دوستان باحال و همراهان عزیز سلام

تیم مدیریت این عید سعید رو به همه شما عزیزان تبریک میگه و برای همه شما آرزوی قبولی طاعات و عبادات رو داره

انشاالله هرجا هستین تنتون سالم و حالتون خوب خوب باشه.

امروز هم براتون یه مصاحبه توپ گذاشتیم که پیشنهاد میکنیم از دستش ندین

انشاالله بخونین و کیفش رو ببرین (:

 

21) سلام دوست عزیز

لطفا خودتون رو معرفی کنین

سلام
امیدوارم حال همتون خوب باشه
من وحید 26 سالمه

 

20) شما موفق به ترک شدید و خیلی­ها مشتاق دونستن حس و حال شما هستن...

لطفا از احساساتون بگین

خداروشکر میکنم که نجات پیدا کردم,دنیام عوض شده,خودم عوض شدم,شاید باورتون نشه همه چیز تو زندگیم تغییر کرده.عالیه

 **مشاهده کامل متن مصاحبه در ادامه مطلب**

19) مهمترین انگیزه شما برای ترک چی بود؟

از خودم متنفر بودم,حس و حالم خوب نبود,از نظر روحی و جسمی واقعا بد بودم,همه اینا دست ب دست هم دادند تا به فکر تغیر بیافتم.

 

18) چه مدت مبتلا بودید؟

آیا قبل از این هم به فکر ترک افتاده بودید؟ آیا موفقیتی داشتید؟

متاسفانه من 14 سال درگیر این قضیه بودم,یعنی از سال دوم راهنمایی تا الان که دارم پایانامه ارشدمو مینویسم.هزار بار خواستم ترک کنم نتونستم,نهایتا یه هفته بوده که بعد از اونم بدتر شدم.

 

17) این کار چه عوارضی براتون در پی داشت و طی این دوره کدوم­ها بهبود پیدا کردن؟

ریزش شدید مو,ضعیف شدن بدنم,گودی زیر چشمام,خداروشکر گودی زیر چشمم خوب شده,بدنم روز ب روز داره قویتر میشه,ریزش موهامم قطع شد.

 

16) به نظرتون چه کسی مقصر این کار شما بوده و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

مقصر خودم بودم,اصلا کسی خبر نداشت که من اینجوریم.نداشتن اطلاعات لازم,دوره بلوغ,نگاه کردن ب چیزای که نباید میدیدم به این کار دامن زد.اگه به عقب برگردم جلوی نگاهها و فکرای منفی رو میگیرم و خودمو کنترل میکنم.

 

15) به نظر شما علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟

چشم چرانی, یه فکر مریض و دور موندن از خدا که تمام وجود ادمو پر از گناه میکنه.تو جامعه ما نداشتن اطلاعات تو سنین پایین هم میتونه خیلی خیلی آسیب پذیری رو بالا ببره.

 

14) به نظرتون والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟

امیدوارم درک کنن که بچه هاشون تو سنین نوجوانی و جوانی خیلی تحریک پذیر میشن و سعی کنن آستانه تحریکشونو با برداشتن ماهواره از توی خونه,نزدیک کردن بچه هاشون به خدا و ... پایین بیارن و اطلاعات لازم رو از طریق کتاب و صحبت کردن به بچه ها برسونن.

 

13) رمز موفقیت شما چیه؟ آیا کار خاصی انجام میدادین که موجب موفقیتتون شد؟

فقط به خدا توکل کردم و با تمرکز کامل روشهای سایت رو اجرا کردم

 

12) با چه موانعی برخورد داشتین و چگونه ازشون عبور کردین؟

وسوسه وسوسه وسوسه.تنها چیزی که هرروز دور و برم بود.من هدفمو انتخاب کرده بودم,اگه قرار بود اراده ام سست بشه همون روز اول شکست میخوردم,تمام تمرکزمو روی این قضیه گذاشتم و از خدا کمک گرفتم,همین

 

