سلام به شما دوستان باحال بااراده شیطون کش توبه کارمون... سلام دردونه های خدا

با یه مصاحبه توپ درخدمتتونیم... مصاحبه با کاربر عزیز فائزه خانوم گل... که انشاالله پاکیش ابدی لباش خندون تنش سالم و قلبش پر از یاد خدا باشه:)

از آقاپیروز هم  بابت این مصاحبه زیبا نهایت سپاس رو داریم

1) فائزه خانم درسته که همه کاربرا شمارو میشناسن ولی یه بیوگرافی مختصر و کوتاه بدین تا بیشتر باهاتون اشنا بشن...

 

سلام و عرض ادب و ارادت به همه ی آبجیا و داداشای گلم

فائزه هستم و 20 سالمه 

 مشاهده کامل متن در ادامه مطلب

 

2) شما 40 روزی رو گذروندین که خیلی ها آرزشونه....از حسی که نسبت به این موضوع داری برامون بگو....

 

راستش این حس توصیف ناپذیره 

ولی عالیه ,  حس آرامش,  حس خوبه با خدا بودن

دیگه عذاب وجدان ندارم حس تلخی که با انجام این گناه بهم دست میداد اینکه چرا انقدر عوض شده بودم اون دختر پاک و معصوم نبودم 

الان خیلی آرومم دیگه راحت با خدای خودم حرف میزنم دیگه مثل قبل خجالت نمیکشم که رو به قبله بشینم

خیلی تغییر کردم و این تغییرو مدیون و سپاس گزار خدام که منو با این سایت آشنا کرد.

 

3) اولین بار چه موقع خ.ا انجام داین؟
در کل چند مدت خ.ا میکردین؟
بیشترین زمان که در اوجش بودین چه موقع بود و دلیلش رو در چی میدونی؟

 

 

تقریبا 6 سال پیش بود که اینکارو انجام دادم بدون آگاهی از اینکه دارم چیکار میکنم واقعا نمیدونستم اون موقع فقط یک لذت زودگذر بود و به مرور زمان تلخ و تلخ تر شد

اونجوری که یادم میاد همون یکی دوسال اول هفته ای دوبار شایدم بیشتر ولی بعدش شد هر دو هفته  مگه وقتایی که خیلی استرس داشتم مثل زمان کنکورم 

 

4) قبل از آشنایی با این سایت چند بار اقدام به ترک کردی؟
چندبار به چهل روز رسیدی؟
بیشترین مدت ترکت چقدر بود؟

 

خیلی زیاد 

همیشه بعد از انجام اینکار قول میدادم که دیگه سمتش نرم ولی بعد با یک تحریک عهدم رو فراموش میکردم 

مشکل فکرم بود که کنترلش از دستم خارج شده بود 

متاسفانه اصلا به 40 روز نرسیده بودم

 بیشترین زمان ترکم شاید 30 روز بود 

 

5) خ.ا چه عوارضی براتون در پی داشته و بعد از گذروندن این چهل روز تا چه حد بهبود پیدا کردین؟

 

دختر درس خون و چادری و پاکی بودم نمره هام همیشه بالا بود ولی از وقتی که اینکارو شروع کردم همشو از دست دادم از نظر تحصیلی افت کردم نمره هام بد شد دیگه علاقه ای به درس خوندن نداشتم 

چادرو انداختم مانتویی شدم 

عصبی شده بودم,  پرخاشگر و زودرنج,  همش تو اتاقم بودم از تو جمع بودن میترسیدم,  موهای سرم شروع کرد به کم شدن و نور و روشنایی صورتمو از دست دادم 

ولی از دو سال پیش که فهمیدم این گناه کبیره هست و با اینکارم چقدر خدا و امام زمانم رو ناراحت میکنم تصمیم به ترک گرفتم که موفق نمیشدم تا الان که خدارو شکر 48 روزه پاکم خیلی چیزا تغییر کرده گفتم که خیلی آروم شدم عصبی نیستم دیگه هراسی از تو جمع بودن ندارم روابطم بهتر شده مهربون شدم خیلی زیاد

 دوباره چادر سرم کردم نماز خون شدم

حتی عوارض جسمیم هم داره خوب میشه اون نور صورتم برگشته جوشام خیلی کمتر شده و میشه گفت داره از بین میره 

 

6) مهم ترین کارهایی که کردی سمت این عمل نری چی بود؟ مهم ترین کارهایی که نکردی و ازشون دوری کردی چی بودن....در کل علل موفقیتت رو بهمون بگو....

