سلام به همه دوستان عزیز به داداش ها و ابجی های گل و پاک

امروز مصاحبه ای بسیار زیبا از داداش  hossein  به شما تقدیم می کنم

واقعا جالب و خواندنی است. بعد از 11 سال توانست این جوان گناه بزرگ و نابودگر خودارضایی رو شکست بده

درود بر داداش  hossein 

به شما داداش  hossein تبریک می گم بابت رهایی شدنتون و پرواز به سوی ارزوها

با ما همراه باشید:

 **مشاهده کامل متن مصاحبه در ادامه مطلب**

1) الان چه حسی داری که تونستی چهل روز رو با موفقیت  پشت سر بزاری ؟     

سلام داداش یاسین.اول از همه از شما و تمام مدیرای سایت تشکر میکنم بابت امیدی که بهم میدادین.

جواب سوال اولتون خیلی خوشحالم که بازم 40روزو پشت سر گذاشتم تا به حال بارها و بارها شده که به 40روز رسیدم ولی خودم قدرشونو نمیدونستم این 40 یکی از معدود 40هایی که توش من سراغ سایت مستهجن نرفتم یه بار چند بار تا 80 90روزم سپری کردم ولی این بار میخوام برا همیشه ترک کنم هردوشونو.

2) خودارضایی چه عوارض برات در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردی ؟

خودارضایی پدرمو دراورد اصلا هیچ اعتماد به نفسی واسم نذاشت خیلی اذیت شدم دور چشامو که کبود کرد خیلی ضعیف و لاغر شدم خیلی پرخاشگر شدم اول فک میکردم پرخاشگریم مربوط به دوره ی نوجوونیمه ولی الان سالها از نوجونیم گذشت و من همچنان پرخاشگر موندم.

من سال سوم دبیرستان خیلی خودارضایی داشتم یعنی هر روز یا یه روز درمون باید 3بار خودارضایی میکردم اصلا عادت شده بود واسم.ولی از سال 90 شروع کردم برای ترکش خیلی موفق بودم منی که اینجور معتاد بودم 60 روز 70روز تحمل میکردم وقتیم شکست میخوردم اصلا دفعات خودارضییم کم شد 1بار شد تا الان هم ادامه دارش کردم و هر دفعه نفرتم ازین عمل بیشتر میشد.

الان که بخوام بگم احساس میکنم یه خرده اعتماد به نفسم داره بیشتر میشه ولی من از بس دورانی که خودارضایی میکردم زیاد بوده فک کنم بیشتر طول بکشه تا عوارضش خوب بشه ولی انشااله خوب میشه منم  به روزای عادیم برمیگردم.

3) به نظرت مهم ترین کارایی که کردی یا نکردی تا به سمت این عمل نری چی ها بودن ؟

پاسخ سوال سومتون خیلی راحت ولی عمل به اون یه مقدار توکل میخواد و پشتکار در یه جمله خلاصه میشه دنبال عوامل محرک نریم دنبال عوامل محرک نریم دنبال عوامل محرک نریم.من خودم هر وقت تحریک شدم تو این 40روز هر وقت تحریک شدم موقعیتمو عوض کردم و پیامم به بردارا و خواهرام اینه که هر چیزی که باعث تحریکتون میشه رو نابود کنن من خودم الان 5ماه میشه که فیلتر شکن ندارم خیلی سخته برام باورش ولی فیلتر شکن بره به جهنم میخوام چیکار وقتی باعث میشه مورد غضب خدا باشم>!واقعا میارزه؟نه به قران.

 من خودم خیلی مصمم بودم که باید ترک کنم هر چقدر هم شکست بخورم باید ترک کنم ولی وقتی میومدم تو جو سایت خیلی گرم و صمیمی بود و خیلی بهم کمک کرد از تموم بچه ها ممنونم.

4) بهترین جمله یا پستی که تو سایت خوندی و بهت کمک کرد ؟

5) مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدی چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتی ؟

مهمترین موانع افکار لعنتیه همه چی با فکر شروع میشه و خیلی عوامل محیطی هم تاثیر دارن  با خودم گفتم که هیچ فایده ای نداره اگه بخوام برم تو سایتهایی بچرخم که دشمنای ایران و اسلام برای از راه به در کردن جوونامون دارن سرمایه گذاری میکنن و هی این فکرو میکردم که الان خدا داره نگام میکنه بسه دیگه تا اینجا بی چشم و رویی کردم بستمه و نتیجشو گرفتم.

