ســلاااااام ^_^

با یه مصـاحبـه تــوپ در خــدمـتـتون هستیــم

راستی راستی، کم کم شما هم دست به کار شین درمورد سوالات فکر کنین! دیگه وقتشه مصاحبه خوشگل تک تک شما دوستای گلمون رو هم ببینیما :)

همراهمون بــاشیـــن

...

...

سلام خواهر خوبم

این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.
لطفا خودتون رو معرفی کنید.

من نگار هستم.۲۱ سالمه و متاسفانه ۴سال مبتلا بودم

...

نظرتون در مورد سایت چیه؟مطالبش خوبه؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟

سایت واقعا عالیه...من زمانهایی که تحریک میشدم  بیشتر به سایت مراجعه میکردم و کامنت ها رو میخووندم و اروم تر میشدم.ایده نمایش حرم حضرت علی هم خیلی موثر و جالب بود...اگه بشه نمایش حرم امامان دیگر رو هم قرار بدین عالیتر میشه

...

 ..::مشاهده متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب::.. 

پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟

به شدت حس خوبیه...من روحم واقعا الان سبک تر شده و سنگینی که قبلا روی قلبم حس میکردم از بین رفته،با هیچ حسی هم قابل تعویض نیس

...

از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

من قبلا دوره های ۴۰ روزه و ۷۰ روزه رو گذرونده بودم و امید داشتم یه روزی به درجات بالاتر هم برسم‌‌‌...خداروشکر الان موفق به پاکی ۱۳۰ روزه شدم

...

دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

خوب بود ولی عالی هم نبود...سختی های خاص خودش رو داشت...دلم میخواست یکم تحریکات کمتر میشد تا این دوره رو عالیتر میگذروندم...ولی درکل راضی ام

...

اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

مثلا من یادمه دفعه قبل که شکست خوردم علت خیلی مسخره ای داشت...یه بازی میخواستم نصب کنم که نیازمند فیلترشکن بود و من هم چون به اون بازی خیلی علاقه داشتم تصمیم به نصبش کردم‌‌...ولی متاسفانه ۳ روز بعد حس کنجکاوی کار دستم داد و همه چیز بعد ۷۰ روز خراب شد
دفعه بعدش هم یادمه از غرور لطمه خوردم...یه سریال خارجی داشتم میدم...و متاسفانه اون سریال هم مثل تمام سریال های خارجی صحنه داشت...با تصویر سازی صحنه های اون سریال در ذهنم مجددا بعد ۴۰ روز شکست خوردم
خلاصه تصمیم گرفتم این عوامل رو از خودم دور کنم تا موفق شم...

...

مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

واقعا خسته کننده بود...هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی بهم ریخته بودم...عذاب وجدان بعد از انجام این گناه هم از همه بدتر بود...
با شروع سال جدید تصمیم به ترک به صورت جدی کردم‌‌‌...تماشای فیلم رو محدود کردم.اینستاگرام رو پاک کردم و سعی کردم که کلا از عوامل تحریکی به دور باشم...خوشبختانه در ایام عید تونستم به زیارت امام حسین برم و اونجا به خودشون قول دادم که این‌ عمل رو ترک کنم حسابی هم کمک خواستم...از اون موقع به بد هر وقت وسوسه میشدم یاد قولم میوفتادم و اون کار رو انجام نمیدادم

...

مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟

به نظرم وقتی ادم یه برنامه ریزی مشخص داشته باشه طوری که سعی کنه تایم بیکاری خودش رو به حداقل برسونه،خیلی میتونه موفق تر عمل کنه،مثلا من سال کنکورم چون ذهنم درگیر بود،طی ۳۶۵ روز سال فقط ۴ دفعه اون عمل رو انجام دادم...ولی به محض بیکاری فکرهای وسوسه برانگیز سراغ ادم میاد...
من توی این دوران از امام حسین خیلی کمک خواستم چون یه حدیثی هم از ایشون داریم که به شدت این عمل رو نهی کردن و...در کل همیشه ایشون رو به خاطر داشتم

...

اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.
خودارضایی:: مثه دست و پا زدن تو باتلاق
عوارض:: عوارضش به صورتی که بعد مدتی ادم رو هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی زمین میزنه
مرکز نزدیکی به خدا:: بهترین لقبی که میشه بهش نسبت داد هادی
پاکی:: یه حس ناب
نماز:: یه راه اسون برای نزدیکی به خدا و ارامش
چهل:: عدد طلایی موفقیت

...

آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

نه...ولی پیشنهاد جالبی بود...از این به بعد هر یک روزی رو که پاک گذروندم،۱۰۰ صلوات نثار شهدا میکنم

...

بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این دید تغییری داشته؟

واقعا اگه از ته قلب تصمیم بگیری که ترک کنی،خدا خودش شرایط رو برات مهیا میکنه...دوستای گلم...قدر همین شرایطی که توش هستین رو بدونین(منظورم پیدا کردن این سایت و تلاش برای ترک)،همین نشونه رحمت خداس...خیلی ها هنوز نمیدونن این عمل گناه هس،خیلی ها هم میدونن گناه هس ولی اصلا تلاشی برای ترک که نمیکنند هیچ تازه دلایل قانع کننده مبنی بر مفید بودن این عمل رو هم شرح میدن...
خدایی از وقتی این عمل رو ترک کردم،خدا هم موقع گرفتاری زودتر به دادم رسیده و مشکلم رو برطرف کرده...ارامشی به من داده که با هیچ حس دیگه ای قابل قیاس نیست

...

آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

متاسفانه بعد از انجام این عمل عصبانی تر میشدم و دیگران رو از خودم میرنجوندم ولی خداروشکر الان اروم تر شدم

...

آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟

بله حتما...ارتباطم رو با سایت قطع نمیکنم

...

در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟

همانطور که در بالا اشاره کردم هر روز که به پاکی بگذرد ۱۰۰ صلوات نثار شهدا خواهم کرد و برای پاکی تمام دوستانم دعا میکنم

...

و کلام آخر...

من یادمه با سایت شما پارسال ۲۵ ماه رمضون اشنا شدم‌.دقیقا دو شب از شبهای قدر و فرصتهای ناب توبه گذشته بود که مرتکب شدم...
خیلی خیلی از دست خودم ناراحت شدم
در اینترنت راههای نزدیکی به خدا رو سرچ کردم تا اینکه به سایت شما رسیدم
مطالب رو با دقت خووندم و تصمیم به ترک گرفتم
خب من هم مثل همه افراد بارها بارها شکست خوردم ولی اصلا ناامید نشدم
یادمه دفعه اول بعد ۱۴ روز،بار دوم بعد ۷۰روز،بار سوم‌ بعد ۴۰ روز،دوباره بعد ۱۳ روز و حتی بعضی روزها دو روز یکبار و ...شکست میخوردم...ولی هردفعه علت شکست خودم رو یادداشت میکردم و وقت میزاشتم و فکر میکردم چه عواملی باعث شکست شدن اونا رو از خودم دور میکردم.به نظرم لغزش ها ممکنه واسه همه اتفاق بیوفته ولی اون چیزی که بیشتر اهمیت داره تحلیل اینه که چه عواملی موجب شکست مون شدن...
دوم‌اینکه از دوستان میخوام به امام معصومی توسل کنند و و درصورت امکان به زیارت شون برن،ازشون کمک بخوان و بهشون قول بدن که دیگه این عمل رو تکرار نکنن...اگه این کار رو بکنن،موقع انجام گناه یاد قول و قرارشون میوفتن و احتمال دست کشیدن از اون عمل بالاتر میشه...رمز موفقیت من این بود
در اخر از سایت خوبتون و مطالب مفیدتون و تمامی افرادی که حامی بچه ها هستن ک جواب سوالاشون رو میدن تشکر میکنم...

اجرتون با خدا