۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

آثار و برکات فوق العاده ویژه برای نماز اول وقت !!!!!

 

1- برآورده شدن خواسته ها:

حضرت عبدالعظیم حسنی از امام حسن عسکری(ع) روایت می کند که فرمودند: "خداوند متعال با حضرت موسی تکلم کرد، حضرت موسی فرمود:خدای من. کسی که نمازها را در وقتش به جای آورد چه پاداشی دارد؟ خداوند فرمود:حاجت و درخواستش را به او عطا می کنم و بهشتم را برایش مباح می گردانم."1 حضرت حجةالاسلام والمسلمین هاشمی نژاد فرمودند: پیرمردی مسن، ماه مبارک رمضان به مسجد لاله زار می آمد. خیلی آدم موفقی بود، همیشه قبل از اذان داخل مسجد بود. به او گفتم: حاج آقا. شما خیلی موفقید، من هر روز که به مسجد می آیم می بینم شما زودتر از ما آمده اید جا بگیرید، او گفت: نه آقا، من هرچه دارم از نماز اول وقت دارم و بعد گفت: من در نوجوانی به مشهد رفتم.

مرحوم حاج شیخ حسن علی نخودکی را پیدا کردم و گفتم: من سه حاجت مهم دارم، دلم می خواهد هر سه تا را خدا در جوانی به من بدهد، یک چیزی یادم بدهید؟ ایشان فرمودند: چی می خواهی؟ گفتم: یکی دلم می خواهد در جوانی به حج مشرف شوم، چون حج در جوانی لذت دیگری دارد. فرمودند: نماز اول وقت به جماعت بخوان. گفتم: دومین حاجتم این است که دلم می خواهد یک همسر خوب خدا به من عنایت کند. فرمودند: نماز اول وقت به جماعت بخوان. و حاجت سومم این است که خدا یک کسب آبرومندی به من عنایت فرماید.

فرمودند:نماز اول وقت به جماعت بخوان. این عملی را که ایشان فرمودند من شروع کردم و در فاصله سه سال هم به حج مشرف شدم، هم زن مؤمنه و صالحه خدا به من داد و هم کسب با آبرو به من عنایت کرد.2

 

برای مشاهده ی کامل پست به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

ادامه مطلب...
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۱ ۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۱
خادمین تواب

همه چیز درباره رابطه جنسی با همجنس و راه درمان و پیشگری آن

همجنس بازی یکی ازآن گناهان کبیره لواط می باشد این عمل که در قران به قوم لوط نسبت داده شده است و برای این عمل عذاب سختی درنظر گرفته شده است به طوری که در احادیث آمده وقتی بنده خدا به این عمل دست می زند عرش خدا به لرزه می افتد این گناه نیز مانند استمنا از گناهان بزرگی است که امراض و مشکلاتی برای انسان ایجاد میکند و یکی از نتایج آن که  قطع نسل می یاشد.

قطعاً روایات در جلوگیری از این عادت ناپسند مؤثر است. پیامبر اکرم‏صلی الله وعلیه وآله فرموده‏اند: "هر کس با نوجوانی آمیزش جنسی کند، روز قیامت ناپاک وارد محشر میشود، آن چنان که تمام آب‏های جهان او را پاک نخواهند کرد و خداوند او را غضب میکند و از رحمت خویش دور میدارد و دوزخ را برای او آماده ساخته و چه بد جایگاهی است". سپس فرمود: "هرگاه جنس مذکر با مذکر آمیزش کند، عرش خداوند به لرزه درمیآید".در مذمّت لواط در قرآن از قول حضرت لوط به قومش آمده است: «أتأتون الذکران من العالمین؛ آیا در میان جهانیان شما به سراغ جنس مرد می‌روید و همسرانی را که خدا برای شما آفریده است رها می‌کنید؟!‌ شما قوم تجاوزگری هستید». پیامبر اکرم(ص) فرمود: «بوی بهشت به مشام کسی که مورد هم جنس گرایی واقع می‌شود، نخواهد رسید».

 

 

برای مشاهده ی کامل پست به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب...
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۸ ۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
خادمین تواب

10 روش طلایی ترک جلق و استمنا و خودارضایی

خیلی ها پیشنهاد میکنن ازدواج کنید و … که پیشنهاد خوبیه اما برای کسی که شرایط آنرا داشته باشد نه برای پسری که ۱۶ سال دارد و یا حتی برای کسانی که تا ۲۴ – ۲۵ سال سن دارند. چون خود ازدواج زود هنگام هم میتواند مشکلساز باشد برای زوجین و اگر ازدواج تنها برای خنثی سازی شهوات باشد دیر یا زود این ازدواج از هم پاشیده میشود. پس اگر شرایطش را داشتید ازدواج کنید که بهترین راه حل است اما اگر نداشتید چی؟!

