سلااااااااااااام🙋‍♂🙋‍♀
خیلی خیلی بهتون تبریک میگم بابت این پیروزیتون در برابر شیطان👹 و نفس اماره 👾 و امیداوارم که در همه ی مراحل زندگیتون موفق و موید عمل کنید✌🏻✌🏻
خب بریم سر اصل مطلب🔥🔥
1.      من آسمانم 🌠 و شما ؟؟
فاطمه هستم(حر قسم خورده تو یا حسین)
توجه به ادامه مطلب
2.      خب <اسمتون> عزیز مدت ابتلاتون و سنتون رو هم به ما میگید ؟؟
فاطمه هستم ۲۰ سالمه.۴ سال مبتلا بودم اما نمیدونستم گناه کبیره ست و به خاطر عذاب وجدان و حس بد بعدش همیشه یه گوشه از ذهنم این بود حتما گناهه که بعدش اینقدر احساس بدی دارم و اگه گناه نبود دزدکی انجام نمیشد 
اما بعد از ۲،۳ سال دوباره یه مدت مبتلا بودم تا اینکه با سایت شما آشنا شدم
3.      از کی تصمیم گرفتید که این بیماری رو ترک کنید ؟؟همیشه یه گوشه ذهنم بود اما از وقتی با سایت شما آشنا شدم مصمم تر شدم
4.      در راه این پیروزی چه کسانی و چه چیزهایی کمکتون کردند ؟ تاثیر سایت ما چقدر بود ؟؟دوستای خوب و لطف خدا خیلی موثر بود 
من همیشه خیلی به نماز اهمیت میدم و مطمئنم درصد زیادی از برگشتم به خاطر نماز بوده
و انتخاب رفیق شهید
کنترل ذهن خیلییی مهمه و فرار کردن از شرایطی که باعث میشه گناه کنم مثل تنهایی و عصبانیت
و سرگرم کردن خودم با شعر و کتاب و کلاس و ورزش.سعی کنید یه ورزش رو انتخاب کنید و بصورت جدی و  برای رضای خدا توش موفق بشید
نگید من این فکر و میکنم و این فیلم و میبینم ولی تاثیری روم نمی ذاره اصلااااا که یکی از مهم ترین علت شکست های قبلی من همین بود
و دعای کمیل شب جمعه با معنی توی گلزار شهدا
و کتاب سلام بر ابراهیم(البته بار اولی که خوندم توی گوشی بود و هنوز به این گناه مبتلا بودم اما بار دوم که خوندم جلد ۲ رو هم خوندم و تاثیرش خیلی رو ثابت قدم موندم زیاد بود)همه و همه خیلی کمک بوده برام 
و اما سایت...بسیااااار توی پاکیم نقش داشت وخیلی کمک مدیر ها و سر زدن دائمی م به مرکز نزدیکی به خدا توی نزدیک شدن و رفیق شدنم با خدا تاثیر داشت🤩
5.      پاکی چه حسی و داره و اونو به چی تشبیه میکنید ؟؟🤔پاکی...
حس ناب پاکی ،مثل یه دونه میمونه که تو زمین میکاری
اولش باید خیلی حواست بهش باشه تا جوونه بزنه بزرگ بشه پر برگ و گل بشه و پربار بشه ولی هیچ وقت نباید ازش غافل شد چون ممکنه هر لحظه حشره بزنه و کل درخت و خشک کنه و زحمت هارو از بین ببره پس بهترین راه اینکه پیشگیری کرد با کود و نور و سمپاشی مثل پاکی که با نماز و قرآن و دعا و توسل و کنترل ذهن از ازبین رفتنش پیشگیری میشه و وسوسه شیطون و نفس اماره که بگفته ی امام علی(ع) دشمن ترین دشمن ماست بواسطه مراقبت درست کنترل بشه  
6.      در طول دوره ی ترک کدوم کار خودتونو بیشتر دوست داشتید و الان دوست دارید اون کار رو ادامه بدید ؟؟کمک به فقرا ،صدقه و انتخاب فرزند معنوی از سایت محسنین 
قرآن 
زیارت عاشورا 
دعای کمیل
گلزار شهدا و داشتن رفیق شهید 
متوسل شدن به ائمه و بخصوص امام حسین و امام زمان 
دعای عهد که البته کامل نشد و قصد دارم از اول چله بگیرم 
تهیه ساندویچ و پخش شبانه  بین کارکنان با مرام و زحمتکش شهرداری 
7.      دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟عالییییییی ۲۰ ،مگه میشه با خدا بود و بد بود 
با خدا باش و پادشاهی کن 
با خدا که باشی می فهمی خدا همونه که میگه ان مع الاعسر یسری...
یعنی همه درد ها،غصه ها،تنهایی ها میره و خدا میمونه و هست تا همیشهههه 
تا خدا رو داری نترس که خدا هواتو داره 
 
