http://photos01.wisgoon.com/media/pin/photos01/images/o/2016/3/26/2/1458942537384388.jpg

سلام به همه ی داداش ها و ابجی های عزیز

من داداش یاسین هستم سعی داریم تعداد مصاحبه هامون رو بالا ببریم . توی قسمت موضوعات مورد مصاحبه با افراد ترک کرده دیگر مصاحبه هامون وجود داره.

یه مصاحبه با رها شده دیگر به اسم "اسماعیل" انجام دادم. که 4 سال مبتلا به این گناه بود و الان تونسته 40 تایی بشه و با قدرت داره ادامه میده

آرزوی حرکت به سوی پاکی ابدی برای داداش اسماعیل عزیز

دیگه بیش از این وقتتون رو نمیگیرم. این شما و این مصاحبه با داداش اسماعیل:

***

سلام به همه ی دوستای خودم ؛ اول بگم که من این ترک کردن رو مدیون سایت توبه ۹۴ هستم و اینکه خیلی خوش حالم که تونستم اون جوری که می خوام ترک کنم  .

1- چند سال مبتلا به خودارضایی بودین ؟

۴ سال تمام  !!!! منم مثل خیلی ها دیگه تو سن نو جوونی خام دوستای نا رفیق شدم ؛ فقط ۱۶ سالم بود که اصلا نمی دونستم این کار چیه که دوستم منو تو این گردابی انداخت که ۴ سال از بهترین روزای عمرم رو اونقدر زجر کشیدم که حاظر بودم بمیرم  .

2- الان چه حسی داری که تونستی چهل روز رو با موفقیت  پشت سر بزاری ؟

معلومه کسی که تونسته نفس خودش در اختیار بگیره حس خوبیه دیگه ؛ من از شهریور پارسال که با اینجا آشنا شدم سه بار تلاش کردم ترک کنم ولی موفق نبودم دلایل اون هم تو سوال های بعدی میگم  .

 برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب بروید 

3) خودارضایی چه عوارض برات در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردی ؟

مهم ترین عوارضی که واسم داشت هیکلم به هم ریخته بود یعنی خیلی چاق شده بودم و مهم تر از اون اعتماد بنفسم که زیر صفر بود حتی چندین بار فکر خودکشی به سرم میزد و همون جور که گفتم بهارین روزای عمرم که هم سن و سال های من از زندگی فقط لذت می برن ؛ من فقط ناراحتی اعصاب داشتم بخاطر تمسخر همون کسایی که منو به این اعتیاد لعنتی به خودارضایی انداختن بود  ؛ ولی خدارو شکر از ۲۸ دی ماه پارسال خیلی کم کردم این کارو که حتی بار اول ۸۳ روز پاک بودم و فقط به دلیل یه نگاه کردن به فیلم مستهجن همه ی تلاشم از بین رفت!!!!! چون بعدش آدم نمی تونه خودش کنترول کنه و با خودش میگه این اعتماد بنفس پایین من بخاطر چیزای دیگه بود نه خود ارضایی و میره این کار انجام میده (البته بگم اعتماد بنفسم تقریبا برگشته بود ) بار دوم ۳۰ و بار بعد ۵۱ روز این کارو کردم و جالبه بگم هر دوبار بعدش دقیقا بخاطر دلیل قبلی بود یعنی دیدن فیلم مستهجن!!!!  ؛ که بین این سه بار ترک من سه تا نصف روز خودارضایی داشتم که حتی یکی از مدیرای عزیز گفت که تو ترک کردی و الان اعتیاد نداری و فقط نمی خواد بهش فکر کنی و ادامه بده ولی من چون می خواستم به خودم ثابت کنم از اول شروع می کردم ؛ اما بگم بعد از این که شروع کردم ترک کردن باشگاهم رفتم و موفق شدم ۳۲ کیلو کم کنم و دوباره بشم همون پسری که ۴ سال قبل تو همه چیز عالی بود و اعتماد بنفسم  به جرعت می تونم بگم ۷۰ درصد برگشته  .

