http://s1.picofile.com/file/7457400321/88.jpg

1) سلام دوست عزیز
لطفا خودتون رو معرفی کنین(همین که نام کاربریتون رو بگین هم کافیه، میتونین در صورت تمایل سنتون رو هم بفرمایید)
 
به نام خدایی که انسان را آزاد آفرید. سلام ممد#هستم 20ساله.

2) چه حسی دارین که تونستین چهل روز رو با موفقیت  پشت سر بزارین ؟

واقعا خوشحالم، جوری اعتماد به نفسم زیاد شده که میخوام به امید خدا تو زندگیم کولاک کنم.

3) آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترک کرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟ 
بله، مدتی بخاطر توفیق اجباری بعد از 5سال ترک کردم تقریباً 7ماه پاک بودم،از دوره راهنمایی معتاد شدم،سال سوم دبیرستان ترک کردم، ولی بعدش بخاطر کنجکاوی و غرور و جمله معروف ((حواسم هست))همه چیز خراب شد. دیگه هرکاری کردم نمیشد ترک کرد. انقدر توبه شکستم تا اینکه نوروز امسال فک کنم داشتم دنبال چیزای بد میگشتم تو اینترنت ولی خدا چون دوستم داشت با وبلاگ شما آشنام کرد.
4) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟
 همش خسته و کوفته بودم،چشام داغون شده بود،اعصابم ضعیف شده بود، مغزم دیگه کار نمیکرد، اعتماد به نفس و همتم له شده بود و هزار بدبختی دیگه... 😑
5) به نظرتون چه کسی مقصر این کار شما بوده و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟
خودم مقصر بودم.قطعا دوستامو عوض میکردم و با مومن ها میگشتم.
6) به نظرتون مهم ترین کارایی که کردین یا نکردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟(رمز موفقیتتون چی بوده؟؟؟)
 از 15 سالگی واجباتمو انجام دادم. پس چون باید نماز میخوندم مجبور بودم که جنب نباشم و مجبور بودم غسل کنم، خوب نمیشد که هرروز حموم رفت پس کم کم کارم سخت میشد. همون سال به خوابگاه رفتم و چون جو خوابگاه مذهبی بود نمازم ترک نمیشد و در ضمن چون محرک ها خیلی کمتر بود تو خوابگاه اصلا خ.ا نمیکردم. فقط وقتی به مرخصی میرفتم اونم با عذاب وجدان اینکارو میکردم. خلاصه این توفیق اجباری کمک کرد تا سال سوم دبیرستان ترک کنم اما بعد از خوابگاه تابستون رسید و من چون بیکار بودم متاسفانه توبمو شکستم.
7) مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟
اینترنت، اینترنت، اینترنت، حجاب بد اعضاء خانواده، فیلم سینمایی خارجی که حتی از تلویزیون ایران پخش میشه.
8) آیا کتاب، متن یا موسیقی خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟ اگه آره لطفا معرفی کنین 
کتاب راز کنترل شهوت 3 از سایت40tobe.com واقعا عالی بود. آهنگ های بی کلام از یانی
9) به نظرتون چرا بعضیا نمیتونن ترک کنن ؟
چون روش خوبی ندارن. کتاب راز کنترل شهوت 3رو بخونن حله.
10) به نظر شما علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟
 بی کاری واقعا بده. خودتونو مشغول کنید حتی با کار های الکی.
11) به نظرتون والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟
 نمیدونم. ماهواره رو تعطیل کنن. لباس درست بپوشن.
12) انگیزه شما برای ترک چی بود ؟ (مهمترین علتی که به خاطرش ترک کردین چی بوده؟)
از خدا شرمنده بودم.
13) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟ (اگه آره میتونین درصورت تمایل تعریف کنین)
 بله.چه چیزی بهتر از رابطه خوب با خدا و بنده های خدا؟ راستی دختر مورد علاقم درخواستمو پذیرفته.
14) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟
انجام واجبات. خوندن نماز های دورکعتی مستحبی واقعا تاثیر داره، منم باورم نمیشد اما واقعا تاثیر داره. کتاب راز کنترل شهوت رو خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم بذارید تو وبلاگ تا همه بخونن و عمل کنن والا از صتا شربت آبلیمو بهتره. از خوندن صدبار سوره لقمان راحت تره.... جدی میگم. تازه اگر جلد اول و دومش هم بخونید خیلی خوبه اما جلد سوم کافیه.
15) خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟
 به امید خدا آدم بزرگی بشم.

16) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه

آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟

بله

17) از اینجا برای ما بگید چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟

 خدا منو با شما آشنا کرد، تا شما پلی باشید تا من با داداش رضا نویسنده اون کتاب آشنا بشم.
18) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟
 تقریباً هیچ جایی
19)فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا ..نحات بدین ؟
با اون اپلیکیشن چند نفری رو ترک دادم به لطف خدا.
20) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟
 روش شما برای ترک چی بود؟
21) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟
 نه حوصلم نمیشه
22)اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنتون میرسه لطفا بهمون بگین ؟

به سایت 40tobe.com سر بزنید و اون کتاب رو دانلود کنید. امتحانش مجانیه.

23) و حرف آخر...
اون کتاب رو دانلود کنید بذاریدش تو وبلاگتون. یا علی.