8.      اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.
گناه : حس تلخ عذاب تدریجی
خدا :مگه میشه باشی و تنها بمونم؟! 
تلاش میکنم تا روزی که همه کارهایم قربه الی الله به سوی تو باشد
توبه 94 :پله پله  به سمت دیدار  خدا 
امام زمان (عج) :هدف نهایی و جبران اشک های مظلومانه غریبانه ی آقای مهربانم 
پاکی :ناب ترین حس که با هیچی قابل مقایسه نیست
9.      در زندگیتون بعد از ترک تغییری رو احساس کردید ؟ (از جمله رفتار دیگران)
اعتماد به نفسم به طرز چشم گیری زیاد شده که صد درصد باعث رفتار بهتر اطرافیان و احترام بیشتر شده.محبت بقیه رو بیشتر حس میکنم 
شاید دلیل تغییر نگرشی هست که پاکی با خودش به دنبال میاره که قدر اطرافیان و هر لحظه نفس کشیدن رو بیشتر می فهمی و محبت آدم ها رو قشنگتر حس میکنی
10.   خیلی از کسایی که قبلا باهاشون مصاحبه کردیم اعتقاد داشتند بعد پاکی 40 روزه حضور خدا رو بیشتر حس میکنند ، شما هم اینو حس کردید ؟ بله هر چه بیشتر توی دریای پاکی غرق بشی حسش رو بیشتر درک میکنی البته نباید مغرور شد 
و من اکیدا توصیه میکنم مرتب به بخش های مختلف سایت سر بزنید و به توصیه ها عمل کنید و روزانه پاکیتون رو اعلام کنید که هم انگیزه ست و هم باعث دوری از گناه میشه 
من خودم چند بار شکست خوردم اما نا امید نشید و این بار با تمام قوا جلو برید که شیطون حریییفتون نیست خواهرا و داداشای گلم 
ما انسانیم روحِ لطیفِ خدا روی زمین و به  شکرانه انسانیت با پاکی قدردان خدای بی نهایت مهربووون میشیم
11.   آیا در سایر چله ها شرکت کردید یا قصد شرکتشو دارید ؟؟بجز چله ترک تصاویر مستهجن که شرکت کردم قراره توی چله های دیگه شرکت کنم به اضافه چله دعای توسل و زیارت عاشورا و دعای عهد
12.   مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟قبل از ترک فیلم دیدن و اینک میگفتم تاثیری نداره در صورتی که بیشترین تاثیر رو داشت پس گذاشتمش کنار آسون نبود ولی کار نشد نداره 
تنهایی و عصبانیت و ناراحتی...وقتم رو پر کردم وقتی حس میکردم گناه به سمتم میاد ذهنم رو به سمت دیگه ای میبردم و نماز رو ترک نکردم و با خدا آخر شب صحبت میکردم و کارای خوب و بدم و گزارش میدادم و از خود خدا و ائمه کمک میخواستم.خدا رو کنارم حس میکردم 
خوشبختی یعنی گناه نکردن به خاطر حس حضور خدا.... نزدیک ِنزدیکِ نزدیک...
13.   به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟
نا امیدی خودش گناه کبیره ست.ما اومدیم تو این سایت تا با امید به خدا شروع کنیم . اراده و توسل به امام زمان و اهل بیت خیلی مهمه 
با اراده پیش برید و بگید من قول میدم قول شرف که گناه نکنم که اشک های امام زمان م و درک کنم که بشم عبد رو سفید که بشم حر حسین شهید 
 
حیف نیست آدمی که از فردای خودش خبر نداره رنج دو دنیا رو بکشه در صورتی که با نزدیک شدن به خدا  حال دلش و حال دو دنیاش خوب میشه 
یه سوال؟چرا ما انسانیم و متمایز؟آفریییین به خاطر قدرت عقل و تفکر 
خداوکیلی یه لحظه فک کن یه ترازو بذار یطرف یه لذت آنی و زجر و ذلت دائمی، 
یه طرف حال دل خوب ...حال دنیا خوب و گره گشایی از کارها .... حال آخرت خوب ....گور بابای شیطون و گناه  بسه هرچی عقل و نادیده گرفتیم و آدمیت نکردیم 
ما انسانیم....اشرف مخلوقات...ما ثابت میکنیم 
14.   بعد از این پاکی حاضرید چیکار کنید که 1 نفر یا چند نفر خوشحال بشن و اونو ظرف دو هفته برای ما بفرستید تا ما اونو در سایت قرار بدیم ؟ (آرم خندوانه را پنهان میکند)
۱ بچه رو به عنوان محسنین یا ایتام به عنوان فرزند معنوی م انتخاب میکنم 
15.   (بعد از خندوانه به سراغ دورهمی میرود و مدیری طور میپرسد : ) احساس خوشبختی میکنید عمیقا ؟؟بلههههههه 
مگه میشه با خدایی بود که ته خوبیه ته مرام و معرفت و خوشبخت نبود!
16.   و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.
تلاش و تلاش و تلاش 
بدون تلاش و اراده هیچی ممکن نیست 
رمز موفقیت توی هر کاری امید+ تلاش + توکل هست 
من میخوام چله های مختلف رو هم شرکت کنم و خلاصه یه صفایی به روحم بدم و صیقلش بدم و ناخالصی هاش و جدا کنم منتظرتونم ☘💪 
لبخند بزن، خدا زمین رو گرد آفرید😊 
تا به انسان بگه همون لحظه ای
که فکر می کنی به آخر دنیا رسیده ای☺
درست در نقطه آغاز هستی😊
 
هر نفسی که میکشی فرصتی هست  که داری ،میتونی ازش نهایت استفاده رو ببری و رفیقی رو پیدا کنی که مثل نداره که نهایته ،که دردو دلاتو میشنوه اما به کسی نمیگه که خیانت نمی کنه که هواتو داره که هر لحظه منتظر برگشتنته و رحمان و رحیم... یا رفیق من لا رفیق له....
که میگه بیا،من را بخوان ،از من بخواه 
و 
صد بار اگر توبه شکستی بازآ
و در اخر از طرف کادر توبه 94 ازتون تشکر میکنم بابت اینکه وقتتون رو به ما دادید برای این مصاحبه و امیدواریم که در تموم مراحل زندگی سربلند باشید.