1) سلام دوست عزیز
این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.
لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.

سلام امیدوارم حال دل های پاکتون خوب باشه

 مریم هستم 20 سالم مدتی که به این گناه گرفتار بودم متاسفانه 10 سال بود دقیقا از سالی که اول راهنمایی بودم اگه اشتباه نکنم

2) مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟

مطالب سایت تا حدی جدید بود که بشه یه آدمی که نمیدنه خودارضایی چیه بتونه ترک کنه من بیشتر از نماز اول وقت و ذکر گفتن استفاده کردم 😊

 

با ادامه مطلب همراه باشید

 

3) پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟

من میتونم این حس رو به یه دریا یی آروم تشبیه کنم چرا دریا چون آدم وقتی خ.ا میکنه خیییلی بی عصاب میشه با همه دعوا داره و در اصل طوفانی اما وقتی به 40 روز میرسی آرووووووووم میشه اونقدر آروم که آدم خودش رو نمیشناسه چه برسه به بقیه 

من پاکی آزادی از زندان عذاب رو با هیچ چیزی عوض نمیکنم هییییییییییچی تازه به زندگی برگشتم

4) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

درست سال 94 بود که بعد از خ.ا یه عذابی تو وجودم می امد که تا مرز کشتن من میبرد ولی من نمی دونستم اصلا این کار گناه  !!! ولی دنبال راه توبه میگشتم  تو google زیاد گشتم راه های توبه زیادی رو فهمیدم تا این که یه روزی توبه صبوحی رو فهمیدم اونم 40 روز دوری از گناه بود که من موفق شدم 20 روز رو پاک بمونم که متاسفانه مدت ش کم اما در عوض تعداد خ.ا رو کاهش دارم تا این یه روز سال 95 بود من امام رضا رو قسم دادم به مادرشون حضرت زهرا که دیگه این کار رو انجام نمیدم اما شب شهادت امام رضا دوباره ... که یه خواب دیدم همه خانواده م رفتن مشهد جز من فهمیدم که من لیاقت مشهد رفتن رو هم حتی تو خواب ندارم بهم بر خورد تو google  دنبال نماز توبه امام صادق میگشتم که با اینجا آشنا شدم 😊

5) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

دوره گذشته برام قشنگ تر بود اما زود گذر این دوره هم میشه گفت خوب ولی بسیار سخت بود من به خودم نمره 9 میدم چون زیادی می امد تو ذهنم

6) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

شکست های قبل من فقط فقط فکر کردن به گذشته یعنی میشه گفت زندگی کردن تو گذشته که پیشنهاد میکنم گذشته رو بیخیال بشید چون توش هیچ چیزی جز دردسر و عذاب و شکست نیست و السلام

❤زندگی میکنم برای رویاهایی که منتظر به عینیت رسیدن به دست من هستند.من فرصتی برای بودن دارم!من با تمام توانایی ها و کاستی ها شاهکار زندگی خودم هستم.کافی است لحظات گذشته را رها کنم و برای امروز و ثانیه های آینده زندگی کنم.❤

7) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

این دوره همون طور که گفتم خییلی سخت  و فقط یه جمله یا یه کار انسان دوستانه من تو شرایط بحرانی نجات میداد و اونم هم زیارت نیابتی در مشهد و هم در قم بسیار ممنون و مدیون آقا عبدالمهدی و یاالثارات الحسین (آبجی فاطمه هستم ) آخه امسال مرداد ماه 5 میشه که مشهد و قم نرفتم دلم هنوز تو مشهد من همه نماز های رو که میخونم خودم تو حیاط آقا امام رضا تصور میکنم و میخوانم دلم مشهد میخواد بد جور

8) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

مورد خاصی که به من خیییلی کمک کرده بود و الان تقریبا حفظ هستم و توصیه میکنم همه دوستان ازش استفاده کنن چون واقعا آبی رو آتیش 

❤قرآن . زیارت عاشورا . صلوات . دعای فرج ❤

9) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.


خودارضایی : خودارضایی = باتلاق


عوارض: دوری از خدا


مرکز نزدیکی به خدا: راه وصل شدن به خدا


پاکی: آزادی از زندان


نماز: بهترین مهمانی دنیا


چهل: نماد با خدا بودن

10) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

قول و قرار که نذاشته بودم اما از همون اول که ترک رو شروع کرده بودم حجاب . غیبت و دورغ گفتن رو هم اصلاح کردم اما تو همون  دوران ترک این کار رو انجام دادم

11) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟ (اگه آره میتونین درصورت تمایل تعریف کنین)

اتفاق جالب یه روز داشتم پیام یکی از خانم ها رو میخوندم که گفته بودن عشق یعنی این که یه ماه پاکی برابر باش با تولد پسر زهرا من با خودم گفتم که چه قدر دوستش دارن که اتفاق برا شون افتاده درست زمانی که امدم ببینم چند روز که پاک  هستم دیدم که درست 30 روز پاکی من هم برابر  شده با شب تولد حضرت مهدی (عج) 😊

12) بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این دید تغییری داشته؟

هیچی 😔

13) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

خب زمانی که خ.ا میکردم با همه کس دعوا داشتم با همه این باعث میشد که تقریبا تنها بشم حتی با خواهرم هم نمیتونستم درست صحبت کنم که بعد از ترک و یا تو دوران ترک اخلاقم بهتر شده خدا رو شکر 

14) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟

تقریبا همه چله ها رو انجام میدم

15) فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟

نه کسی نمیتونم معرفی کنم  یعنی نمیدونم کی مبتلا ست

16) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

همه سوالات جامع و کامل بود ممنون

17) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟
میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج کنیم.

تنها کاری که از دستم بر میاد ذکر گفتن با دست های که 10 گناه میکردم و نمیدونستم انشالله خدا قبول کنه

18) و کلام آخر ...؟؟؟

و این که واقعا خدا هر چی که آقا رضا میخوان رو بنا به صلاح شون بشون بدن و انشالله سفر کربلا نصیب شون شه
و یه تشکر ویژه از آقا عبدالمهدی که متاسفانه از این وبلاگ رفتن فکر کنم به خاطر تمام دردسر های که برای زیارت امام رضا بهشون میدادم واقعا از شون ممنونم و ممنون آبجی فاطمه برای زیارتی که در حرم حضرت معصومه انجام دادن  درست شبی تا صبح گریه کردم و صبح با دیدن پیام شون غافل گیر شدم 
 و حلالم کنید همه مدیر ها و کاربر ها اگه حرفی زدم یا چیزی گفتم که اصلا درست نبود واقعا شرمنده 
گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند


شاید چون آرزوهایم بلندند

ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید :

امیدی هست ؛ چون خدایی هست

آری ، و چه زیبا نوشته بود

همواره با خود تکرار میکنم،

امیدی هست ؛ چون خدایی هست
____________________________
وقتی چترت خداست: ...

بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد

وقتی دلت با خداست: ...

بگذار هر کسی میخواهد دلت را بشکند

وقتی توکلت با خداست: ...

بگذار هر چقدر میتوانند با تو بی انصافی کنند

وقتی امیدت با خداست: ...

بگذار هر چقدر میخواهند نا امیدت کنند

وقتی یارت خداست: ...

بگذار هر چقدر میتوانند نارفیق باشند

بگذار آسمان ببارد...

باکی نیست...

تو با خدا بمان

چون چتر خدا بزرگترین چتر دنیاست...