 

ابتدا این مطلب رو بخونید و برسید به آخر همین مطلب که براتون یه مژده گذاشتم ...هرکسی هستی و اومدی اتفاقی اینجا اینو بدون که خدا خیلی دوست داره چون قراره یه تغییر بزرگ توی زندگیت بیوفته !!!!!!!!!! اینا رو بخون اگه دوس داشتی و بعدش برو اخر همین مطلب.

خب برای شروع گامها این موضوع را توجه کنید که اولین ماه ترک خود ارضایی سختترین است و بعد از آن عادت میکنید و راحتتر میشود. پس گامهای زیر را شما برای یک ماه انجام دهید تا برایتان ثابت شود میتوانید.

مراحل زیر را انجام دهید!

مرحله اول: تصمیم گیری

قبل از هر چیز شما باید واقعا تصمیم به ترک آن گرفته باشید. چون شما این مطلب را میخوانید معلوم است مرحله اول را طی کردید! اما باید بگم این مهمترین مرحله است تا شما از ته دل تصمیم به ترک نگرفته باشید هیچکس نمیتواند شما را وادار به این کار کند. پس اگر هنوز دو دل هستید همین الان تصمیمتون رو نهایی کنید.

مرحله دوم: پاکسازی

تمامی عکس ها و یا فیلمها و … که به نظر شما باعث تحریک شما میشود را باید دور بریزید. و یا اگر در کامپیوتر است آنرا کامل پاک کنید ( نه توی سطل آشغال ویندوز که بتوان دوباره به آن دسترسی پیدا کرد!!!). هیچ چیزی که باعث تحریک شما میشود نباید در دسترس شما باشد!

مرحله سوم: شناسایی زمان انجام خودارضایی

شما باید ببینید چه موقع اقدام به خودارضایی مینمایید. منظورم اینه که شب وقتی تنها هستید و یا در طول روز و یا در حمام و ….

این مرحله نیز مهم است زیرا با اینکار میتوانید بفهمید کی به سراغ این عمل میروید و میتوانید با برنامه ریزی از آن جلوگیری کنید.

برای مشاهده ی کامل پست به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

ادامه مطلب...
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۳ موافقین ۶ مخالفین ۰
خادمین تواب

ذکر مخصوص و فوق العاده ویژه در اجابت سریع دعاها (سری دوم)

در اللئالی فیض کاشانی (ره) است که گاه شخصی دچار سختی بشود یا حاجتی داشته باشد که هیچ جای 

امیدی برای بر اوردن ان نباشد در اخر شب واگر ثلث سوم جمعه باشد بهتر است بر خیزد و وضو بگیرد ودو رکعت نماز حاجت 

بخواند وبعد از نماز هفتاد بار این دعا را بخواند به اذن خدا مطلب حاصل شود و بسیار مجرب است.

((یا ابصر الناظرین یا اسرع الحاسبین یا اسمع السامعین یا اکرم الاکرمین یا ارحم الراحمین ویا احکم الحاکمین))

بعد از دعا دست خود را بلند کند واز قاضی الحاجات حاجت خود را بخواهد که روا است انشاء الله تعالی 

**********************************************************************************

اگر در سختی و محنتی گرفتار شدید 70 بار بگویید یا الله یا محمدُ یا علیُ یا فاطمهُ یا صاحب الزمان ادرکنی ولا تُهلِکنی

بچه ها اینو هم خودم امتحان کردم عالی بود و نتیجه بخش اما قبلش یه دو رکعت نماز برای حاجتت بخون...در ضمن با خلوص قلب بخون و ذکر ها رو بگو...از صمیمی قلب و حواست باشه به دعا و فکرت جای دیگه نباشه

**********************************************************************************

  بعداز فراغ از نماز دستها را بردارد

و هفت نوبت این اسم  مبارک "یا وهاب" 

رابخواند و حاجت بخواهد 

**********************************************************************************

اون افرادی که مشتاق هستند نماز صبح و شبشان قضا نشه میتواند هر شب قبل از خواب 100 تا توحید و یا 100 تا صلوات بفرستند البته هر دوی این ها هم میشه خوانده شه یکی از کاربران وب امتحان کرده و فرموده که همیشه به موقع برای نماز شب بیدارش میکنه

**********************************************************************************

بسیار مهم !!!!!!!!

 

عزیزان یه چیز که زندگی من باهاش عوض شد و برکتش رو دیدم اینه: خوندن فقط یه صفحه ی قرآن بعد 

نمازم....شاید 5 دقیقه هم بیشتر وقتتو نگیره ولی بخون بعدش خودت با چشمای خودت تحول و موفقیت توی 

برنامه ها و زدگیتو میبینی...اصن من یه چیزی میگم شما یه چیزی میشنویناااااااا ...باید امتحان کنی تا 

بفهمی چی میگم....اصن تو فردا سرت رو میذاری زمین و از دنیا میری فک کردی خدا بهت نمیگه من این کتابو 

که معجزه ی پیغمبرم بود گذاشتم توی خونه شما و تو این همه از روزای عمرت رفت و حاضر نشدی یه بار تا آخر

 بخونی این کتابو ببینی من چی گفتم اصن !!!!! چجوری انتظار بخشش گناهانتو ازم داری؟؟؟!!! خدا میگه 

124000 پیامبر فرستادم رو زمین و فقط معجزه ی این پیامبرم رو دادم دستت اونم تو گذاشتی گوشه ی خونه که

 خاک بخوره و سالی یه بار که کارت پیشم گیر میشه میای یه سر بهش میزنی ؟؟؟؟؟ اصن شاید هم نزنی!!!!

