سلاااااااام

مصاحبه ای داریم که یکی از دوستان خوبمون که بعد از تلاش پراراده و محکمشون موفق شدن و به هدف ارزشمندشون دست پیدا کردن :)

همراهمون باشید و کم کم شما هم به سوالات فکر کنین ;)

 

سلام دوست عزیز پاکیتون بهتون تبریک میگم و امیدوارم پاکیتون ابدی بشه

1)لطفا خودتون معرفی کنید

آرین زمانی هستم کوچیک همه بچه ها و مدیران سایت توبه 94 

17 سال دارم و به مدت 3 سال به این بلای خانمان سوز مبتلا بودم و الان به چهل روز پاکی رسیدم.

 

..::مشاهده متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب::..

 

2)از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی چه حسی داره؟

خوشحال هستم.احساس پاکی میکنم و از لحاظ روحی روانی در بهترین حالت خود هستم .و از لحاظ جسمی بهتر از قبل هستم.

3) آیا قبل از آشنایی با سایت اقدام به ترک کرده بودین ؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟ 

بله اقدام به ترک کرده بودم در اوایل موفق نبودم اما بعدا تا حدودی موفق شدم و به چهار ماه پاکی رسیدم اما بخاطر مشکلات روحی روانی شکست خوردم. دلیل شکست من نداشتن قاطعیت کامل در ترک و نکته مهم نبودن کسی برای در میان گذاشتن مشکلم با او و نبود کسی برای درد دل

دوست ناباب

4)بنظرتون چه عاملی یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل نقش داشته و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین ؟

عوامل شکست نداشتن اطلاعات کافی از عوارض خودارضایی رفیق ناباب زیبا جلوه دادن خودارضایی برای من توسط نارفیق ها.... اگر به عقب برگردم دیگه با شخصی  بنام علی ***** رفاقت نمیکنم به حرف او و دوستانش گوش نمی کنم هیچ وقت خودارضایی رو امتحان نمیکنم در یادم است که علی ***** و دوستانش به من می گفتند اگر خودارضایی نکنی بچه هستی (به دلایلی از نمایش نام کامل افراد معذوریم :)

هیاهو

5)فکر میکنید دلیل اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟

 

نداشتن اطلاعات کافی از خودارضایی و عوارض آن و برای بعضی ها دلیل روی آوردن به خودارضایی می تواند در اثر مشکلات روحی روانی و خانوادگی باشد.

6) مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید ؟

از مطالب سایت زیاد استفاده می کردم و خیلی موثر بود از مطالب انگیزشی سایت زیاد استفاده کردم و انگیزه دادن مدیران برام خیلی مهم بود چون بهم انگیزه می دادند

شخصیت

7) پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟

حس غیر قابل توصیف... این حس رو فقط با برگشتن به گذشته و خودارضایی نکردن در آن زمان عوض می کنم یعنی تغییر در گذشته و نکته دیگر رفاقت نکردن با علی توکلی است.

8) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنید و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ قبلا هم چین موفقیتی داشتید؟

بله رویا پردازی میگردم یعنی ذهنیت ترک را در ذهن خود پرورش می دادم قاطعیت قطعی  در ترک شکست خوردم.

9) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

عالی چون کمتر از هر زمانی تحریک شدم... به خودم نمره 19_18 یا 17 می دهم چون سه یا چهار بار بیشتر در این دوره چهل روزه بیشتر تحریک نشدم.

10) اگر در دوره چهل روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

قبلا شکست خورده بودم. اما به دلیل مصمم نبودن در ترک. از بین نبردن فکر شهوتی در اول کار ... ولی از وقتی برای ترک کامل و با قاطعیت به سایت توبه 94 آمدم دیگر شکست نخوردم.

11)آیا فکرش رو میکردین بتونید اینقدر عالی ایستادگی کنین؟ از قبل چنین تجربه ای داشتین؟

خیر فکر نمی کردم اما رویا پردازی می کردم چنین تجربه ای داشتم اما بعدا شکست خوردم

12)تاثیر نماز و ارتباطات معنوی رو تا چه اندازه دیدید؟آیا اینطور موارد در ترکتون موثر بودند؟

تاثیر نماز و ارتباطات معنوی در ترک بسیار زیاد است. بله موثر بودند اما من از تاثیر نماز استفاده نکردم چون اعتقاد دارم باید خودم را اول با پاکی به خدا اثبات کنم و بعد به سراغ خواندن نماز بروم به عبارتی باید روحم کاملا خالی از اثرات خودارضایی شود و بعد به نماز خواندن روی بیاورم ولی بر خلاف نماز از ارتباطات معنوی بسیار استفاده کردم بویژه رفتن به هیئت من به مدت چهار سال است هر هفته دوشنبه ها به هیئت میروم ورزش هم تاثیر زیادی در ترکم داشت و البته پر کردن اوقات بیکاری و فراغت نقش خیلی مهمی در ترک داشت.

زمزمه کردن شیطان

13)مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین چه چیز هایی بودن؟ و چطور تونستین به اونها غلبه کنین؟

شیطان شهوت رفیق های بد و به فکر خودارضایی. ...باتوکل برخدا غلبه بر نفس شیطانی بالا بردن اعتماد به نفس ورزش کردن. .. سایت توبه 94 فکر به پدر و مادر یعنی فکر کردن به زحماتی که برای من کشیدند باعث شد که بتوانم بر شیطان و شهوت غلبه کنم و پاک بشوم.

14) اصلی ترین رمز موفقیتتون رو چی میدونید؟

رسیدن به اهدافم و جواب دادن خوبی های پدر و مادرم و پروردگار و برگشتن به زندگی خوب و سالم قبل از خودارضایی. 

15)بخشش ورحمت خدارو تا چه اندازه احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون و چه بعد از اون. و آیا این حس تغییری داشته؟ 

خیلی رحمت خدا رو احساس کردم البته قبل ترک نیز خدا بهم کمک می کرد اما پروردگار در بیشتر مواقع من را امتحان میگرد و من هم در بیشتر مواقع نمره قبولی یا همان 10 را می گرفتم اما در تعدا محدودی شکست می خوردم و تجدید می گرفتم و باید آن را پاس کنم. رمز موفقیت من خواستن کامل ترک رسیدن به رستگاری و جواب دادن خوبی پدر و مادرم خدا و دیگران بود و نکته دیگر از کسایی که در ترکم کمکم کردند تشکر می کنم بویژه پروردگار و همه عوامل سایت توبه 94 بویژه مدیران و بچه های سایت و در آخر دوست دارم من هم زمانی مدیر شوم و به آدم های مبتلا به خودارضایی مثل خودم کمک کنم تا پاک شوند (دوستتون دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه)