بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همه مصاحبه داریم چه مصاحبه ای ^_^حتما تشریف ببرین ادامه ی مطلب و بخونین

............

1) سلام دوست عزیز

لطفا خودتون رو معرفی کنین(همین که نام کاربریتون رو بگین هم کافیه، میتونین در صورت تمایل سنتون رو هم بفرمایید)

سلام علیکم و رحمته الله 

محمد سرباز امان زمان عج 20 هستم و سال دارم .

2) از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید. پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی چه حسی داره؟

بسیار زیبا و وصف ناشدنی همش احساس پاکی میکنم و اینکه من برای بدست اوردنش خیلی سختی کشیدم 

3) آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترک کرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟ 

بله زیاد نه اخه سایت خودمون چیز دیگست البته باید مطالب رو واقعا درست انجام بدهیم مو به مو بازم میگم موووو به موووو 

4) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

بزارین درست تر بگم وسواسم اذیتم میکرد خیییلی و خوب کمکم باعث شد من واقعا پاک پاک بشم به مرور اگه عقب گرد کنم صد در صد سعی میکنم ایمانمو باز هم قوی تر کنم خدا بزرگترین معجزه زندگیمه . 

5) فکر میکنید علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟

تنهایی اخه بنده تنهایی بهم فشار اورده در مقابل دیگران شرم وجود دارد باید از خدا هم شرم داشت خیلی مهمه 

6) به نظر شما والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟

ببینید باید حراست و در واقع استراتژی درستی از بچه ها داشته باشند که البته ما خودمون باید با الله و اهل بیت ارتباط قوی داشته باشیم 

7) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟

وسواس نجاستی و فکری و عملی ...

عقب افتادن از درس و زندگی 

افسردگی 

عدم اراده 

درد روحی 

لاغری 

8) انگیزه شما برای ترک چی بود ؟ (مهمترین علتی که به خاطرش ترک کردین چی بوده؟)

خدا 

و ما نباید گناه کنیم کار حرام ممنوعه 

9) به نظرتون مهم ترین کارایی که کردین یا نکردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟(رمز موفقیتتون چی بوده؟؟؟)

قطعا ایمان چون هیچی یا همون ریسمان الهی رو چنگ زدم و خوب به مرور دیگه کارم به جایی رسیده نمیتونممممم زیاد دروغ بگم و...

10) مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟

باز هم وسواس یا اینترنت 

...........

11) آیا کتاب، متن یا موسیقی خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟ اگه آره لطفا معرفی کنین 

یه چند تا رضا جان معرفی کرد و موسیقی هرجای دنیایی مهدی عزیز و خیلی های دیگه 

12) به نظرتون چرا بعضیا انگیزشون رو برای ترک از دست میدن و حس میکنن نمیتونن ترک کنن ؟

تصور کتید از قله بالا میریم ولی یهو یه جایی وسط قله خسته میشیم هدفمون از یاد میره و دلسرد میشیم و وانگهی میفتیم پایین باید مدام و مرتب قوی پیشرفت کنیم در راه خدا 

13) آیا برای شما هم پیش اومده بود که ناامید بشین از ترک، و یا انگیزتون رو از دست بدید؟

بله صد در صد چون هر راهی دلسردی های خودشو داره ولی خداوند متعال  خودش کمکم میکردو خواهد کرد 

خوب ، چطور تونستید این حالت رو پشت سر بذارید؟

امید به خودم دادم و به پاکی فکر میکردم و البته بخاطر خدا

14) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟ 

خود چهل پاکی بخشش خدا و رحمت هاش ارامش و خیلی چیزای دیگه 

15) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟

واقعا بهتر شده 

.........

16) خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟

دیگه باید با خودم کنار بیان و به موفقیت هام فکر کنم اینده ای که پیش رومه و پیشرفت ایمان 

17) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه

آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟

صدر در هزار چون واقعا عالیه 

18) از اینجا برای ما بگید

چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟

هه سایت اگه نبود من پاک نمیشدم و خوب از طریق اینترنت و اینا میام  و باید البته یکم رو وسواس برای کاربرا کار کنیم 

19) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟ 

بخش ختم یا اعلام پاکی و اینا 

20)فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟

اره اگر خدا پیش بیاره چرا که نه 

21) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

چرا وسواس گرفتی ؟؟؟؟

گوش دادن به شیطان لعین 

22) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟

قطعا 

23)اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنتون میرسه لطفا بهمون بگین ؟

بچه ها تنبلی نکنید نکات رو مو به مو انجام بدین و البته درست به نماز اول توجه کنید خیلی مهمه هر روز سوره لقمان بخونید من حفظم 

24) و حرف آخر...

یکم باید پرواز بیشتری کرد یادته زمانی که به خدا نیاز داشتی همیشه همراهت بود جواببببب بده تو هم جواب بده بیایید کد 313 رو باهم بسازیم

.........

در اخر از شما عزیزان متشکرم بخاطر نظر لطفی که به این مطلب دارید کوتاا بود ببخشید ولی خوب فکر کنم کمکتون کنه

در پناه حق باشید دوستتان دارم پس فردا میرم مشهد براتون دعا میکنم یا علی خدانگهدار

محمد سرباز امام زمان عج