سلااااااااام

در اولین دقایق سال نو، براتون یه مصاحبه عالی داریم.

به همراه عکسهایی که دوستمون فرستادن.

به نام خدا

1) سلام بر شما برادر محترم
لطفا خودتون رو برای دوستان معرفی کنید. (در صورت تمایل، سن و مدت ابتلاتون رو هم بفرمایید)

با سلام محمد هستم 18 ساله از اصفهان 
 

2) آیا پیش از این هم برای ترک اقدام کرده بودید؟ چه نتیجه ای در پی داشته؟

بله من این کار میتونم بگم بیشتر از 10 بار انجام دادم ولی هر دفعه یه اتفاقی افتاد بیشترین مقدار تحملم هم 30 روز بود ولی الان خدا را شکر از 40 ام گذشته

 

3) این دوره ای که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ آیا این پاکی رضایت بخش و با کیفیت بوده؟

اصن تا ترک نکنین که نمی فهمین چه زندگی خوب و عالی خدا براتون رقم میزنه من کنکور دارم امسال اگه من واقعا این کار را انجام نمی دادم باید بی خیال کنکورم می شدم 

  

مشاهده کامل در ادامه مطلب>>>

 

4) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

من که خدا را شکر این 40 روز برام به راحتی گذشت و بین این 40 روز اصن دنبال این کار نرفتم 

 

5) مهم ترین انگیزه شما برای ترک، چه چیزی بود؟

زندگی شاد و پر از امید و راحتی و یه کنکور توپ و عالی و قیبولیم تویه دانشگاه مورد علاقم و رشته مورد علاقمم😎😎و از همه مهم تر اینا جدی میگم رفاقت با خدای مهربوننن

 

6) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا عملی خاص)

بله نماز نماز نماز نماز ....... واقعا عالیه من واقعا می ترسم اگر نمازما نخونم وبخوابم چون می ترسم از خواب که بلند می شم خدایی نکرده یکی از اعضای بدنما از دست داده باشم این واقعیت داره پس نمازززززز یادتون نره وای این یکی از همه مهم تره کنترل نگاه چه میکنه من توی این چهل روز خیلی خودما کنترل کردم که به هیچ نامحرمی چه حقیقی چه مجازی نگاه نکنم

 

7) لطفا نظرتون رو درباره کلمات زیر بهمون بگید، و اولین جمله ای که به ذهنتون میاد رو بیان کنید.

خود ارضایی : شروع بدبختی 
 
عوارض : اون چیز هایی که من دچارش شدم کمررررر درد شدید ، اختلال عصبی در انجام کاری( درس خواندن) ، خستگی همیشگی ، ناامید بودن از خودت و زندگی 
 
توبه : برگشت به سوی تنها رفیقت 

 

بخشش خدا : یکی از صفات عالی خدا برای توبه کاران

 

8) طریقه آشنایی شما با توبه۹۴ چی بود؟ و آیا نظری نسبت به بهبود سایت دارید؟

من سرچ کردم راههای ترک خ یه دفعه خدا قربونش برم کمکم کرد و این سایت اورد جلوی چشمانم قربونش برم - ماشاالله سایتتون حرف نداره فقط این جدول یکم زود به زود اپدیت بشه خیلی عالی تر میشه

من میتوانم 

9) آیا قول و قراری بین خودتون و خدا بسته بودید که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

بله این که هر روز نماز هایم بخونم حتی بعد ترک که دیگر دچار این کار نشوم و من از خدا قول گرفتم که درکنکورم کمکم کنه البته اگه دوست داشت😊

10) حس و حال خوب الآنتون رو اگر بخواهید بفروشید به چه چیزی میفروشید یا با چه چیزی حاضرید معاوضه کنید؟

با هیچ چیزی واقعا اینا میگم اظهار نمیکنم واقعا میگم با هیچ چیزی

 

11) در تاریک ترین لحظه های این مسیر چه چیزی باعث میشد همچنان محکم باشید و به وسوسه ها و تحریک ها نه بگویید؟

بی خود شدن این عمل ، من حتی به خاطر درسم سر کامپیوتر خیلی می رم و توی این چهل روز خیلی عکس های ناجور دیدم ولی هر وقت این عکسا به چشمم میفتاد یه اعوذ بالله و یه بسم الله می گفتم ولی واقعا دیگه این کار دیگه برام بی خود شده بود به خودم میگفتم اخه محمد تو با چه فکر میخوای این کار را بکنی فقط به خاطر یه تصویر متحرک که اونم لذتش  یک ثانیه بعد از اون یه ثانیه تا یه هفته به خودت سرکوب می زنی و همین باعث می شد که من سمت این کار نروم و راحت به بقیه کارهایم ادامه بدم 

 

12) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟

 بله دوست دارم خیلیی ولی حیف که وقت این اجازه به من نمیدهد ولی حتما  در تابستان می آیم به سایت زیباتون و استفاده میبرم چون تابستون که خودتون میدونین زمان بی کاری و....

 

13) آیا حاضرید قول بدید که در شهر یا روستایی که زندگی میکنید یه کار مفید انجام بدی که دل یک تا چند نفر شاد بشه؟ اگر بله لطفا رسما اعلام کنید چیکار میکنید و بعد از اینکه انجام دادید حتما بیایید و گزارشش رو بهمون بدید! میتونید عکس از اون ماجرا بگیرید و برامون بفرستید یا صرفا یه گزارش باشه از انجام قول شما تا ما در یک پست درجش کنیم این مهربانی رو به نام شما

بله حتما بعد کنکورم میخوام یک الی سه نفر از کار(خ) باز دارم البته به کمک سایت خوبه شما 

 

14) و صحبت آخر شما با دوستان...

دوستان اینا واقعا برا این میگم که همه تونا دوست دارم و ارزوم اینه که همه شما با توکل به خدا این کار را کنار بزارین و 40 روزه بشین و پاکی ابدی به لطف خدا ولی اینا از من بشنوین حاضرم قسم بخورم این کار به هیچ کس لطف نکرده و جز بدختی هیچ چیزی به جا نمیزاره از خودش ، خدایی یکم با خودتون بشینین فکر کنین ببینین واقعا به چه دردی میخوره ادم بشینه جلوی یه فیلم یا عکس متحرک که جز تصویر هیچی نداره و این بدنی که خداوند بهمون داده باهاش این کار را بکنیم اصن خدا دلیل اصلی حرام بودن این گناه را برای این میگه که ما با این کار باعث میشم جلوی به دنیا امدن یک انسان بگیریم بعد خدا را خوش میاد خدایی ما با یه تصویر خودمونا بدبخت کینم به خدا قسم هزاران کار هست که میشه ادم انجام بده وعلاوه بر این که گناه نکنه ثواب هم بکنه پس رفقا یکم بیشتر فکر کنین و در مواقعی که میبینین دارین میرین تو دام نفستون و شیطان این اهنگ زیبا گوش بدین من خودم هر وقت گوش میدم گریم میگیره 

لینک دانلود عشقم این روزا (محمد علیزاده)

(امیدوارم یه روز دیگه هیچ کس نباشه که چهل روزه نشده باشه ) 😉😉