1) سلام برادر عزیز
این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.
لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.

❤️بسم الله الرحمن الرحیم❤
🌹((فرشته الهی هر شب به جوانان بیست ساله ندا میدهد : کوشش و جدیت کنید و برای نیل به کمال و سعادت خود مجاهده نمایید.))🌹
سلام خدمت شما ، محمدمهدی هستم  ۲۰ ساله
و سه سال به دام وسوسه های شیطان و گناه افتادم

متن کامل در ادامه مطلب...

2) چه مدته که با این سایت آشنا شدید؟ و نحوه آشناییتون با سایت از چه طریقی بود؟

❤🌹من ۶ ماهه که با سایت شما شما اشنا شدم❤🌹
🌹 در طول این شش ماه من با سایت خوب شما امید گرفتم ، و این خواست خداوند منان بود که من تو اینترنت ترک خودارضایی رو جستجو کردم و اومدم سایت❤
❤️الحمدالله رب العالمین❤

3) مهمترین انگیزه ای که برای رهایی از این عمل داشتید، چه چیزی بود؟

❤️من به بخشندگی خداوند امید داشتم و اطمینان داشتم که خداوند منو میبخشه ، میدونستم که اگر از شهوتم به خاطر خداوند بگذرم رهایی و برکت زیادی نصیبم میشه و همین واسم یه انگیزه بود❤

4) مهمترین عامل موفقیتتون رو چه چیزی می بینید؟ قطعا این عامل برای سایر دوستان هم میتونه راهگشا باشه.

❤️مهم ترین عامل موفقیت من توکل بر خداوند متعال ، مقاومت دربرابر شیطان ، قدرتنمایی در برابر شیطان است.
من انسانی هستم سرشار از استواری و تا الان با برنامه ریزی مناسب ، تونستم بر شیطان و نفسم غلبه کنم.
من انسانی نیستم که با کوچیک ترین حمله شیطان خودمو ببازم💪💪❤

5) از حس و حالتون بگید. پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو حاضرید با چیزی عوض کنید؟

🌹🌹❤️ به جرات میتونم بگم حس و حالی که من دارم شاید هیچ کس نداشته باشه ، من طراوت و شادابی و قدرتی  فوق العاده بالایی به دست اوردم که هرگز حاضر نیستم حتی با دنیا عوضش کنم.❤🌹🌹

6) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

❤🌹🌹 من امید بالایی به موفقیت و پیروزی داشتم و میدونستم که میتونم ، و هرگز انسانی نیستم که تن به چنین گناهی بدم ، من قبلا هم یک موفقیت چهل روزه داشتم ، و خداوند رو صد هزار مرتبه شکر میکنم ، این یه حس فوق العادس🌹🌹❤

7) با چه موانع و مشکلاتی در این راه مواجه بودید؟ و چطور تونستید بر اونها غلبه کنید؟

❤🌹🌹تنها مانع من در این دوره ترک شیطان پلید بود ، یکسره در گوش من از فیلم ها و عکس ها میگفت و میخواست فریبم بده اما خودش فریب خورد ، من با مقاومت کردن در برابر این موجود پست ، خود را در محضر خداوند بزرگ عزیز کردم 🌹🌹❤

8) آیا برای شما هم پیش اومده بود که از ترک این گناه ناامید بشید؟ اگر آره، چطور تونستید امیدتون رو بدست بیارید؟

❤🌹🌹 خیر ، خوشبختانه من هرگز ناامید نشدم ، هرگز به ناامیدی فکر نکردم ، چون میدونم که فکر کردن به ناامید ، عین خود ناامیدیه🌹🌹❤

9) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

❤🌹🌹 به نظر من و طبق شکست های قبلی که البته من نمیگم شکست ، میگم تجربه ، طبق تجربه های قبلیه من فهمیدم نقطه ضعف من همین فیلم ها و عکس هاست ، برای همین برنامه ریزی کردم واسه گوشیم و حسابی مقاومت کردم ، و به خودم افتخار میکنم به خاطر این مقاومت مقدس
و اگر به عقب برگردم ، حتما واسه خودم برنامه ریزی میکنم و سستی و تنبلی رو کنار میزارم ، اون چیزی که من تغییرش میدم اینه:↓
تغییر از حالت سستی به حالت استقامت و قدرت  🌹🌹❤

10) آیا در این مدت، اتفاق جالبی براتون افتاده که مربوط به ترک باشه و بخواهید برامون تعریف کنید؟

❤🌹🌹بله ، اتفاق جالبی که واسم افتاده این بود که بعد ترک حس میکردم که خدا هوامو داره و باعث شد که شانس های خوب پیدا کنم و خودم به عینه حس میکردم که به خداوند نزدیک شدم ، اون روز های پر از گناه و گرفتاری در باتلاق گناه رو اصلا دوست نــدارم🌹🌹❤

11) لطفا در حد چند کلمه، تاثیر هر یک از موارد زیر در ترکتون رو بگید.


🌹🌹❤امیدواری : به جرات میتونم بگم که شاید امیدواری عامل اصلی موفقیت من بود ، اخه کسی که امید نداشته باشه انتظار نداشته باشه که موفقیت نصیبش بشه.
عوارض: عوارض هم خیلی تاثیر گذار بود ، چون من شاید یکی دیگر از دلایل ترکم از بین رفتن همین عوارض بود.
خدای مهربونی داریم و من  چون میدونم خداوند اگر از چیزی نهی کنه حتما حکمتی داره ، و این عوارض رو خداوند برای این گناه قرار داد که به ما انسان ها نفهمونه که لذت زود گذر و گناه کبیره همچین مجازاتی رو داره هم در دنیا و هم در اخرت.


