سلااااااااااااام

خیلی خیلی بهتون تبریک میگم بابت این پیروزیتون در برابر شیطان و نفس اماره و امیداوارم که در همه ی مراحل زندگیتون موفق و موید عمل کنید✌

خب بریم سر اصل مطلب

1.من آسمانم و شما ؟؟

منم یه جوان توبه کار هستم.

2.خب <اسمتون> عزیز مدت ابتلاتون و سنتون رو هم به ما میگید ؟؟

با سلام من اسمم یوسف هستش 20 سال سنمه و حدودا از 13 سالگی دچار این گناه بودم تقریبا میشه 7سال.

ادامه مطلب...

3.از کی تصمیم گرفتید که این بیماری رو ترک کنید ؟؟

 راستش من بعد از هر باری که این کارو میکردم دلم میخواست ترک کنم ولی به قول یکی از اعضا هنوز ته دل از این کار خوشم میومد ولی از وقتی که با سایت خوبتون اشنا شدم به طور جدی قصد ترک کردن رو گرفتم و به لطف خدا یک چله زیبا رو تموم کردم.

4.در راه این پیروزی چه کسانی و چه چیزهایی کمکتون کردند ؟ تاثیر سایت ما چقدر بود ؟؟

 من به طور کلی بگم نماز اول وقت و قران خیلی کمکم کرد طوری که میتونم بگم 50 درصدش نماز و قران بود سایت شما هم واقعا تاثیر داشت پست ثابت واقعا عالی و کامل بود برای ترک کردن 50درصدش هم از اینجا تامین شد واقعا مطالب خیلی عالی بودن.

5.پاکی چه حسی و داره و اونو به چی تشبیه میکنید ؟؟

پاکی واقعا حس خیلی خوبیه ب طوری که میتونم بگم واقعا نمیشه باهیچی عوض کرد مثلا برا من که یک سربازم حتی حاضر نیستم با کارت پایان خدمت عوضش کنم حاضرم تمام زندگیمو خدمت کنم ولی پاک باشم پاکی رو هم میشه به نگاه خدا به بنده توبه کار تشبیه کرد.

6.در طول دوره ی ترک کدوم کار خودتونو بیشتر دوست داشتید و الان دوست دارید اون کار رو ادامه بدید ؟؟

من تو دوره ترکم نمازم و قران خواندم خیلی کمکم کرد و برای همیشه ادامه میدمش تا خدا رو از خودم راضی کنم.

7.دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

به نظر خودم این دوره که پشت سر گذاشتم واقعا عالی وارزشمند بود چون بدون هیچ تحریکی گذشت و من به خودم 20 میدم چون واقعا احساس میکنم خدا خیلی به من توجه داره.

8.اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.

گناه: دوری از الطاف الهی

خدا: فقط میتونم بگم خیلی عاشقشم

توبه94: وسیله ای برای کنار گذاشتن این گناه کبیره

امام زمان(عج): ظهورشون نزدیک بشه چون واقعا تو این دوره زمانه که پره از فساد حضورشون خیلی ضروری هستش 

پاکی: بهترین حس خوب دنیا

9.در زندگیتون بعد از ترک تغییری رو احساس کردید ؟ (از جمله رفتار دیگران)

اره خوب با این که من تازه یک چله رو پشت سر گذاشتم فک میکنم همه انرژی از دست رفتم دوباره برگشته واین که فک میکنم خدا بهم جوری دیگه نگاه میکنه وبهم خیلی لطف داره.

10.خیلی از کسایی که قبلا باهاشون مصاحبه کردیم اعتقاد داشتند بعد پاکی 40 روزه حضور خدا رو بیشتر حس میکنند ، شما هم اینو حس کردید ؟

دقیقا، واقعا حس میکنم به خدا نزدیک تر شدم

11.آیا در سایر چله ها شرکت کردید یا قصد شرکتشو دارید ؟؟

من تو چله ترک فیلم و عکس شرکت کردم و با این که نماز و قران میخونم تو چله نماز اول وقت و خواندن روزی یک صفحه از قران هنوز کامنتی نگذاشتم ولی قول میدم اونجا هم حضور داشته باشم.

12.مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟

بیشترین مانعی که من داشتم تنهایی بود چون من بیشتر اوقات تنها بودم و سعی کردم هر طور شده از تنهایی بیام بیرون بعد از او هم گوگل و دیدن فیلم وعکس و همین باعث شد که من تو چله فیلم و عکس شرکت کنم.

13.به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟

به نظر من کسانی که پی در پی شکست میخورن ارادشون ضعیفه و توصیه میکنم که با خود وخدای خودشون برای یک بار هم که شده عمیقا و از ته دل پیمان ببندن و برای رسیدن به پاکی تلاش کنن سخته ولی شدنیه ایه قران هست که خود خدا گفته (فان مع العسر یسرا)  پس از هر سختی اسانی است و رسیدن به کمال حقیقی ما میتونیم.

14.بعد از این پاکی حاضرید چیکار کنید که 1 نفر یا چند نفر خوشحال بشن و اونو ظرف دو هفته برای ما بفرستید تا ما اونو در سایت قرار بدیم ؟ (آرم خندوانه را پنهان میکند)

راستش من میخوام یکی از دوستام که از اقوام مون هم هست بهش کمک کنم که ترک کنه چون خودش دلش خیلی میخاد ترک کنه و با ترک این کار خیلی خوشحال میشه و اونو قول میدم با سایتتون اشنا کنم و ازش بخوام هر روز بیاد و اعلام پاکی کنه و بعد از این که به امید خدا چله اش رو تموم کرد منتظر مصاحبه اش باشیم با هم.

15.(بعد از خندوانه به سراغ دورهمی میرود و مدیری طور میپرسد : ) احساس خوشبختی میکنید عمیقا ؟؟

من که واقعا خیلی خیلی احساس خوشبختی میکنم و قول میدم روزی برسه تو باشگاه یه ساله ها همتون رو ببینم عالیم از این بهتر نمیشه.

16.و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.و در اخر از طرف کادر توبه 94 ازتون تشکر میکنم بابت اینکه وقتتون رو به ما دادید برای این مصاحبه و امیدواریم که در تموم مراحل زندگی سربلند باشید.

ممنون از همتون همه چی کامل و جامع بود و فقط میخوام یه تشکر مخصوص بکنم از اقا رضا موسس سایت و برای ایشون از درگاه خدا ارزوی موفقیت دارم و ممنون از همه عزیزانی که وقت گذاشتن و مصاحبه منو خوندن و التماس دعا.