سلام سلام صدتا سلام :)

این شما و این یه مصاحبه تـــــــــــوپــــــــــــ

همراهمون باش ;)

نتیجه تصویری برای ‫عکس قاصدک HD‬‏

1) سلام دوست عزیز

لطفا خودتون رو معرفی کنین
 سلام جواد هستم و 29 سالمه

2) شما موفق به ترک شدید و خیلی­ها مشتاق دونستن حس و حال شما هستن...

لطفا از احساساتون بگین

 خیلی احساس خوبیه قابل وصف نیست باید در شرایطش قرار بگیری فکر کن با خدا رفیق شدی یه ججور دیگه پیش خدا عزیز میشی

3) مهمترین انگیزه شما برای ترک چی بود؟

 مهمترین انگیزه من برای ترک کردن اول از همه اراده ایمان و باور و جمله من میتوانم بود

 مشاهده متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب 

4) چه مدت مبتلا بودید؟

آیا قبل از این هم به فکر ترک افتاده بودید؟ آیا موفقیتی داشتید؟

 من بالای 17 سال مبتلا به این عمل کثیف و زشت بودم . بله چندین و چند بار تصمیم به ترک میگرفتم ولی چون روش ش رو بلد نبودم موفق نمیشدم خیلی میتونستم تا 10 روز بیشتر نبود ولی مطمئن بودم میتونم ترک دائم کنم 

5) این کار چه عوارضی براتون در پی داشت و طی این دوره کدوم­ها بهبود پیدا کردن؟

 از عوارض این لجن هر چی بگم کم گفتم مهمترینش .پرخاشگری.عدم اعتماد به نفس عدم قدرت تصمیم گیری . گوشه گیری بی حوصله گی . نا امیدی از زندگی فرار از اجتماع و جامعه وووو ... خیلی از عوارض خطرناک ان .طی این دوره ترک واقعی خیلی از این عوارض ها بهبود یافتن و به مرور متوجه بهبود یافتن همه اینها شدم اصلا خودت طی دوره ترک کردن توجه میشی

6) به نظرتون چه کسی مقصر این کار شما بوده و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟
 به نظر من مقصر اصلی این کار یه سری دوستهای ناباب بی بود که در دوره نوجوانی داشتم اگه به عقب برگردم دوست دارم ذهنیت ادمهایی رو که نمیدونن به چه چاهی دارن میفتن و تغییر بدم و ریشه این عمل زشت و خشک کنم 

7) به نظر شما علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟
 نداشتن اطلاعات و آگاهی کامل در مورد این عمل زشت فیلم های مستهجن و اینترنت و عدم کنترل چشم و همچنیین عدم آگاهی خانوادها در این زمینه
8) به نظرتون والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟
 خیلی این والدین هستن که راه و روش درست زندگی کردن به بچهاشون میتونن بیاموزند یعنی تو این دوره زمونه که همه چی امکانات هستش فقط با توجه بیشتر

نتیجه تصویری برای ‪success‬‏

9) رمز موفقیت شما چیه؟ آیا کار خاصی انجام میدادین که موجب موفقیتتون شد؟

 رمز موفقیت من نماز کمک از ائمه والا مقام و از دل از خدا کمک خواستن. بهترین کار من نماز اول وقت رفتن به مساجد مراسم های مذهبی روزه کنترل چشم که خیلی مهمه موجبات موفقیتم شد

10) با چه موانعی برخورد داشتین و چگونه ازشون عبور کردین؟

 اوایل ترک خیلی برام سخت بود چون مدت زیادی بهش مبتلا بودم سه بار شکست خوردم ولی باز بلند شدم نا امید نشدم هی خدا رو از ته دل صدا زدم یا از ائمه کمک خواستم و جوابم رو دادند اینو همه مطمئن باشند 

11) آیا متن، کتاب یا موسیقی خاصی بوده که کمکتون کرده باشه؟

 بهترین متن همون قسمت راههای ترک استمنا بود و سوره لقمان که واقعا مدیونشم همچنین ایت الکرسی که جای خودش و داره بهترین اهنگها هم اهنگی که حامد زمانی درباره ترک گناه واسه امام زمان خوند خیلی عالی بود و هنوز هم همه این اهنگهارو گوش میدم و صحبتهای تاثیر گذار استاد رائفی پور 

12) از اهداف و برنامه ای که برای آینده دارین برای ما بگین

 اهدافم خیلی نسبت به قبل از ترک بلند و بهتر شده و دارم تلاش میکنم بیشتر به کار زندگیم برسم چون خیلی عقب بودم از زندگیم
13) بهترین اتفاقی که طی دوران ترک براتون افتاد چی بود؟ لطفا برامون توضیح بدین
 اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری بیشتر و تقویت اراده

نتیجه تصویری برای عکس نوشته خدا

14) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟

 حس میکنم پیش خدا چقدر عزیز شدم من طی این را به قمر منیر بنی هاشم ابوالفضل العباس متوسل شدم و محال دست رد به کسی بزنه و با امام زمانت حضرت مهدی عج تازه داری رفیق میشی چون اینا خیلی مهربونند 

15) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه

آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟
 بله من نزدیک به 4 امین چهله خودم هستم و برای ترک هر گناهی بازم دوست دارم چهله بگیرم

16) از اینجا برای ما بگید

چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟
 این سایت و خدا و امام زمان برام اشنا کردنند چون واقعا به ته خط رسیده بودم و خودم مدیون این سایت میدونم چون خودم طی این 17 سال نمیتونستم فقط با کمک خدا و این سایت تونستم مطالبتون خیلی خوب به روز و اطلاع رسانی میشه خیلی مدیرای دلسوز و زحمت کشی هستند
 

نتیجه تصویری برای عکس نوشته خدا توبه

17) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟

 واقعا نمیشه گفت کدوم بخش سایت خوبه خیلی سخته چون همه قسمتهاش خوب و مفیده من که از همه قسمتهاش استفاده کردم و خواهم کرد

18) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟

 اتفاقا سوالاتی که انتظار نداشتم مطرح بشه اینجا مطرح شد 
19) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟
  بله هر روز نشد ولی به طور مداوم تو سایت هستم و اعلا پاکی دوستان رو میبینم خوشحال میشم و خودم هر چند وقت اعلا پاکی میکنم 
 نتیجه تصویری برای توبه آیه گرافی
20)      و حرف آخر... 
حرف اخرم اینکه این کار نشد نداره به خدا قسم خیلی راحت میشه این کار و ترک کرد فقط اراده ایمان توسل به خدا و ائمه و کنترل چشم و خیلی ممنونم از بچهای سایت توبه 94 که بدون هیچ منتی واقعا دارن دلسوزی میکنن به امید موفقیت و پاکی همه یا علی