مرکز نزدیکی به خدا: شاید مرکز امیدواری من سایت خوب شما بود.


ارتباط با خدا : ارتباط من با خدا خیلی تاثیر داشت مخصوصا که وقتی ازش فرصت میگرفتم و خداوند هم منو میبخشید و بهم فرصت میداد🌹🌹❤

12) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

❤🌹🌹بله ..واقعا..دیگه خانواده ام باهم مهربون بودن دیگه عصبی نمیشدم اخلاقم واقعاخوب شده کاملاارامش دارم هیچ..مشکلی ندارم ..قبلاهمش اعصبانی بودم دعوامیکردم..اما..الان رفتارم باهمه خوب شدم..
واقعاخداروشاکرم.که این پاکی رونصیبم کرد👏👏💖

13) با تجربه ای که الآن دارید، اگر یه موقع با وسوسه ی شیطان روبرو بشید، چه راهکاری دارید که انجام بدید؟

❤🌹🌹مشخصاََ مقاومت میکنم ، نمیزارم با وسوسه هاش من به سمت گناه سوق بده ، سریع با یه تغییر کوچیک اون وسوسه رو نابود میکنم و در جا بر شیطان زخم میزنم
مثلا سریع خلوتو ترک میکنم ، یه دوش اب سرد میگیرم و اصلا ذهنمو به اون وسوسه های شیطان نمیبرم 🌹🌹❤

14) با توجه به چیزهای خوبی که الآن به دست آوردید،برنامتون برای آینده چیه؟

❤🌹🌹 انشالله من در اینده هم تن به خواسته های نفسانی و وسوسه های شیطان نخواهم داد ، در اینده از خداوند طلب برکت و مقاومت بیشتر رو در برابر شیطان و نفس خواستارم و در اینده نیز سستی و تنبلی نخواهم داشت و پاکی ابدی را نصیب خود خواهم نمود.
انشالله در اینده من از قبل بهتر خواهم بود و حتما از الان بهتر ، قوی تر ، جدی تر خواهم بود ، این برنامه منه🌹🌹❤

15) بخش مورد علاقه ی شما در سایت، چه بخشی است؟

❤🌹🌹بخش همفکری هست چون واقعا..دوست های خوبی پیداکردم..وباعث شد..بهشون کمک کنم.انرژی بدم بهشون..
واقعا..عالیییییه ، همچنین این بخش با طرح مشکلات بقیه باعث میشه تا دوستان با هم برای حل مشکلات همفکری کنن👌👌💖💖

16) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

❤🌹🌹سوالی که انتظار داشتم مطرح بشه و نشده این بوده:↓
خداوند چرا غریزه جنسی رو در وجود انسان قرار داد بااینکه میدونست انسان به گناه میوفته؟؟؟
اما جوابشو میدونم🌹
و اما جواب:  میدونم و به عینه درک میکنم که غریزه جنسی برای بقای نسل انسانها و موجودات هست ، خداوند خودش فرمود: ما این امانت( غریزه جنسی) را به کوه ها و اسمان ها عرضه داشتیم همگی سر باز زدند ، اما انسان این امانت را بردوش گرفت.
خداوند به انسان عقل داده ، وجه تمایز انسان و حیوان همین عقل اوست ، و انسان وقتی که میتونه گناه نکنه ولی انجامش میده نباید توقع معجزه داشته باشه
خداوند غریزه جنسی رو در وجود انسان قرار داد تا نسل انسان از بین نره و از طرفی عقل به انسان داد تا انسان بفهمه که این گناهان باعث دوری انسان از خدا میشه .
فکرشو بکنید اگر به جای غریزه جنسی ، خداوند برای بقای نسل غریزه دیگری رو قرار میداد شک نکنید که هیچ انسانی برای بقای نسلش کوشش نمیکرد و نسل انسان از بین میرفت.
همچنین خداوند میخواد  از قدرتمنده انسان بگه و ازمایش انسان که هدف اصلی افرینشه یکی دیگر از دلایل وجود غریزه جنسی در وجود ماست
خدا میخواد ازمایشمون کنه به این صورت:↓
لذت زود گذر دنیایی .... یا لذت ابدی بهشت در اخرت.....
انتخاب با خودمونه 🌹🌹❤

17) و سخن پایانی

❤🌹🌹 سخن پایانی : امام علی ( علیه السلام)کسی که چشمش را ازاد بگذارد قلبش را به رنج میافکند و کسی که ازادانه نگاه کند حسرت های ابدی خواهد داشت .
جوانان عزیز ، اینده سازان کشور ، بکوشید پاک باشید اگر پاک  نیستید ، پاک شوید  اخرت خودتونو خراب نکنید ، سستی رو بزارید کنار ، با دست دست کردن و امروز و فردا کردن کاری درست نمیشه لذت با خدا بودن و پاک بودن خیلی بالاست ، لذت زودگذر که اصلا ۲۰ ثانیه بیش نیست رو ترجیح ندید
در اخر برای همه شما دوستان ارزوی پاکی ابدی و عاقبت بخیری رو دارم ، ممنون از تمامی مدیران سایت خوب مرکز نزدیکی به خدا
برای همگی ارزوی سلامتی را از خداوند منان خواستارم
ممنون
یاعلی مدد🌹💖