1) سلام دوست عزیز

لطفا خودتون رو معرفی کنین

مهدی پاکدوست هستم 21 ساله هستم از دوره راهنمایی گرفتار شدم میشه 9 سال تقریبا

2) از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید. پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی چه حسی داره؟

حس خیلی خوبیه .احساس میکنم خودمو پیدا کردم...جون دوباره گرفتم...نگاهم به زندگی عوض شده ..دیگه مث قبل استرسی و پرخاشگر نیستم...احساس میکنم هرکاری رو میتونم انجام بدم...خلاصه این حس فوق العادس.

3) آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترک کرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟ 

بله هزاران بار اما نمیشد....البته یه مدت هفت ماهه شد ولی چون نمیدونستم که بعد از 40 روز عادتم ترک میشه فکر میکردم هنوز اعتیاد دارم بخاطر همین مبتلا شدم دوباره.

....

4) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

ببینید کمبود اطلاعات بدترین عامله.من وقتی شروع به این کار کردم واقعا نه میدونستم گناهه و نه حتی اسمشو میدونستم.و اینکه دوستامو تغییر میدادم.

5) فکر میکنید علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟

یه فرایند طبیعی هست که انسان خودشو کشف میکنه و چون از بچگی تربیت غلط شده و هی گفتن زشته زشته نسبت به بعضی نقاط بدن حساس میشه و خیلی اتفاقی متوجه میشه که لمس همون نقاط لذتبخشه بعد ها نکات بیشتری میفهمه و هی جلو میره و وقتی چشماشو باز میکنه خودشو میبینه که معتاد یه مرگ خاموش شده......

6) به نظر شما والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟

باید تربیت صحیح کودک رو یاد میگرفتن و کاملا اصولی مارو اشنا میکردن تا مبتلا نشیم....

7) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟

خود ارضایی؟پدرمو درآورده بود...استرس..ریزش مو ..تنبلی..به هم ریختن استایلم..کوفتگی دائمی...ضعف..کدر شدن صورتم..بد اخلاقی و تندی..سادیسم...ضعف چشم..ضعف حافظه..ضعف دستگاه تناسلی..ضعف روحی..کم رویی..عدم اعتماد بنفس..له شدن عزت نفس..عقب افتادن از زندگی..گم شدن هدفم..لرزش دست..قلبم داشت داغون میشد..نشاط نداشتم..خیلی چیزای دیگه.....و اینکه الان تقریبا همشون درست شدن فقط موهام نمیدونم درست میشه یا نه....حافظم عالی شده..تیز بین شدم.خوش اخلاق و اروم شدم به شدت...خوش چهره شدم..همه دوسم دارن...محترم شدم.باعزت شدم..اعتماد بنفسمم عالی شده..عزت نفسمم همچنین..خلاصه توپ توپ شدم....

8) انگیزه شما برای ترک چی بود ؟ (مهمترین علتی که به خاطرش ترک کردین چی بوده؟)

دوری از خدا و اینکه ناامید از زندگی بودم..دیگه فکر نمیکردم میشه از شرش خلاص شد....

9) به نظرتون مهم ترین کارایی که کردین یا نکردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟(رمز موفقیتتون چی بوده؟؟؟)

بیکار نبودم...و ذهنمو با اهنگایی که دوست داشتم پر میکردم...البته الان تو چله ترک اهنگ هستم..اولش یکم روی نفسم کار کردم مثلا هرچی دوس داشتم نمیخوردم تقریبا..این برای روزای اول هست که نفس زیادی پررو هست وگرنه الان خوبم...سوره لقمان بین نماز ظهر و عصر میخوندم...و اینکه من یه دفترچه داشتم و روزای ترکمو مرحله بندی کرده بودم مثلا مرحله اول 5 روزه بود بعد میرفتم مرحله دوم و که میشد روز دهم بعد مرحله سوم که میشد روز 15 و مرحله تقریبا آخر میشد روز 21 که عادت انسان به این گناه شکسته میشه..اینا همش پشت سر هم بودا ینی بعد از 5 روز توبمو نمیشکستم.و اینکه من نگاهمو کنترل میکردم تلویزیون حتی فیلمای ایرانی نگاه نمیکردم....البته هرکسی به یه چیزی حساسه و باید از همون دوری کنه تا بشه لااقل 30 روز بعد بره با چیزایی که حساسه کنار بیاد....الان دیگه سادیسم ندارم و تقریبا دیگه با هرچیزی تحریک نمیشم...

10) مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟

وجود آدمای بدلباس تو خانوادم...واقعا اذیت شدم ینی پدرمو در میاورد...البته چون دفعات قبل بخاطر همونا توبمو شکسته بودم تو این چله اصلا بهشون نگاه نمیکردم اصلا و ابدا.....

11) آیا کتاب، متن یا موسیقی خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟ اگه آره لطفا معرفی کنین 

یه کتاب قبلا خونده بودم و تونسته بودم ترک کنم اما بخاطر بی احتیاطی توبمو شکستم ...اون کتاب واقعا عالیه از نکاتش دوباره استفاده کردم با روش شما مخلوطش کردم و شد توبه کنم...اون کتاب و سوره لقمان و ادرار نوسانی که واقعا بدردم خورد و همچنان میخوره ...تو دوره ترک ادرار نوسانی باید حتما باشه...(کتاب راز کنترل شهوت از داداش رضا سایت 40tobe.com)

12) به نظرتون چرا بعضیا انگیزشون رو برای ترک از دست میدن و حس میکنن نمیتونن ترک کنن ؟

چون نمیخوان....برای ترک باید اول مصمم بود و اینکه فکر میکنن بقیه یه ضرب ترک میکنن ولی اشتبه میکنن من واقعا پدرم در اومد تا تونستم.مثلا خودمو سیکلی کرده بودم مثلا اول یه روز در میون بعد دو روز بعد سه روز در میون بعد شد چهار روز در میون بعد رسید به پنج روز درمیون که خ.ا میکردم بعد دیگه رفتم تو فاز یه ضرب و اینکه 40 روز رو تقسیم بندی کردم و شروع کردم ترک یه ضرب و هرشب تو دفترچه اعمال روزانمو یادداشت میکردم و جدول ترکمو خودم با مداد پر میکردم همون مرحله هایی که توضیح دادم.

13) آیا برای شما هم پیش اومده بود که ناامید بشین از ترک، و یا انگیزتون رو از دست بدید؟

اگر آره، چطور تونستید این حالت رو پشت سر بذارید؟

قبل از اشنایی با سایت همیشه نا امید بودم...بعد از اشنایی تا روز 14 فکر کنم رفتم و شکست خوردم دیگه هرچی میکردم نمیشد دوام بیارم ...و ناامید شدم اما یه روز تو کانالی که شما داشتین عضو شدم بعد یکی از مدیرا کتاب داداش رضا به من داد و خوندم و توبه کردم ...اما دوباره شکست خوردم بعد از 50 روز....ولی دیگه ناامید نبودم و روی خودمو کار کردم راه های نفوذ شیطان رو دونه دونه پیدا کردم و بستم و سخنرانی تنها مسیر حاج اقا پناهی رو گوش میدام هرشب تا شب 10 و دیگه روبه راه شدم هرچی از کتاب بلد بودم و هرچی از شما یاد گرفتم به کار بستم و الان موفق شدم....

14) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه

بله من فکرشو نمیکردم با جیب خالی بشه همسری داشت که همه ملاک های منو داشته باشه اما تو دوره چهل روزه خدا به من همچین همسری عطا کرد  و الان نامزد دارم....

.....

15) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟

رابطمو از قبل تقویت کرده بودم ...بخاطر همین کارم راحت شده بود....ینی هربار توبمو میشکستم بجای ناامید شدن و اینکه دیگه خدا دوسم نداره به این فکر میکردم که خدا داره منو میسازه برای مراحل سخت تر...

16) خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟

به هدفم فکر کنم و براش تلاش کنم...و اینکه دونه دونه عادتای بدمو ترک کنم....هی چله بگیرم هی چله بگیرم و هی چله بگیرم....

17) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه

آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟

تو قسمت بالا گفتم.

18) از اینجا برای ما بگید

چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟

اینجا؟نقطه شروعی برای ترکم شد....خداروشکر که همچین سایتی وجود داشت وگرنه خیلی کارم سخت میشد...

19) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟

...بخش مصاحبه با رها شده ها

20)فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟

شاید بشه

21) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

سوال ها خوب بود

22) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟

از اولشم اعلام پاکی نمیکردم در عوض خودم دفترچه داشتم و توش جدول داشتم و خودم هرشب پرش میکردم.

23)اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنتون میرسه لطفا بهمون بگین ؟

کتاب راز کنترل شهوت دادش رضا از سایت 40tobe دان کنید راستی اگر ممکنه بذاریدش توی وبلاگ خودتون...عضو کانال داداش رضا هم بشید که خیلی عالیه واقعا اعجوبست این پسر.......

24) و حرف آخر...

شما هم میتونید...یا علی........

......