سلاااااام خدمت همه ی دوستای عزیز توبه 94

بعد مدت ها مصاحبه داریم اونم چه مصاحبه ای ( ولی قبلش اینو بگید چرا جدیدا از مصاحبه گریزون شدید شماها ؟؟؟؟ )

قهرمان مصاحبه ی امروزمون یه نوجوون دوست داشتنیه که فعل خواستن رو صرف کرده تا نشون بده تو هر سنی و هر زمانی اگه واقعا بخواهیم حتما بهش میرسیم

منم به همین خاطر اسم اسم مصاحبه رو گذاشتم " حس خوب خواستن ... "

۱)سلام ،  لطفا خودتون رو برای دوستان معرفی کنید؟ چند روزه که پاک هستید؟ (میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.)

سلام من نیما هستم در سایت هم نام کاربریم Scanima هستش و ۴۷ روزه که پاک هستم و حدود هفت ماه مبتلا بودم

۲) از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید. پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی چه حسی داره؟

الان خیلی حس خوبی دارم حس میکنم به خدا نزدیک تر شدم و بعد چهل روز انگار هفت خان رستم رو رفتم😁

۳) آیا فکرش رو میکردین بتونید اینقدر عالی ایستادگی کنین؟ از قبل هم چنین تجربه ای داشتین؟

من راستش فکرش رو نمیکردم، قبل از اشنا شدن با سایتتون تجربه ترک داشتم و در سایت های زیادی برای ترک رفتم اما متاسفانه فایده نداشت.

۴) تاثیر نماز و ارتباطات معنوی رو تا چه اندازه دیدید؟ آیا اینطور موارد در ترکتون موثر بودند؟

بله خیلی نماز خیلی تاثیر داشت از وقتی که شروع به ترک کردن کردم از خدا خجالت میکشیدم و نمیتونستم اینکارو بکنم.بعدش هم که فهمیدم این کار گناهه و جهنم داره خیلی از جهنم ترسیدم و گفتم اگه به شیطان تسلیم بشم اخر عاقبتم جهنم میشه.

۵) مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟

یکی از مهم ترین موانع بیکاری بود چون من محصلم و در تابستان تصمیم به ترک گرفتم بیکار بودم و تونستم با خواندن کتاب،سوره ی لقمان و بازی کردن ولی بیکاریم بیشتر از سرگرمیم بود.اون یکی هم تنهایی بود که خدارو شکر زیاد تنها نبودم.

۶) اصلی ترین رمز موفقیتتون رو چی میدونید؟ (بیشترین چیزی که کمکتون کرد)

من قبلا کتاب درمورد جهنم میخوندم و بهشت من یکی از اصلی ترین زمزم ترس از خدا و جهنم بود.اون یکی هم نمیشه گفت رمز ولی تاثیر داشت، در روز هشتم برادرم فهمید و من به اون قول دادم که ترک کنم.

۷) بخشش و رحمت خدا رو تا چه اندازه احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون و آیا این حس تغییری داشته؟

چرا بعد از ترک کردن حس میکنم خدا صدامو میشنوه و حس میکنم نزدیک تر شدم (به خدا) و احساس میکنم نمازام قبول میشه و قبل از این حس میکردم نمازام قبول نمیشد و خلاصه الان خیلی بهتر شده.

۸) با تجربه ای که الآن دارید، اگر یه موقع با وسوسه ی شیطان روبرو بشید، چه راهکاری دارید که انجام بدید؟

الان من خیلی بهتر میتونم فکرمو کنترل کنم و خیلی کمتر با وسوسه روبه رو میشم و راهکار بهترینش همون سوره لقمان خیلی تاثیر داره.یا خودم رو به یک کاری مشغول کنم. اینم به اونی میگم که در حمام وسوسه میشه، وقتی که میرید حمام با لباس زیر برید از اون اول عریان باشید خب صد در صد وسوسه میشید چون خودم تجربشو داشتم.

۹) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

اگه بخوام به خودم نمره بدم نمره ۱۷ رو میدم چون بعضی جا ها کمی لغزش داشتم.