4) به نظرت مهم ترین کارایی که کردی یا نکردی تا به سمت این عمل نری چی ها بودن ؟

مهم ترین کاری که کردم این بود تمام  این ۴۶ روز رو به خودم تلقین می کردم که تو هیچ وقت از شر شیطان خلاص نمیشی و غرور بگیرت مثل دفعه های قبل شکست می خوری و واسه همین یه تغییر بزرگ داشتم و اونم این بود که غرور توی این راه بنظرم بی معنی و حتی زمینه صد درصد شکست   !!!!!

5) بهترین جمله یا پستی که تو سایت خوندی و بهت کمک کرد ؟

بهترین پست بنظرم دوستای بودن که تو سن و سال خیلی بزرگ تر از من متاسفانه هنوز گرفتار این کار بودن و ناراحتی هاشون از این موضع و من گفتم باید بتونم تو ۲۰ سالگی واسه همیشه این کار کنار بزارم  . 

6) مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدی چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتی ؟

مهم ترین موانع اول گوشی که تمام راه های رسیدن به فیلم مستهجن رو یاد گرفته بودم و دوم فکرم بود که می گفتم حالا یه چند ثانیه بهش فکر می کنم ولی خودارضایی نمی کنم چه اشکالی داره مگه  !!!!!  ولی همون چند ثانیه شد چند دیقه و چند ساعت و بعدش دیدن فیلم و عدم کنترول روی خودم و تهشم که  خودارضایی و از بین رفتن تمام تلاش هام ؛ کسی که می خواد واقعا ترک کنه باید سختی اون روهم به جون بخره و نگه من گوشی می فروشم که گوشی نداشته باشم که یه چیزی رو واسه خودش شرطی کنه  !!!! باید به خودمون بگیم می تونیم شرایط گناه فراهم باشه و خودمون کنترول کنیم وگرنه که باید بریم تو بیابون زندگی کنیم که گناه نکنیم  با این فکر  !!!!! و دیگه اینکه باور داشته باشیم که اگه فکر خودارضایی اومد تو سرمون خودمون مشغول نکنیم به کار دیگه صد درصد گرفتار میشیم دوباره ؛ این حرف رو بعد از یک سال و سه بار تجربه شکست دارم میگم   !!!!!

7) از کی شروع به ترک کردین و چند بار شکست خوردین؟

از یک ۲۸ دی ۹۴ ؛ سه بار تجربه ی بزرگ دارم و اونم نمیشه اسمش ترک گذاشت چون من فقط می خواستم خودارضایی نکنم و همه ی کارای قبلا انجام می دادم که بار اول بعد ۸۳ و بار دوم بعد ۳۰ و بار سوم ۵۱ روز شکست خوردم و اونم فقط بخاطر ادامه ی فکر های جنسی که تهش به خودارضایی می رسه   .

8) اگه دعا یا کتاب و موزیکی تو این مدت بهت کمک کرد بهمون معرفی کن ؟

سعی می کردم موقع تنهایی بیشتر آهنگ غمگین گوش کنم و یاد  بهترین روزای عمرم که از دست دادم بیوفتم که کلا فاز اون کاز سرم بپره و تاثیرم داشت واقعا   .

