1) سلام دوست عزیز لطفا خودتون رو معرفی کنین(همین که نام کاربریتون رو بگین هم کافیه، میتونین در صورت تمایل سنتون رو هم بفرمایید)

سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان.
  بنده رضا ۱۸ ساله هستم و نام کاربریم reza133 هست.شاید براتون سوال باشه چرا ۱۳۳ گذاشتم
این عدد کد حضرت ابالفضل العباس علیه السلامه و من چون خیلی ایشونو دوستدارم و ابالفضلیم اینو گذاشتم.
توجه به ادامه مطلب
2) از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید. پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی چه حسی داره؟
اگه بخوام حس واقعیمو بگم،حس خیلی خوبیه،حس موفقیت،حس توانایی،حس با ارزش بودن،حس خدایی بودن و...
راستش هنوز باورم نمیشه پاک شدم ، اصلا فکرشم نمیکردم که خدا اینقدر دوسم داره.پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی خیلی شیرینه و روز به روزش ذوق آوره.درواقع شیرین ترین روزای زندگیه.
3) آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترک کرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟
من در یکی دوسال اول که مبتلا بودم اصلا نمیدونستم این کار گناهه و ضرر داره.بعدها که فهمیدم اصلا به ترکش فکر نمیکردم چون برام لذت بخش بود.بعد از چهار سال وقتی اثراتش رو دیدم سعی کردم ترک کنم حتی به چنتا سایت سر زدم مطالب زیادی مطالعه کردم و بیشتر با این بیماری آشنا شدم.من چندین بار سعی کردم ترک کنم ولی موفق نمیشدم،هر وقت توبه میکردم روزای اول خیلی خوب پیش میرفتم ولی وقتی به ده روز میرسیدم متاسفانه انگیزمو از دست میدادم و شکست میخوردم.این شکستا خیلی اذیتم میکرد بخاطر همین ترک این گناه و کلا بیخیال شدم و منتظر یه معجزه بودم.رکورد روزهای پاکیم قبل آشنایی با سایت ۱۴ روز بود.
4) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟
مهترین عامل برای من رفیق ناباب و نا آگاهی بود.
چون من آگاهی نداشتم و رفیقام منو به این کار تشویق میکردند به این راه کشیده شدم.
اگه به عقب برگردم آگاهیم رو بالا میبرم و دور رفیقای ناباب رو خط میکشم. 
5) فکر میکنید علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟
خب من فکر میکنم نا آگاهی مهمترین عامل هستش.نوجوانان در سنین پایین انرژی زیادی دارن و احتمال ابتلا به این عمل در سنین پایین خیلی بیشتره.همچنین جو اطراف مانند دوستو آشنا.
6) به نظر شما والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟
والدین بهترین کسانی هستن که میتونن فرزند خود را راهنمایی و آگاه کنند. مراقبت والدین خیلی مهمه.انشالله به لطف خدا اگه من فرزند دار بشم حتما باهاش درباره ی این مورد صحبت میکنم و راهنماییش میکنم.من فکر میکنم مهمتر از خانواده معلما هستن که باید نوجوانان رو آگاه کنن.یادمه یه ناظم داشتیم که وقتی معلم نداشتیم برامون صحبت میکرد اولین بار که اومد کلاسمون درمورد همین چیزا صحبت کرد ولی حیف کار از کار گذشته بود...
7) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟
 این عمل عوارض خیلی خیلی زیادی برام داشت. ضعف حافظه، ضعیف عضلانی.ضعیفی چشم،ضعف روحیه و عوارض زیادی مثل زود انزالی، از بین رفتن درخشش و زیبایی،ریزش مو،افسردگی،بی حوصلگی،کج خلقی،از همه مهمتر ازضعیف شدن پیوندم با خدا که برام خیلی عذاب آور بود و...
تقربیا من همه ی عوارضش رو داشتم چون مدت زیادی مبتلا بودم و زیاد هم انجام میدادم.ولی خدارو شکر تو این هفتادو چند روز احساس شادابی میکنم و احساس میکنم عوارضش داره از بین میره و تا اینجا بیشترشون از بین رفته.
