پیروز:مصاحبه با کاربری بیست ساله به اسم زهرا که اشناییش با این سایت و پاک شدنش رو یه جور معجزه میدونه و البته به جز اون معجزه ای دیگر هم در روز 25 ترکش اتفاق میوفته که ابسیار خواندنی هستند....امیدوارم همه بتونین پاکی و در پی اون اتفاقات بسیار خوب که واقعا لذتشون هزاران برابر بیشتر از این لذت های واهی که ما بهشون چسبیدیم هست رو تجربه کنیم....

به امید دنیایی زیباتر....

متن مصاحبه با کاربر:زهرای موفق

با عرض سلام خدمت دوست عزیزمون زهرا خانم و تبریک بابت پاکی کامل که انشالله به پاکی ابدی ختم میشه و در دیگر مراحل زندگیت هم موفق باشی و این سر اغازی باشه برای رسیدن به اهدافت....

1_درسته که همه کاربرا شما رو میشناسن ولی یه بیو خیلی کوتاه و مختصر از خودت بده تا بیشتر باهات اشنا بشن....

سلام من زهرا هستم یکی از کاربرای سایت خوب توبه و 20 سالمه و خیلی خوشحالم که با این سایت اشنا شدم 

2-شما کسی هستین که تونستین چهل روزی رو پشت سر بذارین که خیلی ها ارزوشونه....الان چه حسی داری؟؟؟؟

من واقعا از وقتی اومدم اینجا و شروع به ترک کردم تا الان که 45 روز میشه پاکم خیلی فرق کردم.

خیلی خیلی احساس عالی خوبی دارم و خیلی به خدا نزدیکتر شدم و با خدام حرف میزنم و درد و دل میکنم و خدا رو تو یک قدمی خودم میبینم و انگار خدا دستشو میکشه9 رو سرم و نوازشم میکنه واقعا بهترین احساسو دارم و تو زندگیم دارم پیشرفت میکنم توی درسام و از نظر اخلاق هم خیلی خوب شدم و انگار همه باهام خیلی مهربون تر شدن و دوستم دارن یعنی کلا یه معجزه شده توی زندگیم و از همه گناها بدم و اومده و حتی از فکرشم حالم بهم میخوره خیلی خیلی خوشحالم و اصلا باورم نمیشه توی این 45 روز اینقدر تغییر کردم

3-چه مدت به خ.ا اعتیاد داشتین؟؟؟؟چه عوارضی براتون در پی داشت؟؟؟؟با ترکش تا چه اندازه بهبود پیدا کردین؟؟؟؟


من مدت 5 سال میشد که خ.ا میکردم ولی اونموقع نمیدونستم که خ.ا یه گناه کبیرست و از عوارضشم اصلا اطلاعی نداشتم ولی توی این 5 سال خیلی سختیها کشیدم که همشون به خاطر همین خ.ا بوده من قبلا درسام خیلی خوب بود و همیشه شاگرد اول بودم ولی موقع امتحان کنکور یه سال عقب موندم چون نمیتونستم درست درس بخونم و خیلی بداخلاق شده بودم خیلی حتی با کوچیکترین حرفی اعصابم خورد میشد و اعتماد به نفسم خیلی پایین اومده بود و زیاد دوست نداشتم برم تو جمع ولی الان خدا رو شکر خیلی خیلی بهتر شدم و حالم خوبه و پیشرفتامو دارم میبینم تو زندگیم

4-مهم ترین کارهایی که کردی یا نکردی که به سمت این عمل نری و مهم ترین عوامل موفقیتت چی بودن؟؟؟؟

من قبلا هم خیلی کوشش کردم که این کارو انجام ندم ولی نمیدونستم که گناهه ولی چون ازش بدم اومده بود همش میخواستم ترکش کنم ولی همیشه میرفتم تا 30 روز و کمتر بازم میرفتم سراغش ولی هیچکدام ازین کارایی که تو سایت گفته شده بود رو نمیکرم ولی وقتی اومدم تو سایت و اولین کاری که کردم نماز اول وقت بود خیلی تاثیر داشت و همینطور خواندن روزی 5 صفحه قران با معنیش وقتی این دو تا کارو میکردم دلم اروم میشد و خیلی احساس خوبی داشتم و خواندن سوره لقمان خیلی کمکم میکرد و بعد از هر نمازم همیشه دو رکت نماز هدیه میکردم برای هر امامی مثلا بعد نماز صبح 2 رکت نماز میخوندم و هدیه میکردم برای امام طمان و همینطور برای بقیه امامها و ازشون میخواستم کمکم کنن تا وقتی زندم دیگه پاک باشم و هوای دلمو داشته باشن خیلی خیلی واقعا هم کمکم کردن و همچنین هرشب زیارت عاشورا میخوندم و با خدام درد و دل میکردم و کارایی که نمیکردم هرچی عوامل تحریک بودن رو از بین بردم هیچی نذاشتم و وقتی فکری میومد سراغم با خودندن لا حول و بلا قوه الا بالله از ذهنم دورش میکردم و به ارزوهاس قشنگم فکر میکردم همینا خیلی کمکم کردن.