دوستان فقط به همین چیزی که گفتم فکر کنین....یعنی شما نباید توی طول عمرتون یه بار کتاب خدا و 

پیغمبرش رو کامل بخونین ؟؟؟ این همه کتاب رمان و .... میخونین یعنی این قرآن ارزشش از اونا کمتره؟؟!!!!

من بچه مذهبی نیستم یه آدم معتدلم و از وقتی قرآن خوندم زندگیم عوض شد....برکت داره....از ما گفتن بود.

توجه:

دوستان حتما باید این اعمال رو هرکدوم رو خواستید نجام بدید با خلوص قلب و توجه به خدا انجام بدید نه اینکه حواستون جای دیگه باشه !!!!

کا دعا کردن و حاجت خواستن بهتره وقت غروب و یا دم سحر باشه چون تاثیر بیشتری داره.درضمن یک بار کتاب مفایح الجنان رو باز کنید و بالای هر دعا رو که بخونین کاربرد اون دعا رو نوشته اگه مفاتیح نداشتین توی ارتباط با خدا هم چیزهای خوبی پیدا میشه.

ولی من به چیز رو هم خودم امتحان کردم هم توصیه شده زیاد که مثلا یه شمکلی دارین و میخوایین رفع بشه...یه مقدار پول در حد توان حالا میخواد هزار تمون باشه میخواد 100000 ....ولی یه خوزده خساست نکنین این وسط و صد البته جوری هم نباشه که خودتون شدیدا لازمون باشه و زیاد از حد بذارین وسط...پس یه حد معقول رد نظر بگیرین و به نیت یکی از 14 معصوم حالا هر کدوم که خودتون بیشتر دوسش دارن و بهش ارادت ویژه دارین رو انتخاب کنین و بدین به یه فقیر واقعی که میشناسین یا اگر کسی رو نمیشناسین مثلا شب جمعه بدین برای کمک به مسجد...یا اصلا پول نداشتین یه قول شرف بدین مثلا به امام حسین که محرم که شد تو مراسمت نوکری میکنم...چه میدونم چای پخش میکنم...کفش جفت میکنم یا ....

اگر فقیر واقعی میشناسین که خیلی محتاج هست به نیت رفع مشکلتون بهش کمک کنین و نه زیاده روی کنین نه خساست...خودتون بهتر از هرکسی حد خودتون رو میدونید ..پس بسم الله

امیدوارم حاجتتون اگه به صلاحتون باشه بهش برسین.



 

حتما حتما روی خانه در بالای وبلاگ کلیک کنید تا کل سایت برایتان باز شود و بهترین روش دنیا برای ترک جلق یا خودارضایی رو ببینید و اگر شما هم این مشکل رو دارید مثل بقیه دوستان راحت ترک کنید....دوستان این روش فوق العادس و به شدت زندگی شما رو عوض میکنه. 100 درصد تضمینی و واقعی !!!!!

۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۸ ۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
خادمین تواب

روش های نمازخوان کردن افراد بی نماز

با در نظر داشتن نکته گفته شده برای اینکه بتوانید با موفقیت دیگران را به نماز خواندن تشویق نمائید دو پیشنهاد عمده را به شما هدیه می نمائیم:

پیشنهاد اول : موانعی که باعث سستی افراد نسبت به نماز می شود را بر طرف نمائید؛ که مهترین آنها از قرار ذیل می باشد.

1-    عدم اعتماد به نفس

ایجاد اعتماد به نفس در افراد برای مقابله و مواجهه با محیط های ناسالم ، تمسخرهای افراد نادان و همچنین خجالتی بودن .

زیرا بعضاً ممکن است فردی که ( به خوصوص نوجوان ها ) اقدام به خواندن نماز می‌کند توسط دیگران مورد تمسخر قرار بگیرد در چنین شرایطی اگر اعتماد به نفس نداشته باشد از میدان بدر رفته و نماز را ترک کند.

           

2-    گناه

راه برطرف نمودن این مانع، آشنا نمودن اینگونه افراد با پیامدهای منفی گناهان و تشویق به ترک گناه و معاصی کوچک و بزرگ از جمله ترک تماشاى فیلم ها و صحنه هاى مبتذل و آلوده به گناه و همین طور حضور در محیط هاى ناسالم می باشد .

شما می توانید برای شناساندن گناهان وی را  به خواندن کتاب گناهان کبیره شهید دستغیب و همینطور کتاب گناه‏شناسى، محسن قرائتى تشویق نمائید  .

برای مشاهده کامل متن به  ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب...
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
خادمین تواب