9) به نظرت چرا بعضیا نمیتونن ترک کنن ؟ 

بنظرم همه می خوان ترک کنن ولی بعضی ها می خوان تنلوبلی کنن و سختی رو به جون نخرن مثل اینکه تو یه درسی همه می خوان ۲۰ بشن ولی تلاشی بخاطر نمی کنن و نتیجه ش مشخصه ؛ شکست  !!!!
باید باور داشته باشیم که ترک این کار آسون نیست و نباید دست کم گرفته بشه ؛ از اون طرف خودمون رو یه ابر مرد ببینیم که این کار سخت رو که افراد کمی انجام می تونن انجام بدن رو بهترین شکل انجام بدیم ؛ دومین چیزی که خیلی بهم انگیزه داد نامزد کردن من بود که خدا تو دل پدر و مادرم انداخت و کمک م کردن ؛ چون با خودم می گفتم اگه من یه ترک خودارضایی نتونم انجام بدم که مثل بقیه آدما بشم فردا چی جور می خوام از پس یه زندگی به این سختی بر بیام ؟؟؟؟

10) فکر میکردی بتونی چهل روز رو بدون خودارضایی بگذرونی ؟

آره چون از روز اول به خودم می گفتم باید بتونم این کار رو کنار بزارم و بعد از این کار برم جنگ مشکلات زندگی که خودارضایی در مقابلش به حساب نمیاد   .

11) انگیزه تو برای ترک چی بود ؟

اینکه خیلی پسرا و دخترای هم سن و سالم می دیدم که اینقدر خوش حالن و تو زندگی شون هیچ غم و ناراحتی نیست بهم انگیزه می داد منم ترک کنم و بشم مثل بقیه هم سن و سالای خودم و قبولم کردم که لذت خوش حال بودن و اعتماد بنفس بالا تو برخورد با همه خیلی بیشتر از یه دیقه خودارضایی که بعدش مدت طولانی آدم احساس ناراحتی می کنه  ؛ دومیش هم که گفتم نامزد کردنم خدارو شکر انگیزه خیلی مهمی بود توی راه ترکم که از حالا باید از پس یه زندگی بر بیام   .

12 ) اتفاق جالبی که تو این چهل روز برات افتاد و مربوط به ترک بود و دوست داری بهمون بگی ؟

نمی دونم میشه اسمش اتفاق جالب گذاشت یا نه ولی اینکه بعد سه بار شکست تونستم قبول کنم که مغرور بودن توی راه ترک خودارضایی زمینه شکست رو فراهم می کنه و اینکه این غرور دلیل شکست های پشت سر هم من بود که خدارو شکر الان دیگه بهش فکر نمی کنم البته تو این موضوع که شیطان منتظر که یه لحظه دست کم بگیریم سختی راه ترک رو   .

13) خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردی برنامت برای آینده چیه ؟

تلاش کنم واسه کار پاره وقتی که داداشم واسم پیدا کرده و اینکه ثابت کنم که می تونم پیشرفت کنم تو کارم و خرج خودم در بیارم و به بابام نشون بدم مرد شدم و راضی باشه که تو این سن واسم نامزد کرد  ؛ مهم ترین هدفم همینه   .

14) فکر میکنی بتونی کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا ..نحات بدی ؟

حتما  !!!!   خیلی هارو می شناسم که می خوان ترک کنن ولی نمی دونن چی جوری ؛ و حتما تو این راه علاوه بر این سایت خودمم کمک می کنم به کسی که بخواد ترک کنه   .

15) اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنت میرسه لطفا بهمون بگو ؟

فقط سعی کنید خودتون رو یه ابر مرد تصور کنین و باور داشته باشید که می تونین شماهم جز اون افراد کم باشید که می تونن ترک کنن ؛ فقط با این روحیه میشه ترک کرد و البته بازم بگم به هیچ عنوان غرور نگیره شما رو توی راه ترک که زمینه شکست تون هست   !!!! 

16) از این به بعد بازم به سایت سر میزنی؟

شاید نتونم هر روز سر بزنم ولی تا روزی که سایت برپاست من هفته یه بار یا مهای یه بار میام جایی که منو دوباره به زندگی برگردوندم  .

17) اگه حرفی یا پیشنهادی مونده لطفا بهمون بگو ؟

پیشنهاد که نه چون سایت تون حرف نداره ؛ ولی تا همیشه مدیون و دعا گوی شما هستم که منو دوباره به زندگی برگردونید  .