 

مهمترین عامل که باعث شد تا الان پاک باشم و از خدا میخوام که این پاکی ادامه داشته باشه این بود که واقعا خسته شده بودم دیگه نمیخواستم خدارو ناراحت کنم به خدا قول دادم که امسال و سال های بعد رو پاک باشم به امام زمانم قول دادم 

شروع کردم به نماز اول وقت خوندن 

دعای عهد خیلی کمکم کرد 

اینستاگرامم رو پاک کردم تمااام عواملی که باعث تحریکم میشدن رو از بین بردم دیگه برام مهم نبود چقد اذیت میشم فقط میخواستم پاک بشم 

قبلا هروقت تحریک میشدم با خودم میگفتم که اشکال نداره ایندفه اینکارو بکن تا آروم بشی بعد دیگه انجامش نده آخرین باره ولی بعدش پشیمون میشدم ولی تو این 48 روز با خودم میگفتم دیگه نه حتی لذتشم نمیخوام دیگه نمیخوام

اراده خیلی مهمه خیلی زیاد

 

7) مهمترین موانعی که در این راه باهاشون مواجه شدی چی بودن و چجور پشت سر گذاشتیشون؟

 

مهمترین مانع واسه ترکم تنهایی و فکرم بود 

و رو خودم کار کردم رو فکرم خیلی کار کردم

به خودم ثابت کردم که تنها نیستم خدا رو دارم 

هروقت افکار منفی به سمتم میومد یجوری به یک سمت دیگه میبردمش

و به نظرم عشق به رسیدن به خدا خیلی بهم کمک کرد تا موانع رو پشت سر بزارم

 

8) چه کسی رو بیشتر از همه مقصر میدونی؟
توصیه ات برای پدر و مادرایی که این مطلب رو میخونن چیه؟
چه کاری باعث مواجه نشدن بچه هاشون با این بلای خانمان سوز میشه؟

 

مقصر اصلی خودمم نه هیچکس دیگه 

حتی اون فردی که اینکارو بهم یاد داد و منو تو این منجلاب فرو برد  رو بخشیدم چون من قدرت اختیار داشتم 

به نظرم باید با بچه هاشون دوست باشن 

نه خیلی آزادشون بزارن نه خیلی محدودشون کنن

اگه حس کردن که فرزندشان اینکار رو انجام میده سعی کنن با خونسردی بدون اینکه اون بفهمه که  والدینش میدونن واسش قشنگ توضیح بدن که همچین چیزی وجود داره و این مشکلات رو به وجود میاره

 

9) از سایت توبه94 برامون بگو....هر حسی که نسبت بهش داری....آیا کمکت کرد؟نکرد؟روز های خوبی داشتی؟نداشتی؟؟؟؟کاربراش؟؟؟؟مدیراش؟؟؟؟

 

سایت توبه 94 خیلی به من تو این راه کمک کرد

انگیزه بیشتر واسه ترک 

دیدن افرادی مثل خودم که تلاش واسه پاکی میکنن خیلی تو این راه بهم انگیزه داد

مدیراش که نگو همه ماهن 

 

10) بهترین و قشنگترین قسمت سایت از نظر تو؟

 

به نظر من بهترین بخش سایت همون اعلام پاکی هست

وقتی تو این بخش میرم واقعا از ته دل خوشحال میشم که بچه ها دارن ترک میکنن دارن زندگیشونو تغییر میدن این تغییر و پاک شدن رو خدا نصیب هرکسی نمیکنه

 

11) کتاب یا آهنگ یا فیلم یا نوشته یادداشت یا دعای خاصی بوده که تو این چهل روز کمکت کرده باشه؟اگر آره....لطفا بهمون معرفیشون کن....

 

خوندن هرروز صبح دعای عهد و عهد بستن با آقا صاحب الزمان خیلی بهم کمک کرد

هروقت خیلی حالم بد میشد و دیگه راهی نبود واسه کنترل این لعنتی به خاطر عشقی که به آقا قمر بنی هاشم دارم میرفتم مداحی گوش میدادم یا عکسای حرم رو نگاه میکردم خیلی خیلی کمک کننده بود کلا کن فیکون میشد

این میتونه واسه اشخاص مختلف نسبت به ارادتی که دارن متفاوت باشه

و زندگینامه شهید ابراهیم هادی کتاب سلام بر ابراهیم فوق العاده بود با شناختن شخصیتی که این شهید بزرگوار داشتن میشه گفت درس زیادی ازشون گرفتم و خیلی جاها دستمو گرفتن و منو از شکست نجات دادن 

 

12) جالب ترین اتفاقی که تو این چهل روز برات افتاد رو برامون تعریف کن....

 

راستش منتظر معجزه نبودم 

بهترین اتفاق همین بود که پاک شدم به خدای خودم نزدیک شدم همین بس بود واسم

و اینکه خیلی تغییر کردم این فائزه با فائزه قبلی خیلی فرق کرده بعضی اوقات اون دخترو نمیشناسم 

 

13) مهم ترین انگیزه و دلیلت برای ترک چی بود؟

 

مهم ترینش نزدیک شدن به خدا بود

میخواستم هروقت خدا رو صدا میزنم پاک باشم از این گناه

میخواستم روم بشه سرمو رو به آسمون بگیرم

احساس میکردم دارم همه چیو ازدست میدم 

خدا و.... 

 

 

14) بعد از اینکه با این همه برنامه و این همه سختی این دوره رو گذروندی برنامه ات برای اینده چیه؟؟؟اهدافت رو بگو....