5-مهم ترین موانعی که در این راه باهاشون مواجه شدی چی بودن و چجور پشت سر گذاشتیشون؟؟؟؟

من موانعی که باهاشون مواجه شدم یکیش همین فکر کردن بود که اونو با  فکر نکردن بهش دور میکردم وقتی فکری میومد سراغم سوره لقمان میخوندم و ذکر میگفتم و بعد یه اهنگ شاد گوش میدادم و به ارزوهای خوبم فکر میکردم و خیلی زود یادم میرفت و یک مانع دیگه این بود که یکی از همکلاسیهای دانشگام که پسر بودن بهم پیام میدادن و منم اولا جوابشونو میدادم ولی وقتی دیدم که با پیام دادنش کم کم تحریک میشم دیگه شمارشو از گوشیم پاک کردم و انداختم تو لیست رد و دیگه اصلا جوابشو ندادم و این خیلی بهم کمک کرد و موثع تحریک میرفتم 10 دقیق دوش میکردم واقعا تاثیرات زیادی داشتن

6-خ.ا رو از چه سنی شروع کردی؟؟؟؟

اولین بار چجور باهاش مواجه شدی؟؟؟؟

چه کسی رو بیشتر از همه مقصر میدونی؟؟؟؟

توصیه ات برای پدر و مادرانی که این مطلب رو میخونن چیه؟؟؟؟

چه کاری باعث مواجه نشدن بچه ها شون با این بلای خانمان سوز میشه؟؟؟؟

من خ.ا رو از سن 15 سالگی شروع کردم و اولین بارم یادم میاد که روزی بود که من چون یه مشکل دارم که به خاطرش خیلی رنج میکشم برای همینم نمیتونم تا اخر عمرم ازدواج کنم و وقتی بیرون رفته بودم یکی به خاطر همین مشکلم اعصابمو خورد کرده بود وقتی اومدم خونه خیلی ناراحت بودم که چرا من باید اینجوری باشم و بعدش همین بیشتر تو فکر میرفتم که چرا من اینقد تنهام و هیچکس دوستم نداره و من خیلی فکر زیاد میکردم همین بود که شرو کردم به این کار و پدر و ماردم خیلی زحمت کشیدن تا خوب بشم ولی هیچ فایده ای نداشت و به نظرم بی توجهی پدر و مادر خیلی تاثیر داره تو اینکار وقتی یکی از هیچ جا محبت نبینه مجبور به همین کار میشه و مال من خیلی سخت بود خیلی تو شرایط سختی قرار داشتم که اینجوری شد ولی این کار خوبم نکرد هیچ بدترم کرد حالمو و زندگیمو خرابتر کرد برای هیمن میگم همیشه هرکی حتی تو بدترین شرایطم باشه اینکارو نکنه و پدر و مادرام باید خیلی حواسشون به بچه هاشون باشن و راجع به این چیزا با بچه هاشون حرف بزنن و همیشه مشکلات فرزنداشونو بپرسن و بهشون کمک کنن چون میتونه خیلی کمکشون کنه

7_توی چند سالی که مبتلا بودین شده بود یه دوره چهل روزه ترک کنین؟؟؟؟

اگر اره با کمک چی و کی؟؟؟؟

با اراذه خودتون یا کسی کمک کرد؟؟؟؟

بالاترین دوره ای که ترک داشتین چند روز بوده؟؟؟؟

من تو این پنج سال هربار ترک میکردم از 30 روز زیادتر نمیشد اما پارسال بود که من تصمیم به ترک جدی کردم اما همینجوری بدون اینکه سوره لقمان بخونم و از عوامل تحریک دوری کنم پیش رفتم تا 9 ماه ولی بعدش یه روز دوباره خیلی اعصابم خورد شده بود از بی توجهی پدر و مادر نسبت به من و از خوب نشدن مشکلم وقتی دوباره از یه دکتر شنیدم که خوب نمیشم خیلی حالمو خراب کرد و دوباره رو اوردم به خ.ا ولی بعدش حالم بیشتر خراب شد که بعد 9 ماه دوباره اینکارو کردم و خیلی ناراحت شدم که تا وقتی که با این سایت اشنا نشدم همش میرفتم سراغش و تنها با اراده خودم بود ولی اصلا فکر نمیکردم این گناه باشه فکر میکردم شاید بتونه کمکم کنه ولی چون بدم اومده بود ازش خواستم ترکش کنم