۱۰) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

من یک بار در روز ششم شکست خوردم و همان یک بار بود و دفعه ی بعد دوباره با توکل به خدا شروع کردم و یه نکته که دوباره شکست نخوردم این بود که (حالا نمیدونم شاید ادم کم مثل من باشه)حوصله نداشتم از اول شروع کنم.

۱۱) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

اول دوست داشتم رضایت خدا رو جلب کنم دوم از جهنم میترسیدم سوم در جواب شش گفتم که به برادرم قول داده بودم.

۱۲) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

به نظرم ادم های اطرافم در مدرسه کل نه اکثر کلاس اینجوری بودن و هی درموردش حرف میزدن و اگه به عقب برگردم هیشکیو ادم حساب نمیکنم.(اونایی که اینجورین.)

۱۳) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟

من در دوره مبتلام احساس کردم (اخرین روزاش)چشمام ضعیف تر شده و از خودم خیلی بدم اومد و کمرم درد میکرد یا تیر میکشید و از اوز ۳۰ یا ۳۲ حس کردم عوازضش برگشته و بهتر شده.

۱۴) به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟

به نظرم اون ها اراده قوی ندارن و بهشون توصیه میکنم کتاب هایی در مورد مرگ،جهنم،بهشت،پیامبران،مخصوصا قران بخوانند.

۱۵) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

نه کس خاصی نبوده ولی در جواب شش هم گفتم چون به برادرم قول دادم اون هم بی تاثیر نبود.

۱۶) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.

خود ارضایی : بیماری خاموش

بندگی : نزدیک شدن به خدا

اعلام پاکی : بهترین اتفاق

توبه  ۹۴ : چیزی به ذهنم نمیرسه

روش ترک : اشتباه خوب (نمیدونم چرا😁)

۱۷) بخش مورد علاقه ی شما در سایت کدوم بخشه؟

اعلام پاکی و مصاحبه با افراد ترک کرده.

۱۸) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

نه نذاشته بودم فقط میخواستم ترک کنم.

خواستن

۱۹) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟ بعد از ترک چطور؟

نه چون کسی نمیدونست خیلی تقییر نکرده(البته با این وضع مدرسه هرچی شدید تر مبتلا باشی بیشتر تحویلت میگیرن ولی میپرسیدن میگفتم نه.)

۲۰) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟

چرا در چله روزی یک صفحه قران شرکت کرده بودم ولی متاسفانه نشد بخونم هنوز یه روزم نشده ، تا شرکت کردم مریض شدم نمازمم زوری میخوندم و یادم میره باید یها بنویسم.

۲۱) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟

میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج کنیم.

من دوست دارم در سایت عضو بشم و به جواب بچه های سایت جواب بدم.اگر امکانش هست.

۲۲) و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.

درسوال اول یادم رفت بگم من ۱۴سالمه.

۲۳) با این پاکی و طهارتی که الآن دارید، میشه ازتون خواهش کنم یه دعا برای همه ی بچه های سایت بکنید؟

من خیلی دعا بلد نیستم ولی دعا میکنم همه بچه های سایت پاک بشن و خدا کمکشون کنه (البته اوناییم که توی این سایت نیستن ولی میخوان ترک کنن هم خدا کمکشون کنه.)

۲۴) و کلام آخر...

فقط یک چیز میگم ، من قبلا تو نظرا دیده بودم که چند نفر میگن من اتفاقی اومدم و اینکاره نیستم.میخوا به اونا بگم (اگراین متنو میخونن ) که نرید سمت این به خدا تهش پشیمونیه تو این دنیا هم خیلیا پشیمون شدن خیلیاهم نه اگر تو این دنیا نشید مثل چی تو قیامت پشیمون میشید اگر اطرافتون ازین ادما است ازشون دوری کنیدو خیلی خیلی ممنون از سایت شما و خدا ممنون خداحافظ.

مدیریت توبه 94 هم برای این دوست خوبمون و البته همه ی دوستان توبه 94 آرزوی موفقیت و تن درستی از خدای منان خواستاره

🌸🌺🌹🌺🌸🌹🌺🌸🌺🌹🌸🌹🌺🌸🌹🌺🌸

ازتون میخام این قسمت از مصاحبه رو دوباره بخونید : "فقط میخواستم ترک کنم." 

آقا نیمای عزیز خواستن و اون رو انجام دادن پس برای توانستن فقط یک خواستن نیازه