 

دوست دارم خیلی جدی تر به این راه ادامه بدم تا پاکی ابدی

از خدا میخوام که کمکم کنه تو این راه مغرور نشم

این تازه اول راهه واسه کنار گذاشتن بقیه گناه ها 

واسه ساختن زندگی که تو این چند سال از دستش دادم

 

15) جز اینها که گفتی برنامه و هدف دنیوی هم داشتی؟

 

بله اینکه دلم میخواست اون طراوت و شادابی که داشتم برگرده

وقتی ازدواج کردم پاک باشم تا بتونم همسر و مادر خوبی باشم 

و اینکه با خیال راحت واسه درسم  و آینده شغلی مد نظرم تلاش کنم. 

 

16) بعد از این روزها که گذروندی رابطه ات نسبت به قبل با خدا تغییری هم کرده؟چطور شده؟

 

خیییییلی تغییر کرده

نسبت به قبل شکرگذار شدم دیگه با کوچکترین اتفاق سر خدا غر نمیزنم  

میشه گفت تو این مدت نماز خون شدم 

تونستم تا حدی نماز خوندن رو درک کنم

راحت تر با خدا صحبت میکنم اون حس عذاب وجدان کمتر شده

 

17) یه سوال که فکر میکنی باید ازت پرسیده میشد و نشد....

 

اینکه رابطم با خانواده و اطرافیانم چجوری شده  بعد ترک؟؟تغییری کرده یا نه؟

واقعا عوض شده احساس میکنم با همه رابطم بهتر شده 

قشنگ تر صحبت میکنم مهربون شدم دیگه داد و فریاد نمیکنم به خاطر این تغییر اوناهم خیلی بهتر رفتار میکنن 

و یک سوال دیگه اینکه کنترل ذهنم بهتر شده یا نه؟ 

چون همونطور  که میدونید فکرایی که میکنیم خیلی تاثیر داره توی ادامه تحریک و یا نه توقف تحریک

قبلا هرکدوم از فیلما و عکسایی که دیده بودم یا فکرای بد که به سرم میزد میزاشتم ادامه پیدا کنه اصلا کنترلش دست من نبود نمیتونستم متوقفش کنم همین باعث شکستم میشد 

ولی تو این 48 روز یاد گرفتم  افکارم رو کنترل کنم و ذهنم آروم تر شده 

 

18) حالا که دوره ترک رو تمام کردی باز هم توی سایت میمونی؟دلیلت چیه؟

 

بله تو این سایت میمونم و اعلام پاکیمو ادامه میدم ولی با بازه زمانی بیشتر 

راستش فکر میکنم یک چله ترک سایت توبه هم باید بگیرم چون همش اینجام معتاد شدم 

سعی میکنم کمتر بیام تا به درسم و کارام برسم

 

19) اگر توصیه یا پیشنهادی برای دوستات توی سایت داری از همینجا بهشون بگو

 

آجیا و داداشای عزیزم

تبریک میگم به همه اونایی که پاک شدن و تمام کسایی که تلاش میکنن پاک بشن 

اونایی که میگن ما نمیتونیم و نمیشه باید به این باور برسین که میتونین و میشه 

یچیزی که تو این راه یاد گرفتم این بود که به هیچ عنوان بهش فکر نکنین تا جذبش نکنین منتظر نباشین تا روز تموم بشه روزتون رو بسازید واسش برنامه ریزی کنین وقتتون رو پر کنین 

با اراده محکم و قوی کوه رو هم میتونین جا به جا کنین

خ.ا رو واسه خودتون غول نکنین نزارین شیطون ناامیدتون کنه 

غذاتونو کم کنین با شکم پر نخوابین ظهر ها نخوابین 

تا شب سرتونو که گذاشتین راحت به خواب برین

نماز اول وقت رو امتحان کنین خیلی تاثیر داره

سعی کنین دعای عهد و زیارت عاشورا رو هرروز بخونین

و امیدوارم پاکی تک تکتون رو ببینم 

پیشاپیش فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت آقا امام زمان(عج) رو به همتون تبریک میگم 

التماس دعا

 

20) انتقاد یا پیشنهادی هم اگر برای بهبود سایت داری بهمون بگو

 

به نظر منکه همه چی خوبه 

تشکر میکنم از همه مدیرای نازنین که اینجا بدون هیچ توقعی واسه پاکی ما تلاش میکنن آرزوی بهترین هارو واستون دارم

یک تشکر ویژه هم از داداش رضا میکنم که این سایت رو تاسیس کردن و کلید پاک شدن از این لعنتی رو زدن

داداش رضا ممنون واسه خاطره همه چیز امیدوارم عاقبت بخیر بشین

داداش پیروز ممنون که زحمت کشیدین انشالله توی همه مراحل زندگیتون موفق باشید.

* ما هم خدا رو شکر میکنیم و از شما ممنونیم که به خدمتگزارانتون لطف دارین... انشاالله همه دوستان گلمون بتونن ترک کنن و این حس و حال خووووب شما رو تجربه کنن *

به خدا میسپاریمتون