تنگ و گل

1) سلام دوست عزیز
این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.
لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.
سلام
پسرکی در جستجوی پاکی هستم
14 سال و 10_12 روزمه
و فکر کنم که 7_8 ماه بود که مبتلا بودم😢
 
2) مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟
مطالب سایت عالی بودن و اگر دستور های مطالب رو مو به مو اجرا کنیم حتما پاک میشیم .من اینو قول میدم قول مردونه
برای من بخش ختم خیلی با ارزش بوده درسته که اعلام نمیکنم ولی همشو انجام میدم که برنامم رو براتون تو آخر مصاحبه مینویسم.
 
3) پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟
حس میکنم زنده شدم ،دوباره متولد شدم و احساس میکنم که تازه دارم زنگی میکنم.
این شعار منه :خدا پشتمه زندگی تو مشتم
و این حس رو با برج میلاد هم عوض نمیکنم😆
 

مشاهده کامل در ادامه مطلب>>>

 

4) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت
سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟
بله چرا که نه همه آدم ها میتونن پاک باشن به نظر من هیچ کاری نشدنی نیست
من فکر نمیکردم بتونم این مقدار پاکی رو پشت سر بزارم مطمئن بودم 😇
خیر همچین موفقیتی در ترک نداشتم
 
5) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به
کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟
از 100 نمره 80 میدم تا بازم تلاش کنم 😮
 
6) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه
کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟
من شکستم همش به دلیل قدرت تخیل بالا بوده و بخاطر این خیلی شکست خوردم.
من از برنامه ای که براتون مینویسم استفاده میکنم
 
7) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟
خدا، فقط خدا، من عاشق خدا هستم و نمیخوام خدا با هام قهر کنه
 
8) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)
برنامه خودم که براتون میگم (خخخ)
و کتاب های تاریخی
همین طور کتاب قصه های قرآن
 
9) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.
خودارضایی:           عصبی شدن خودم و قهر خدا

عوارض:                 ضعف چشم

مرکز نزدیکی به خدا: عاشقشم

پاکی:                    به به عالیههههه

نماز:                      راه نزدیک شدن به خدا،معراج مومن ،ستون دین

چهل:                    راه ترک گناهان
  

خودارضایی خودکشی خاموش
10) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار
عمل کنید؟
قول قرار این بود که یه چیزی بخرم که پشیمون شدم فعلا
 
11) بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این دید تغییری داشته؟
خدا همیشه ناظر اعمال ماس و همیشه مراقبمون هست
ببینید همیشه از خدا بخواید.خدا خودش گفته دعا کنید تا مستجاب کنم
من حتی وقتی وارد اتوبوس میشم میگم خدا جونم من میخوام رو این صندلی بشینم  و شاید باور نکنید ولی به خدا قسم که خیلی وقتا همون صندلی ایستگاه بعد خالی میشه و من میشیم.
خدا با گناه هایی که میکنیم باز هم مراقبمون هس وقتی هم که سعی کنیم گناه نکنیم 1000(علامت بی نهایت کجاست؟) برابر مراقبون هس بله تغییر زیادی حس کردم

 
12) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟
بله خیلی همیشه افسرده بودم و ناراحت اما حالا مثل یه دلقک (دور از جون)شاد شدم
 
13) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟
بله چله نماز و محبت والدین
 
14) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟
میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه
در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج
کنیم.
حاضرم چند مطلب برای شما ایمیل کنم درباره دروغ و صبر و این جور چیزا
 
15) و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، بیان بفرمایید
برنامم رو میگم
صب بعد از نماز صبح > دعای فرج
بعد از نماز ظهر > 100 صلوات
ساعتی که از مدرسه اومدم > سوره لقمان
بعد از نماز مغرب و عشاء.  >دعای عهد و زیارت عاشورا
قبل از خواب >یک ص قرآن
من قول میدم اگه با اخلاص این کار ها رو بکنید میتونید ترک کنیداما اگه ی روز هم این کار رو ترک کنید این دیگه اون روز بیمه نیستید و توصیه میکنم به بخش ختم برید ساعت های این برنامه رو میتونید با توجه به شرایط خودتون تغییر بدید
 امیدوارم موفق باشید پسرکی در جستجوی پاکی