8-مهم ترین انگیزه و دلیلت برای ترک چی بود؟؟؟؟

مهمترین انگیزم برای ترک وقتی شروع شد که من سایت توبه94 رو دیدم و اومدم توش خوندم دیدم این چه گناه بزرگیه و چه عوارضی داره و خدام دوست نداره اینکارو برای همین به خاطر اینکه خدا دوستم داشته باشه و ازم راضی باشه و بتونم تو زندگیم پیشرفت کنم و خدا دعاهامو قبول کنه خواستم ترک کنم بیشترش برای این بود که داخل گناه نشم و خدا هم دوستم داشته باشه

9-از سایت توبه94 برامون بگو....

از سایت خوب توبه94 هرچی بگم بازم کمه من زندگیم با این سایت تغییر کرده کلا با این سایت انگیزه گرفتم برای زندگی خوب من نه تنها از خ.ا پاک شدم بلکه از گناهای دیگه مثل دروغ و غیبت و ناشکری از همه اینا هم تا حدی پاک شدم قبلا همیشه از خدا شکایت میکردم اما الان شکر میکنم این سایت بهترین سایت جهانه و میتونه همه جوونارو کمک کنه به  بهترین راه ببره و به خدا نزدیک کنه من با این سایت خدارو پیدا کردم مهربونیاشو پیدا کردم من این سایتو خیلی خیلی دوست دارم و نمیخوام هیچوقت ازین سایت برم و میگم سایت توبه عاشقتم 

10-بهترین و قشنگترین قسمت سایت از نظر شما؟؟؟؟

قشنگترین نکته سایت توی یه کلیپ بود که همیشه با دیدنش اشکم در میومد و به خدا نزدیکتر میشدم و اونم این بود که ادم وقتی میتونه گناه نکنه که بفهمه خدا دوسش داره وقتی ادم بفهمه خدا دوستش داره سرشو میندازه پایین و محبت ادمارو وحشی نمیکنه ادمارو رام میکنه خیلی تاثیر زیادی داشت برام و منو به خدا نزدیکترم کرد

11-کتاب یا فایل یا دعای خاصی بوده که توی این چهل روز بهت کمک کرده باشه؟؟؟؟

اگر جوابتون مثبته بهمون معرفی کن....

تو این مدت چیزی که زیاد کمکم کرد خوندن هرشب زیارت عاشورا و دعای کمیل بوده و همچنین خوندن ایت الکرسی روزی پنج بار خیلی کمکم کردن خیلی ارومم میکردن

12-جالب ترین اتفاقی که توی این چهل روز برات اتفاق افتاد رو برامون تعریف کن....

جالبترین اتفاق که چی بگم انگار یه معجزه بود من روزای 25 ترکم بود که از یه دوستم بهم گفتن که مشکلت توی یه پژوهشگاه حل میشه اونجا این بیماری لاعلاج رو درمان میکنن ولی الان دارن دنبال این کارو میگیرن و میخوان راه درمانشو شروع کنن و وقتی خودم اونجا زنگ زدم و این خبرو شنیدم خیلی خیلی خوشحال شدم که این مشکلم اگه حل بشه دیگه هیچ غمی ندارم و الانم از خدا میخوام کمکم کنه این بهترین خبری بود که شنیدم

13-همونطور که میدونی مهمترین دلیل ترک خ.ا این هست که ما رو از رسیدن به ارزو ها و اهدافمون دور میکرد....

با این اوصاف حالا که شما نفستو رام و مطیع خودت کردی برنامه ات برای اینده چیه؟؟؟؟

من حالا که تونستم با کمک خدا و این سایت خوب ترک کنم و پاک بشم و نفسمو رام خودم کنم برنامم برای ایندم اینه که دیگه هیچوقت و هیچوقت حتی یک لحظه از خدام دور نشم و همیشه به خدام توکل کنم و همیشه شکر گزارش باشم و حتی اگه تو سخترین شرایطم بودم از خدا کمک بخوام و درسامو خوب بخونم تا به موفقیتهای زیادی و به ارزوهام برسم 

14-فکر میکنی کسی که مبتلا هست رو میتونی با معرفی این سایت یا .... نجات بدی؟؟؟؟

به نظر خودم میتونم اگه کسی بهم گفت همچین مشکلی رو داره سعی میکنم اول راهایی رو که خودم رفتم  و بهش بگم و از مهربونی خدا بهش بگم که چقد دوستمون داره و بهش انگیزه بدم و میتونم با این سایت خوب توبه هم اشناش کنم تا بتونه بهتر ترک کنه

15-احساس یا نظرت نسبت به این کلمات....

