سلااااااااااااام

خیلی خیلی بهتون تبریک میگم بابت این پیروزیتون در برابر شیطان و نفس اماره و امیداوارم که در همه ی مراحل زندگیتون موفق و موید عمل کنید✌

خب بریم سر اصل مطلب

1. من آسمانم و شما ؟؟

سلااام منم حانیه ام و نام کار بریم haanieh هست.

توجه به ادامه مطلب

2. لطفا مدت ابتلاتون رو هم به ما میگید ؟؟

متاسفانه 8 سالی میشد که گرفتار این عمل زشت بودم.

3.از کی تصمیم گرفتید که این بیماری رو ترک کنید ؟؟

از وقتی فهمیدم گناهه. بذارید داستان پاکیمو بگم تو این هشت سال خیییلی به خودم آسیب زدم هم روحی هم جسمی اصلا خودمو دوست نداشتم از درون داغون بودم و اینو فقط خودم میفهمیدم ازخدا خجالت میکشیدم ولی این اواخر همش کارم شده بود دعا که خدایا خودت یه راهی جلو پام بذار من هیچکسو ندارم راهنماییم کنه  هیچکسو ندارم ازش کمک بخام نمیدونم باید از کجا شروع کنم به  هرکی بگم از من دوری میکنه وقتی باسایتتون آشنا شدم فهمیدم خدا حرفامو شنیده مهر امسال روز تولدم مشهد بودم به حال دیگه ای داشتم به امام رضا التماس میکردم که منو از این منجلاب نجات بده جالبه دست خالی رفته بودمو از امام رضا کادو تولد میخواستم  خلاصه اینکه 5آبان اولین روز پاکی من بود و به طلف خدا وعنایت امامم رضا 68 روز از پاکیم میگذره.

4.در راه این پیروزی چه کسانی و چه چیزهایی کمکتون کردند ؟ تاثیر سایت ما چقدر بود ؟؟

مصاحبه داداش رضا رو که دیدم و داستان زندگیشونو متوجه شدم منقلب شدم همونجا با سخنرانی تنها مسیر استاد پناهیان آشنا شدم که یکی از اصلی ترین عوامل درترک من بود سایتtobe94که روسرما جا داره  و واولین جرقه برا ترک من بود.

5.پاکی چه حسی و داره و اونو به چی تشبیه میکنید ؟؟

حس خیییییییلی قشنگه اونقدر قشنگ که به هیچی چیز دنیا نمیتونم تشبیهش کنم.

6.در طول دوره ی ترک کدوم کار خودتونو بیشتر دوست داشتید و الان دوست دارید اون کار رو ادامه بدید ؟؟

عبادتها و نمازخوندنام از زمین تا آسمون فرق کرده وقتی با خداحرف میزنم کلی انرژی وانگیزه و اعتماد به نفس میگیرم اصلا انگار رو زمین نیستم دوستدارم این حسو حال هیچ وقت از بین نرهفک نمیکردم اینقد خوب بتونم پیش برم.

7.دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

از عملکرد خودم راضیمو فک کنم 19 رو گرفته باشم.

8.اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.

گناه : کاریکه منو از خدا دور میکنه.

خدا : عشقه عشق ❤ .

توبه 94 : جایی که تونستم خودمو پیدا کنم.

امام زمان (عج) : دوستدارم خیلی بیشتر از اینا باهاشون آشنا بشم.

پاکی : زندگیمو تغییر داد و تونستم اون آدمی بشم که میخواستم.

9.در زندگیتون بعد از ترک تغییری رو احساس کردید ؟ (از جمله رفتار دیگران)

بله بهشدددت تغییراتو حس میکنم من اهل نوشتن هستم و وقتی نوشته های قبل پاکیو با بعد پاکی مقایسه میکنم کاملا متفاوت هستش کلا من دیگه اون حانیه قبلی نیستم یه حانیه جدیدم که از زندگیم لذت میبرمو عاشق خودمم از نظر جسمی هم نمیگم معجزه شده اما عوارضش مثل ریزش مو و حافظه و اینا دارن کم کم بهتر میشن.

10.خیلی از کسایی که قبلا باهاشون مصاحبه کردیم اعتقاد داشتند بعد پاکی 40 روزه حضور خدا رو بیشتر حس میکنند ، شما هم اینو حس کردید ؟

بله حضور خدا رو خیییلی بیشتر از قبل حس میکنم حتی چند بار یه چیزی شبیه معجزه برام رخ داد.

11.آیا در سایر چله ها شرکت کردید یا قصد شرکتشو دارید ؟؟

نه در سایرچله ها شرکت نکردم ولی به اندازه روزای پاکیم عکس و فیلم مستهجن ندیدیم  اشکال کارم همین عکس و فیلما بود دلیل اصلی بیشتر شکستام همین بود و خدارو شکر تونستم کنارش بذارم نمیدونم شاید در آینده تو چله های بعدی هم شرکت کنم.

12.مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟

مهمترین مانع من شیطان بود و با ارتباط و یاد خدا و ذکر قشنگ (الهی لاتکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا) تونستم باهاش مقابله کنم ترک یه عادت8ساله برام خییلی سخت بود اما خدا خواست و شد.

13.به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟

چون شیرینی گناه به دلشون نشسته حق هم دارن گناه شیرینه اما شیرینیش همون لحظست بعدش فقط ناامیدی و افسردگی میاره  به خاطر همین وقتی تصمیم به ترک میگیرن تصمیمشون از ته دل نیست یعنی دوست دارن ترک کننا ولی لذت زودگذر گناه نمیذاره من خودم اینجوری بودم و همش به وسوسه های شیطانی چشم میگفتم اما وقتی از ته دل واقا تصمیم به ترک گرقتم همه چی رو خدا جورکرد یه دلیل دیگش اینه که با یه بار شکست نا امید میشن کاملا طبیعیه بعد گناه حال روحیمون داغون باشه اما با ناامیدی کاری پیش نمیره یه چیزی بگم؟ من بیشتر از 100000بار شکست خوردم و در نهایت شکستهام باعث پیرزی من شد چون من از شکستهام درس میگرفتم.

14.بعد از این پاکی حاضرید چیکار کنید که 1 نفر یا چند نفر خوشحال بشن و اونو ظرف دو هفته برای ما بفرستید تا ما اونو در سایت قرار بدیم ؟ (آرم خندوانه را پنهان میکند)

خیییلی دوست دارم به جمع مدیران سایت بپیوندم و به کسایی که گرفتار این کار هستن کمک کنم.

15.(بعد از خندوانه به سراغ دورهمی میرود و مدیری طور میپرسد : ) احساس خوشبختی میکنید عمیقا ؟؟

بلههه عمیقا احساس خوشبختی میکنم اصلا از این عمیق تر نمیشه دیگه احساس خوشبختی کرد.

16.   و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.و در اخر از طرف کادر توبه 94 ازتون تشکر میکنم بابت اینکه وقتتون رو به ما دادید برای این مصاحبه و امیدواریم که در تموم مراحل زندگی سربلند باشید.

خیییلی تشکر میکنم از داداش رضا اهالی این سایت و مدیرای گلش.