سلام به همراهان باحال و خوشتیپمون :)

با یک مصاحبه خوندنی چطوریـــــــــــــــــــن؟؟؟

این شما و این مصاحبه دوست قدیمیمون آقا محمد موفق

Image result for ‫HD موفقیت‬‎

21) سلام دوست عزیز

لطفا خودتون رو معرفی کنین
 سلام من ممد هستم  یا همون محمد...۱۵سالمه ۱ماه بعد از اینکه سایت درست شد با سایت tobe94آشنا شدم.

20) شما موفق به ترک شدید و خیلی­ها مشتاق دونستن حس و حال شما هستن...

لطفا از احساستون بگین

قابل گفتن نیست حسی که دارم بی نظیره خیلی خوشحالم که از افسردگی و غم غصه نجات پیدا کردم اگه بهم کل دنیارو بدن که برگردم به حس حال دوران خودارضایی این حس رو بی هیچ عنوان عوض نمیکنم بچه ها اگه بدونین چه حس و حالی  بعد  ترک  داره باور کنین دیگه حالتون از این عمل بهم میخوره و این حس رو من اول مدیون خدا و بعد مدیون tobe94 هستم. 

19) مهمترین انگیزه شما برای ترک چی بود؟

مهم ترین انگیزه من نزدیک شدن به خدا و درمان عوارض جسمی و روحیش بود من خیلی عصبی و ناراحت میشدم وقتی می دیدم همسن و سالام تو این سن همه خوشحال و سرحالن به غیر از من! از آن موقع دیگه من تصمیم گرفتم ترک کنم و به خودم گفتم :من یا میبرم یا باید ببرم! (این شعار من بود.) 

بسیارعالی

18) چه مدت مبتلا بودید؟

آیا قبل از این هم به فکر ترک افتاده بودید؟ آیا موفقیتی داشتید؟

من تقریبا نزدیک به دوسال مبتلا بودم تقریبا ۱ ماه قبل از آشنایی با سایت شروع به ترک کردم که موفق نشدم که بعدش با این سایت آشنا شدم شروع به ترک با این روش کردم  آقارضا آقا جواد همه شاهد حال من بودن من قشنگ یک سال و نیم تو سایت اعلام پاکی میکردم وهمش زیر ۵ روز بود خیلی روز های بدی بود تقصیر هم از خودم بود خیلی واسم ترک سخت بود اون موقع دیگه نا امید شدم نیومدم تو سایت تا الان که فکر کنم ۱۹۰روزه پاکم دقیق نمیدونم ولی خیلی واسه این پاکی زحمت کشیدم خیلی.

 

17) این کار چه عوارضی براتون در پی داشت و طی این دوره کدوم­ها بهبود پیدا کردن؟

خوارضایی منو خیلی داغون کرده بود به شدددددت جوش در آورده بودم افسرده بودم ریزش مو داشتم خطر کوتاهی قد تو این سن بخاطر از دست رفتن کلسیم بدنم تهدیدم میکرد و یکی دیگش این بود که بر خلاف بقیه دوستان جلق باعث شد من به اضافه وزن دچار شم و بخاطر از دست دادن ارادم توسط خودارضایی من نتونم لاغر کنم که خدارو شکر تونستم  با کمک نیروی جوانیم و  ورزش و رژیم تونستم تو این ۱۹۰ روز همه رو بر طرف کنم. 
Image result for ‫عکس زیبا و دلنشین HD‬‎
16) به نظرتون چه کسی مقصر این کار شما بوده و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟
مقصر اصلی خودم بودم که از جمعیت دوری میکردم و سعی داشتم یه جا تنها باشم که باعث شد من رو به خودارضایی بیارم اگه زمان به عقب برگرده سعی میکنم بی کار نباشم و خودمو تو کل ساعات روز سرگرم کنم.
 

15) به نظر شما علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟

به نظر من چشم چرانی و  دور ماندن از خدا و بیشتر علت اصلی  بیکاری هستش که متاسفانه تو کشور ما رایج هست

 
14) به نظرتون والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟
پدر مادر ها باید بدونن  که با نزدیک شدن بچه هاشون به نوجوانی و جوانی تحریک پذیر میشن و باید از همون کودکی عوارض این عمل رو برای بچشون بازگو کنن شما اگه سری به سایت های ترک بزنید می فهمید که بیشتر روی آوردن به جلق بخاطر اطلاع نبودن از عوارض جلق هستش.
 