 

6) اگه دعا یا کتاب و موزیکی تو این مدت بهت کمک کرد بهمون معرفی کن ؟

دعا که من هر روز ایه الکرسی میخونم بعد نمازم دعای ففرجم میخونم سوره ی لقمانم خوندم این ایات بهترین کمک واسه ادم پیشنهاد میکنم بچهها از دستش ندن.

7) به نظرت چرا بعضیا نمیتونن ترک کنن ؟

خوب اینکه نمیتونن ترک کنن برمیگرده به خودشون شاید شرایط گناهشون هنوز همواره شاید شیرینیه گناه تو دلشونه شاید مثلا چشماشون درویش نیست شاید یه عمل باعث میشه که سمتش برن ولی برای ترک این عمل باید از ته دلشون  بخوان.

 

8) فکر میکردی بتونی چهل روز رو بدون خودارضایی بگذرونی ؟

اره همونطور که گفتم من مصمم بودم که حتما ترک میکنم شاید گاهی اوغات بعد شکستم نامیدی میومد سراغم ولی همش مال روزای اول بود  اون خودارضایی نکردن چند ماهه هم خیلی بدردم خورد گفتم من که میتونم 156روز تحمل کنم چرا نتونم ترک کنم.

9) انگیزه تو برای ترک چی بود ؟

انگیزم این بود که به خدا نزدیکتر بشم مور غضبش نباشم بعد هم اعتماد به نفس و عوارض جسمیشه که انشااله روز به روز بهتر میشه.

10 ) اتفاق جالبی که تو این چهل روز برات افتاد و مربوط به ترک بود و دوست داری بهمون بگی ؟

اتفاق خاصی نیافتاد فقط هههه من دستگاه جوجه کشی خریدم ماه قبل که توش تخم گذاشتم فقط 3تاش دراومد اونم 2تاش مردن ولی حالا الان برای دمین بار که انجام دادم امشب هفتاش دروامد

11) خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردی برنامت برای آینده چیه ؟

 اولین شب هچری تازه  2شب دیگه مونده گناه باعث میشه برکت از زندگی بره.جنگ هنوز تموم نشده من با قدرت میرم جلو تا این نفسو مطیع خودم کنم خیلی دیر نیست اون روز.و اینکه میخوام برا ارشد بخونم البته الان باس برم خدمت ولی بعد خدمت انشاالله.

12) فکر میکنی بتونی کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا ..نحات بدی ؟

والله  تو دوره ای که اینکارو انجامم میدادم با چند نفر مثه خودم صحبت کردم و تجربیاتمو در اختارشون گذاشتم ولی خیلی دوست دارم دست همنوعمو بگیرم با کمال میلم انجام میدم.

 

13) اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنت میرسه لطفا بهمون بگو ؟

تنها نکتهای که به ذهنم میرسه اینه که بچه ها همتون میتونیی ترک کنین فقط فعل خواستن میخواد هر چقدر هم شکست خوردین تسلیم نشین من از یازده سالگی به این عمل شنیع معتاد بودم الان26سالمه شاید بیشتر شما کمتر از من مثلا 5سال گرفتار باشین من تونستم پس شمام میتونی فقط خواهشا جمله ی تکراری هر چیزی که باعث تحرکتون میشه رو از بین ببرین خواهش میکنم هر کسی میدونه چی باعث تحریکش میشه قول میدم موفق بشین با توکل بر خدا.

14) از این به بعد بازم به سایت سر میزنی؟

من هیچ وقت اینجارو ترک نمیکنم حتی زمانی که ازدواج کنم دلتنگ این سایت میشم حداقل کاریه که میتونم بکنم.

15) اگه حرفی یا پیشنهادی مونده لطفا بهمون بگو ؟

فقط ارزوی موفقیت میکنم برای شما و همه ی بچه ها امیدوارم بهترینا نصیبتون بشه واقعا  جوونی خیلی باارزشه خواهش میکنم بهترین استفادرو ازش ببریم نا سلامتی شیعیه ایم و پیرو امام زمان هیچ وقت ناامید نمیشه دوستتون دارم. 

برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.