8) انگیزه شما برای ترک چی بود ؟ (مهمترین علتی که به خاطرش ترک کردین چی بوده؟)
من هیئت زیاد میرم و امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام رو خیلی دوست دارم.و قتی تو مجلس میشستم همش خجالت میکشیدم و احساس گناه میکردم از طرفی هم دیگه برام لذت بخش نبود و طبق عادت انجام میدادم بخاطر همین دیگه از پیشمانی و عوارض خسته شده بودم.امثال شبای قدر خیلی حالم خراب بود چون دیگه کنترلم از دستم خارج شده بود و زیاد اینکارو انجام میدادم و حتی نمیتونستم حرمت نگهدارم.مثلا میرفتم هیئت وقتی برمیگشتم اینکارو انجام میدادم.     آخرین شبای قدر حالم خیلی خراب بود همش تو هیئت زار میزدمو میگفتم خدایا تورو به حق امیرالمومنین و امام حسین نجاتم بده از این منجلاب.شب قدر آخر خیلی حالم خراب بود گفتم خدایا تا سال بعد یا نجاتم بده یا از رو زمین برم دار.فردای همون روز به طور اتفاقی وارد سایت شما شدم.وقتی مطالبو مطالعه کردم یه نور امیدی تو دلم روشن شد.همون موقع توبه کردم فقط بخاطر نزدیک شدن بخدا.
9) به نظرتون مهم ترین کارایی که کردین یا نکردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟(رمز موفقیتتون چی بوده؟؟؟)
نماز اول وقت،کنترل فکر،برنامه ریزی برای ساعات بیکاری. من تو این چهل روز از قصد زیاد کار میکردم حتی تا دیر وقت کار میکردم که خسته بشم.ورزش و سوره ی لقمان هم خیلی تاثیر داشت.راستی امام رضا به من لطف داشت و در سخت ترین روزای ترکم منو طلبید این خیلی کمکم کرد.
10) مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟
یکی از موانعی که خیلی اذیتم میکرد روزایی بود که بیکار بودم این خیلی اذیتم میکرد و باعث میشد فکرای بد بکنم.من با برنامه ریزی دقیق سعی میکردم این روزارو بیرون از خونه باشم.یا بادوستام میرفتیم بیرون یا میرفتیم هیئت.     همچنین من وقتی میرفتم بیرون صحنه هایی میدیدم که تحریک میشدم بخاطر همین خیلی کم میرفتم بیرون.
11) آیا کتاب، متن یا موسیقی خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟
اگه آره لطفا معرفی کنین سوره ی لقمان خیلی کمکم کرد من صوتیشو دانلود کردم و وقتی بیکار بودم گوش میدادم.همچنین من زیاد نوحه گوش میکنم این بهم خیلی کمک کرد.
12) به نظرتون چرا بعضیا انگیزشون رو برای ترک از دست میدن و حس میکنن نمیتونن ترک کنن؟ 
من فکر میکنم چون با تمام اراده و توان تلاش نمیکنن و از لطف خدا نا امید میشن.این راه سختی های زیادی داره و باید با تمام توان و توکل به خدا و اهل بیت جلو رفت.
13) آیا برای شما هم پیش اومده بود که ناامید بشین از ترک، و یا انگیزتون رو از دست بدید؟
 قبل اینکه با این سایت آشنا بشم زیاد شکست میخوردم و نا امید میشدم ولی وقتی با این سایت آشنا شدم با انرژی و توان بیشتر تلاش کردم.جو این سایت یه جوریه که وقتی شکست میخوردیم میومدیم با مدیرا درد دل میکردیم و اونا بهمون روحیه میدادن و مجددا با توان بیشتر شروع میکردیم.
اگر آره، چطور تونستید این حالت رو پشت سر بذارید؟ سعی میکردم به آینده،موفقیت و پاکی فکر کنم و به اینکه باید خدا و امام زمان ازم راضی باشن. 
14) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟ (اگه آره میتونین درصورت تمایل تعریف کنین) 
تو این مدت من همش مورد لطف خدا بودم و هرچی از خدا خواستم بهم داد.یکی از خاص ترین اتفاقات این بود که در هفدهمین روز تا پرتگاه رفتم و حتی من شکستو داشتم حس میکردم ولی خدا نجاتم داد.اون لحظه احساس کردم دست تو دستای خداست.ی کی هم زیارت امام رضا بود که حس کردم آقا بخاطر پاک شدنم منو طلبید و از وقتی رفتم زیارت دیگه دلم قرص شده و احساس میکنم امام رضا محکم دستمو گرفته.
15) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟ 
خب طبیعیه پاکی رابطه ی انسان رو با خدا و اهل بیت پر رنگتر میکنه.من از روزی که توبه کردم متوجه لطف خدا و اهل بیت علیهم السلام نسبت به من شدم.وقتی توبه کردم تازه فهمیدم خدا و اهل بیت چقدر دوسم دارن که میخوان به راست هدایتم کنن.از وقتی دارم ترک میکنم عاشق خدا و اهل بیت علیهم السلام شدم.
16) خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟
والا برنامه ی خاصی ندارم ولی دوست دارم به کسایی که میخوان پاک بشن کمک کنم با تمام وجودم.
17) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟
 بله.تا جایی که بتونم تو چله ها شرکت میکنم تا عادت های ناپسندو ترک کنم.چله ی روزانه یه صفحه قرآن رو خیلی دوست دارم و انشاءالله قراره شرکت کنم.اینم بگم من قرآن میخونم همیشه ولی اعلام نمیکنم.انشالله از این به بعد اعلام هم میکنم.
18) از اینجا برای ما بگید چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟
اگه بخوام واقعیت رو بگم، باید بگم سایت فوق العاده ایه و تنها عامل پاک شدن و برگشتن به زندگیه من محسوب میشه.
والا همه چی عالیه من پیشنهادی ندارم.
19) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟
من تمام قسمت های سایت رو دوست دارم چون همه چی حساب شده و دقیقه.
قسمت کوی محبت رو خیلی دوست دارم.همچنین اعلام پاکی
20)فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟
بله.قطعا تا جایی که بتونم سعی میکنم افراد رو کمک کنم تا نجات پیدا کنن. هرکی بخواد پاک بشه قطعا سایت رو معرفی میکنم چون واقعا سایت کاملی هستش.
21) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.
سوال خاصی نمونده همه ی سوالا بجا و دقیق بود.فقط اینکه شاید برا کسایی که این مصاحبه رو میخونن سوال باشه که من چن سال مبتلا بودم در این باره باید عرض کنم من حدود شیش هفت سال مبتلا بودم.و وقتی وارد سایت شدم تصمیم به ترک گرفتم و خیلی خوب پیش رفتم اما متاسفانه در اولین بار که در این سایت توبه کردم در روز هفدهم شکست خوردم خیلی ناراحت بودم و وقتی اینرو تو سایت اعلام کردم مدیرا خیلی بهم لطف کردن و بهم انگیزه دادن همین شد که من امروز هفتادو سه روز از پاکیم میگذره.
22) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟
 بله.اعلام پاکی برام یه وظیفه شده که هر روز انجام میدم چون در طول روزهای ترک خیلی بهم کمک کرد هنوزم خیلی بهم انگیزه میده و هنوز که هنوزه وقتی اعلام پاکی میکنم انگیزم چند برابر میشه و هنوز باورم نمیشه پاک شدم.
23)اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنتون میرسه لطفا بهمون بگین ؟
 نکته ی خاصی ندارم.دوست دارم به کسایی که در راه پاکی هستن و این مصاحبه رو میخونن بگم حس پاکی خیلی حس خوبیه و تو دنیا همچین حسی نداریم.رفقا اصلا سخت نیست بخدا فقط یه اراده ی قوی میخواد و تلاشو پشتکار.اینم بدونید هیچکس جز خودتون نمیتونه شمارو نجات بده. پس دست به زانو بگیرید و بلند شید . یه روزی میااااد که میبینید پاک شدید و از این عمل متنفرید.ت توکل کنید بخدا همه چی درست میشه.
24) و حرف آخر...
در آخر میخوام تشکر کنم از همه اونایی که تو این راه کمکم کردن از مدیرای سایت که صمیمانه و بی ادعا کمکم کردن.آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه ی اعضای سایت دارم.خداروشکر میکنم که کمکم کرد این حس بی نظیر رو تجربه کنم.حسی که حاضر نیستم با دنیا عوضش کنم.تازه دارم از دنیا لذت میبرم خدایا این حسو ازم نگیر.رفقا هرکی این مصاحبه رو خوند و خوشش اومد و باعث شد انگیزه بگیره برام دعا کنه.دوستان برا هم دعا کنید دعااا تاثیر عجیبی داره. از همتون ممنونم که وقت گذاشتید و این مصاحبه رو خوندید.دوستتون دارم❤️