سلام  خواهر گرامی
این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.


1) لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.

خب سئوال یک: سلام عرض میکنم خدمت همه توابین عزیزمرسی ممنون همش از لطف شما بود .

هما هستم هیجده سالمه و چهار ماه مبتلا بودم.


2) چه مدته که با این سایت آشنا شدید؟ و نحوه آشناییتون با سایت از چه طریقی بود؟

من بهمن مبتلا شدم و اسفند با سایت شما اشنا شدم ولی اصلا اعلام پاکی نمیکردم و فقط مطالب رو میخوندم تا اینکه از اردیبهشت تصمیمو عوض کردم و اعلام پاکی کردم و حضورمو منظم کردم و توصیه ها رو جدی گرفتم . نحوه ی اشنایمم اینطوری بود که یه روز که خسته شده بودم از گناه دنبال یه راهی برا توبه بودم که به لطف خدا با شما اشنا شدم😇

لطفا کلیک بفرمایید...


3) مهمترین انگیزه ای که برای رهایی از این عمل داشتید، چه چیزی بود؟

مهمترین انگیزه م این بود که دیگه تحمل دیدن نابود شدن زندگیمو نداشتم اونم با دستای خودمممممم😷

4) مهمترین عامل موفقیتتون رو چه چیزی می بینید؟ قطعا این عامل برای سایر دوستان هم میتونه راهگشا باشه.

تنفر قلبی از گناه . من یه دفتر دارم که پر از دلنوشته و توی دوران گناه حس داغووون بعد گناه و توش مینوشتم هر وقت وسوسه میشدم میرفتم میخوندمش

5) از حس و حالتون بگید. پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو حاضرید با چیزی عوض کنید؟

حس پاکی فوق العاده س ......ولی متاسفانه من با تقاص پس دادن هیچ لذتی ازش نمیبرم‌دوستای عزیز هرچه سریعتر ترک کنین چون بلانسبت مثل باقیات الصالحات میمونه عوارض و بد بختیاش تا مدتی میمونه به دوستایی که کنکور دارن شدیدا توصیه میکنم حتی اگه شده خودشون و ببندن به درو دیوار حنما قبل از شهریور تمومش کن حتماااااا



6) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

راستش دیگه خسته شده بودم از روزی که اعلام کردم دیگه مطمئن بودم شکست نمیخورم چون قبلا اعلام پاکی نمیکردم متاسفانه بارها شکست خوردم


7) با چه موانع و مشکلاتی در این راه مواجه بودید؟ و چطور تونستید بر اونها غلبه کنید؟

اعتیاد به فیلم مهمترین عامل شکستم بود که با چله گرفتن تاحدودی بهبود پیدا کرد هرچند شکست خوردم از چله ترک فیلم ولی طی اتفاقی که در ادامه میگم کامل گذاشتم کنار

8) آیا برای شما هم پیش اومده بود که از ترک این گناه ناامید بشید؟ اگر آره، چطور تونستید امیدتون رو بدست بیارید؟

نه هرگز چون من این کارو تموم شده میدونستم با اینکه متاسفانه لغزش داشتم ولی اصلا نمیتونستم بیام فرداش بگم روز یک کلا اعلام پاکی عالیه

9) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

هایییییییییی😩

دس رو دلم نزارین . تا توانی دوری گزین از یار بد\یار بد بدتر بود از مار بد . مار بد اسیب بر جان میزند /یار بد بر جان و ایمان میزند.    یادمه یه روزی سر کلاس زیست سال سوم فصل یازده بودیم یه سئوال پرسیدم درمورد دستگاه تولید مثل انسان مذکر کلاس رف رو هوا دبیرمون اول خندید بعد اومد پیشم گف واقعا اینطور فک میکردی گفتم اره یه لبخند پاشید تو صورتم پر از تحسین از اون روز دوستام دورم وگرفتن و خودشون موفق شدن و من و به اینروز انداختن😥


10) آیا در این مدت، اتفاق جالبی براتون افتاده که مربوط به ترک باشه و بخواهید برامون تعریف کنید؟

اتفاقی که منجر به ترک کامل فیلم شد؛ یه روز رو کاناپه داراز بودم و تنها و گوشیمو برداشتم و رفتم تو نت یه هو مادرم اومد هول شدم دگمه ی خامش شدن صفحه رو زدم رفتم درو باز کردم مامانم اومد تو وقتی پشت سرش برگشتم دیدم گوشیمهنگ کرده و صفحه روشن روی فیلم کاملا در دید بود مامانم داشت شلوارشو تمیز میکرد اگه بلند میشد میدید از ته دل گفتم خدا اگه متوجه نشه میزارم کنار دیدم مامانم رف بیرون ماتم برد گوشی و برداشتم .خریداشو جا گذاشته بود پایین🙏

11) لطفا در حد چند کلمه، تاثیر هر یک از موارد زیر در ترکتون رو بگید.


امیدواری : لازمه حیات


عوارض: تباهی مطلق


مرکز نزدیکی به خدا: just love♥


ارتباط با خدا: مرهم

12) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

نه من مرموزم چیزی بروز ندادم

13) با تجربه ای که الآن دارید، اگر یه موقع با وسوسه ی شیطان روبرو بشید، چه راهکاری دارید که انجام بدید؟

اهنگای سامی یوسف و قرائت های مشاری العفاسی و اهنگای مصطفی ججلی و ماهر زین

14) با توجه به چیزهای خوبی که الآن به دست آوردید،برنامتون برای آینده چیه؟

یک سال دیگه برای رویام کنکور میدم😆

15) بخش مورد علاقه ی شما در سایت، چه بخشی است؟

درخواست کمک و اعلام پاکی

16) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

همه چی عالی بود

17) و سخن پایانی...

از تک تک مدیرای عزیز تشکر میکنم . برا همه ارزوی موفقیت دارم .