13) رمز موفقیت شما چیه؟ آیا کار خاصی انجام میدادین که موجب موفقیتتون شد؟

رمز موفقیت من  توکل بر خدا و روش های عالی سایتتون بود و البته ارادم. دوستان اگه بهترین روش دنیارو بهتون بدن ولی اگه اراده کافی نداشته باشین موفق نمیشین.

 Image result for i can do it HD
12) با چه موانعی برخورد داشتین و چگونه ازشون عبور کردین؟
موانع من یکیش تنهایی بود و یکی دیگش  برادرام بودن من هی فیلم هارو پاک میکردم بعد ان ها دوباره میذاشتن که موفق شدم جلوشون رو بگیرم
 
11) آیا متن، کتاب یا موسیقی خاصی بوده که کمکتون کرده باشه؟
موسیقی  که همون آهنگ های مورد علاقه خودمو گوش میدادم و سعی میکردم اهنگ غمگین گوش ندم وهمیشه شاد باشم وهمچنین سه بار در روز لقمان رو گوش میدادم و متن هم جملات انگیزشی میخوندم که خیلی کمکم کرد
 
10) از اهداف و برنامه ای که برای آینده دارین برای ما بگین
هدفم واسه آینده موفق شدن تو درسم هستش و رشته ورزشی
 
9) بهترین اتفاقی که طی دوران ترک براتون افتاد چی بود؟ لطفا برامون توضیح بدین
همون طور که قبلا گفتم موفق شدم وزنمو کم کنم که خیلی خوشحالم و با استقبال خوب خیلی ها مواجه شدم یعنی با یه تیر دو  نشون زدم و حس شدید نزدیکی به خدا.
 
8) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟
عالیه حس میکنم خدا خیلی ازم راضیه قبلا با خودم می گفتم ازم بدش میاد ولی الان خیلی حس نزدیکی به خدا میکنم و مدیون پیامبرا هستم که دعامو مستجاب کردن .
 

7) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه

آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟
بله در آینده چند عادت دیگه دارم که قراره واسشون چله بگیرم و همیشه مواظب نگاههام هستم 
 Image result for ‫عکس زیبا و دلنشین HD‬‎

6) از اینجا برای ما بگید

چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟
راستش داشتم قسمت imagesگوگل دنبال عوارض خودارظایی میگشتم که یه عکسی زده بود بهترین روش دنیا ترک خودارظایی  مرکز نزدیکی به خدا  که زدم روش سایت هم که حرف نداره فقط اگه جواب سوال هارو زود تر بدید عالی میشه.
 
5) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟
بخش اعلام پاکی و بخش آخرین مطالب 
 
4) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟
اینکه اگه کسی مبتلا بود حاضری سایت رو بش معرفی کنی؟ بله ۱۰۰%من خودم عاشق کمک کردن به دیگرانم 
 
3) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟
بله حتما اینجا خونه دومه منه من زندگیم رو به این سایت مدیونم  

2) توصیه شما برای عزیزانی که در حال گذروندن این دوره هستن چی هست؟

هیچ وقت به دلتون ناامیدی راه ندید به فکر امدن روز های خوب نباشین ان  روز نمیاد  به فکر ساختنش باشید روز های خوب را باید ساخت هرگز تسلیم نشید انجامش بدید سریعتر دست بکار شید امروز فردا نکنید شب که تا آخر شب که نیست! با هر شکستی نا امید نشید خورشید تا اخر پشت کوه قایم نمیشه بالاخره بالا میاد و با بالا امدنش نور امید رو تو دل شما عزیزان جا میده شرایط فعلی شما نشونه شرایط همیشگی شما نیست انقدر بجنیگد تا بالاخره موفق شید

 Image result for ‫عکس نوشته انگیزشی‬‎
1)      و حرف آخر... 
و در آخر از تمام کسایی که واسه سایت زحمت کشیدن و نور امیدی به جوانان دادن نهایت تشکر میکنم مدیرای عزیز انشالله هر چی از خدا میخواید نصیبتون کنه به خاطر راهنمایی و دلگرمی هایتان هیچ وقت فراموشتون نمیکنم با تشکر