پروفایل چهارشنبه سوری ، عکس نوشته چهارشنبه سوری

بنام خداوند شادی ها 

سلام دوستان مهربان ؛

محمد سرباز امام زمان عج هستم 

براتون متنی در گرو چهارشنبه سوری و آخرین چهارشنبه سال جاری میزارم 

که مضمونش تبریک و تهنیت است لطفا به ادامه مطلب بفرمایید

جشن بزرگ آخرین چهارشنبه سال یکی از کهن ترین جشن از مجموعه جشن های عید نوروز است، برای تبریک چهارشنبه سوری با عکس و متن زیباترن آنها را گردآوری کردیم، امیدواریم برای تبریک این روز به دوستان و آشناها شما اولین باشید

 

کارت تبریک چهارشنبه با کلاس ترین روش تبریک که می تواند با یک متن برای کسانی که دوست دارید و یا عشق می ورزید بفرستید

 

 

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال

برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم

کینه ها را بسوزانیم

زردی خاطرات بد را به آتش

و سرخی عشق را از آتش بگیریم

تا آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

 

چهارشنبه سوریت مبارک

 

___________________________________________

 

واست آتیش روشن کردم که آخر زمستونه

چهارشنبه ی آخر سال قلب من آتیش بارونه

غم هاتو آتیش میزنم

سرخی آتیش مال تو

چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

 

کارت تبریک چهارشنبه با متن زیبا

تبریک چهارشنبه سوری با عکس

 

چشمهایت …

چهارشنبه‌ سوری  آخر سالند

تمام دوستت دارم هایم میان فشفشه ها گم می شود

و تمام بوسه هایم دود

چشمهایت آتشی به پا کرده است

تا واژه واژه برایت خاکستر شوم

 

روز چهارشنبه سوریت مبارک

 

___________________________________________

 

چنین گفت زرتشت :

که سوزانید بدی را درآتش

تا ز آتش برون آید نیکی

پس تو نیز چنین کن

 

چهارشنبه سوری مبارک

 

عکس و متن درباره چهارشنبه سوری

تبریک چهارشنبه سوری با عکس و متن های زیبا 

 

با یاد سرخی گونه هات

درخشش چشمات

سوزانندگی لبهات

داغی عشقت

از رو آتیش میپرم

 

چهارشنبه سوری مبارک عزیزم

 

___________________________________________

 

دوست دارم سه شنبه ی آخر اسفند

از زیر کرسی تنهایی ام

نبودنت را بکشم بیرون

بیاندازم کف اتاق

شعر بپاشم روش

کبریت بزنم

و از آتش یکسال انتظار بپرم

بهار بی حضور تو کابوس این خواب زمستانی ست

دوست دارم شکوفه، بهانه ی تو باشد

 

چارشنبه مبارک

 

پیام تبریک چهارشنبه سوری با متن

عکس چهارشنبه سوری مبارک + متن و اس ام اس

عکس تبریک چهارشنبه سوری

 

ایرانیان شب سرد را به آتش می‌ کشند

به امید روزهای گرم و نیک

بهارتان همچون آتش اهورایی

چهار شنبه سوریتان خجسته و نکو

 

___________________________________________

 

تق تق تق فش فشه

فاصلمون کم بشه

هیزم و نفت و آتیش

دوست دارم خداییش

سیب زمینی به سیخه

عکس گلت به میخه

غماتو بیار فوتش کن

کینه داری شوتش کن !

هوا بهاری میشه

سرما فراری میشه

زردی ازت دور بشه

هر چی میخوای جور بشه !

 

چارشنبت مبارک

 

عکس تبریک چهارشنبه سوری + متن و اس ام اس

 

آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم

می‌ دانم به آنچه می‌ خواهی می‌ رسی

چرا که من هر بار یک هیزم اضافه می‌ کنم

 

چهارشنبه سوریت مبارک

 

___________________________________________

 

چهارشنبه سوری در پیش روی ماست

همه بدبختی‌ ها در پشت

روزای خوش همه در پیش

چه غوغا می‌ کنه آتیش

 

چهارشنبه سوری مبارک

 

عکس نوشته تبریک چهارشنبه سوری + متن و اس ام اس

 

سرخ میشوی وقتی

می شنوی دوستت دارم …

زرد میشوم وقتی

می شنوم دوستش داری

چهارشنبه سوری راه انداخته ایم

سرخی تو از من

زردی من از تو !

همیشه من می سوزم

و همیشه تو می پری

 

کارت تبریک چهارشنبه سوری

 

انگاری غلغله ی محشره چارشنبه سوری

گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری

رسم خیلی خوبیه اگه خرابش نکنیم

واسه من فشفشه یادت نره چارشنبه سوری

 

___________________________________________

 

دستانت را به من بده، تا با هم از رو آتش بپریمم

آنان که سوختند، همه تنها بودند !

 

چهارشنبه سوریت مبارک