11) آیا متن، کتاب یا موسیقی خاصی بوده که کمکتون کرده باشه؟

بله موسیقی بی کلام گوش میدم,خیلی وقتها هم نوشته و متن های توی سایتو میخونم,خیلی کمک میکنن

 

10) از اهداف و برنامه ای که برای آینده دارین برای ما بگین

من دارم پایانامه ی ارشدمو مینویسم,تصمیم گرفتم واسه آزمون دکتری شرکت کنم,الان هفته ای 10 ساعت ورزش میکنم,میخوام ادامش بدم و به امید خدا تا جایی که میتونم تلاش کنم

 

9) بهترین اتفاقی که طی دوران ترک براتون افتاد چی بود؟ لطفا برامون توضیح بدین

توی این چند سال که خ.ا میکردم چهره ام عوض شده بود بدون اینکه خودم متوجه شم.تقریبا بعد از 30 روز از ترک کردنم کلا رنگ و روم عوض شد,انگار یه ادم دیگه شدم.ب لطف خدا و کمک سایت هرروزم دارم بهتر میشم.

 

8) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟

وقتی پاک میشی حداقل خوبیش اینکه روت میشه با خدا ارتباط برقرار کنی,این خیلی خوبه.من بعد از پاکیم خیلی به خدا نزدیکتر شدم.در ضمن امسال اولین ماه رمضونی بود که بعد از چند سال پاک بودم.خداروشکر

 

7) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه

آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟

بله مواظب نگاههام هستم,خیلی زود عصبی میشدم.الان دیگه به هرچی چیزی و هرکسی نگاه نمیکنم و سعی میکنم خودمو کنترل کنم و میخوام برای عادت های بدم چله بگیرم.

 

6) از اینجا برای ما بگید

چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟

تو یه کلام عالیه.تو اینترنت دنبال یه راه و روش درست حسابی واسه ترک میگشتم که با سایت آشنا شدم.خداروشکر سایت ما هیچ کم و کسری نداره و هرروز داره بهتر میشه.

 


5) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟

بخش اعلام پاکی,وقتی اعلام پاکی بچه ها رو می بینم کلی انرژی مثبت میگیرم و از تجربه ها و راهنمایی های مدیرای عزیز سایت هم استفاده میکنم.

 

4) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟

اینکه به نظر خودت میتونی این پاکی رو ادامه بدی یا ممکنه لغزش کنی؟
بنظر من این مراقبت باید تا آخر عمر ادامه پیدا کنه,چون شیطان هیچوقت از ما غافل نمیشه,باید هرروز قدم هامون رو از رو قبل محکمتر برداریم و از فکر خدا غافل نشیم.

 

3) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟

بله صد در صد.توبه 94 زندگی منو نجات داد,سعی میکنم تا جایی که میتونم با سایت,مدیرای عزیز و همدردام در ارتباط باشم

 

2) توصیه شما برای عزیزانی که در حال گذروندن این دوره هستن چی هست؟

دوستای عزیزم واقعا ارزششو نداره که بخاطر یه لحظه خوشی,زندگی خودمونو خراب کنیم و از لطف خدا و بقیه نعمتاش دور بمونیم.اراده کنید موفق میشید.

 

1)      و حرف آخر...

از همه کسایی که برای راه اندازی این سایت تلاش کردن متشکرم,واقعا کار بزرگی کردید.
مدیرای عزیز ایشاا... هرچی از خدا میخواید بهتون بده,ب خاطر همه کمک ها,راهنمایی ها و دلگرمی هاتون ممنونم.
از داداش احمد رضا عزیز که زحمت این مصاحبه رو کشید سپاسگذارم.
به امید روزی که این بیماری بطور کامل تو کشور عزیزمون ریشه کن بشه.

***********

به امید اون روز...

متشکریم از شما دوست عزیز

انشاالله هرجا هستین موفق و موید باشید و پاکیتون تا ابد جریان داشته باشه

به امید روزی که با همه عزیزان در حال ترک که دارن این مطلب رو میخونن مصاحبه کنیم

انشاالله موفق باشید

یا علی مدد