1) سلام دوست عزیز
این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.
لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.

سلام به شما و همه کسانی که توی دوره ترک هستن
من علی با نام مستعار حسن قلی ،، ۱۸ ساله و از ۱۳ سالگی مبتلا به این گناه بودم 

2) مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟

بهترین سایتی بود که تا به حال در باره ترک گناه دیده بودم و بیشتر از سوالات دوستان و پاسخ مدیر به آنها استفاده کردم

3) پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟

عالی ترین حس دنیا ... حس آرامش ... حس آزادی 
و حاضرم تمام این ۴۶ روز پاکیمو با یه لحظه دیدن  امام زمان عوض کنم 

دیدار

4) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

خیر. اصلا تصور هم نمیکردم که اینقدر عالی دووم بیارم و تا حالا ۲۰ روز دووم آورده بودم

5) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

از ۲۰ به خودم نمره ۱۹ میدم . اون یه نمره هم به خاطر قضا شدن چنتا از نماز های صبحم  بود وگرنه عملکرد خوبی داشتم

6) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟


خدارو شکر توی این چله تا به حال شکست نخوردم.
شده بود که یه لحظه بلغزم و وسوسه شدید بشم ولی بازم خدارو شکر شکست نخوردم

7) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟


تصور زشتی و عواقبی که برای بدن داره و گناه کبیره بودن آن  باعث شد که  تصمیم جدی واسه ترک کردن بگیرم

8) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)


اول از همه نمااااااز... نماز باعث شد که تا حد ممکن از این گناه فاصله بگیرم 
بعد از اون تکنیک کش پول به دست و توسل به امام عصر ( ارواحنا له الفدا) باعث شد که توی این دوره حساس در زندگیم موفق بشم 

9) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.
خود ارضایی : عامل دوری از خدا
عوارض : کمردرد ،  ضعف اعصاب
مرکز نزدیکی خدااسمش روشه خخخ
پاکی : ارزشمند ترین حس ممکن
نماز : پل ارتباطی خدا و انسان
چهل: عدد مقدس و سفارش شده

10) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟


قرار گذاشته بودم تا چله دوم یعنی ۸۰ روز برسم 
انشالله به قولم وفادار باشم و یه جعبه شیرینی خانواده رو مهمون کنم

11) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟


آره . روز چهلم به خانواده گفتم: میخام شما رو شیرینی مهمون کنم . خانواده گفتن: به چه مناسبت؟!
منم مجبور شدم بپیچونمشون . به خاطر همین گفتم: با خودم عهد کرده بودم تا ۴۰ روز مداوم قرآن بخونم ( البته اضافه کنم دروغ نگفتم . آخه علاوه بر چله ترک خ.ا ، با خودم پیمان بستم قرآنو ختم کامل کنم بنابراین فقط قضیه قرآنو گفتم ) اوناهم گفتن: به به. ماشالله. آفرین 
منم خوشحال از این پیچوندن رفتم سر درسام.موقع اذان رفتم مسجد که یه دفعه مامانم زنگ زد گفت: داری میای بستنی هم بگیر. منم از همه جا بیخبر گفتم: باش 
وقتی رسیدم خونه دیدم چراغا خاموشه. گفتم: لابد رفتن حرم .دروباز کردم رفتم تو یه دفعه چراغارو روشن کردن و برف شادی زدن . منم دوباره از همه بیخبر فک کردم دزد اومده تا چراغا روشن شد با پا زدم تو شکم بابام بابام افتاد رو زمین و تا پنج دقیقه دلشو گرفته بود خخخ 
بعدش فهمیدم کیو زدمو از ایشون عذرخواهی کردم 
در کل شب خوبی بود و جشن گرفتیم

12) بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این دید تغییری داشته؟


بله. اتفاقا بعد از ترک، لطف و بخشش خدا رو بیشتر حس کردم

13) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟

بعد از ترک چطور؟

اتفاقا همه میگفتن تغییر کردی خیلی عوض شدی و این حرفا

14) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟


در همشون شرکت کرده ام

15) فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟

نه

16) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

سوالی مد نظرم نیست

 

17)و کلام آخر ...؟؟؟

میخواستم از این تریبون ( ببخشید جو گیر شدم ) از اینجا از همه مدیران این سایت تشکر کنم به خاطر اینکه مشوق ترک این گناه بودن برای من ( به خصوص از نازنین خانم که در طول مدت ترک گناهم با حرفای پرانرژی شون  به من انرژی میدادن) 
امیدوارم هر کس در دنیا به این گناه مبتلاست خدا بهش اراده ترک بده
همگی در پناه حق 
یا علی...

خدا