خدا:عاشقتم
سایت توبه:بینظیری 
مدیران سایت توبه:خیلی خیلی دوستتون دارم 
خودارضایی:متنفرم ازت
زهرای چهل روز پیش:بدم میاد ازت 
زهرای بعد از چهل روز :زهرای پاک و امیدوار 
نماز :راه نزدیکی به خدا
سوره لقمان :ایجاد ارامش
ترفند کش دست:عالی
دوش اب سرد :خوب
فایلهای مستهجن:حالم بهم میخوره ازتون
جنس مخالف:دشمن پاکی 
فضای مجازی و اینترنت:کم دوست دارم
برنامه های اجتماعی مجازی:حسی ندارم بهت
اینده:امیدوارم و عاشق

16-یه سوال که فکر میکنی باید ازت پرسیده میشد و نشد....

یه سوال که نپرسیدید ازم این بود که الان نسبت به قبلا چه احساسی داری نسبت به خدا ؟قبلا با خدا رابطت چه جوری بود و الان چه جوریه؟
جوابم اینه که قبلا با خدا زیاد دوست نبودم و نمازمو میخوندم ولی با تاخیر و زیاد به فکر نماز نبودم و انگار یه جورایی از خدا طلبکار بودم و بیشترشم به خاطر مشکلی که داشتم بود و همیشه با خدا دعوا داشتم و هیچ حس خوبی نداشتم نسبت به خدا ولی الان خیلی به خدا نزدیک شدم تا حدی که وقتی با مشکلی مواجه میشم فوری از خدا کمک میخوام و دیگه تنها نیستم و بهترین و خوبترین دوستم شده و وقتی به یه چیزی که میخواستم نرسیدم گفتم حتما حکمت خدا نیوده و امید دارم که خدا همیشه کنارمه و تو هر کارم دستمو میگیره و نمیذاره دچار مشکل بشم و من با خدا یه عهدی بستم گفتم خدایا تا وقتی زندم خودمو به تو میسپارم اگر تا اخر عمرم هم قرار باشه تنها زندگی کنم ولی تو تنهام نذار گفتم خدایا من تا اخر عمرم هیچوقت فراموشت نمیکنم حتی تو بدترین شرایط و تو هم همیشه هوامو داشته باش و فراموشم نکن و همین خیلی خیلی ......کمکم کرده و من الان خوشبخترین دختر روی زمینم چون بهترین رو دارم تو زندیگم که خدای مهربونه خدای عزیزم خدای خوبم عاشقتم خیلی دوستت دارم

17-حالا که دوره ترک رو کامل کردی باز هم توی سایت توبه94 میمونی؟؟؟؟

من عاشق این سایتم و با این سایت زندگیم عوض شده و پاکیمم مدیون این سایتم وقتی میام پیامهای دوستای خوبمو میخونم اعلام پاکیشونو خیلی انرژی میگیرم و از شکستاشون عبرت و اگه خواست خدا بود زنده بودم حتما هستم تو این سایت خوب

18_اگر توصیه یا پیشنهادی برای دوستات توی سایت داری از همینجا بهشون بگو....

انتقاد یا پیشنهادی هم اگر برای بهبود سایت داری بهمون بگو....

دوستای خوبم هیچوقت تو زندگی به مشکلات زیاد فکر نکنید و جدیش نگیرید چون یکی از همین کاری که نمیذاره ادم پیشرفت کنه همین فکر کردن به مشکلات و سخت گرفتن زندگیه و همیشه امید داشته باشید و به خود خدا توکل کنید و بدونید که حتما کمکتون میکنه و دستتون رو میگیره فقط کافیه با همه وجود صداش کنی با دل شکستت صداش کنی بدون که هیچوقت و هیچوقت تنهات نمیذاره و همیشه مثبت اندیش باشید و به جای فکر کردن به غمهاتون به مشکلاتتون به ارزوهای قشنگتون فکر کنید دقت کنید این همه مدت برای مشکلاتتون غصه خوردید چی بدست اوردین اما اگه به جای غصه به خداتون توکل میکردین الان بهترین زندگیرو داشتین پس هیچوقت نا امید نباشید 
و یه پیشنهادی داشتم برای سایت خوب توبه که همیشه مدیران عزیز باشن تا هرکی اومد تو اعلام لغزش و یا حرف دل زود جوابشونو بدن تا با مشکلی برنخورن و جوابتی خیلی خوب بدن تا انگیزشون زیادتر بشه و بتونه خیلی کمکشون کنه 
ممنونم از همه شما مدیران عزیز دوستتون دارم 

سلیت توبه94 هم برای زهرا خانم ارزوی پیروزی روز افزون دارن....