سلااااااااااااام

خیلی خیلی بهتون تبریک میگم بابت این پیروزیتون در برابر شیطان و نفس اماره و امیداوارم که در همه ی مراحل زندگیتون موفق و موید عمل کنید✌

خب بریم سر اصل مطلب

1.      من آسمانم و شما ؟؟

 سلاام ممنون از شما، بله و این موفقیتم تا اینجای مسیر هم از لطف و بزرگی خدا بوده و هیچ شکی ندارم

☕ قبل از شروع بفرمائید نوشیدنی داغ، تعارف نکنید☺و من عباس هستم ملقب به عبّاس آخرالزمان و با نام تراسور عشق در این وبسایت فعالیت دارمحاشیه؛از اونجایی که توی دوره ای از جهان در این دنیا به دنیا اومدم که مطابق با نشانه های نقل شده از اهل بیت مربوط به دوره آخرالزّمان هست و وضعیت اون دوره رو "بسیار خطرناک" تلقی کردند، اول برای یادآوری خودم و بعد دیگران مبنی بر اینکه همواره باید مراقب بود این نام رو انتخاب کردم و برای اسم بعدی... سکوت میکنم.

توجه به ادامه مطلب...

2.      خب مدت ابتلاتون و سنتون رو هم به ما میگید ؟؟

۱۰ سال مبتلا بودم متاسفانه، فکر کردن به اون دوران هم عذاب آور و اشک آوره به سال شمسی ۲۳ سالم هست، اما به سال قمری ۲۴ سالم هست

3.      از کی تصمیم گرفتید که این بیماری رو ترک کنید ؟؟

یادم میاد توی مدرسه از دوستان صمیمی ام مستقیم و غیر مستقیم می پرسیدم که چجوری می تونم ترک کنم و یعنی از ۲ سال بعد از شروع، تصمیم به ترک گرفته بودم پس شد سن ۱۵ سالگی تصمیم به ترک گرفتم.

4.      در راه این پیروزی چه کسانی و چه چیزهایی کمکتون کردند ؟ تاثیر سایت ما چقدر بود ؟؟

اول خدا دوم اهل بیت سوم خودم و خودم، نه پدرم، نه مادرم، نه خانواده ام،نه دوستانم، نه معلمانم، استادانم در دانشگاه، مریدان ورزشی ام، هیچ کس نبود، فقط خودم بودم در این مرحله، که خواستم ندای خدا رو لبیک بگم و در تلاش برای ترک بودم چهارم دعاى داداش و آبجی های مومنم مخلص همشونم. اثر سایت رو بدون هیچ اغراقی میگم و باید باور کنید که دارم راست میگم و از ته دلم و براساس نتایج حاصل از حضور خودم بعد از چند ماه و با افتخار میگماین سایت بسیار بی نظیر و شگفت انگیز هست و برای درک بهتر مطلب، ۳۰ ثانیه سکوت می کنم.

5.      پاکی چه حسی و داره و اونو به چی تشبیه میکنید ؟؟

پاکی چه حسی داره!احساس غرور، احساس قدرت درونی، احساس عشق، احساس رسیدن به خوشبختی واقعی باور کنید همه رو حداقل، یه نم نمکی حس کردم، نه فقط من، مطمئنا همه ماها حسش کردیم فکر کنید الان بعد از دو ماه این قدرت رو گرفتم، چه برسه به اینکه چند سال دیگه ادامه پیدا کنه، وااای اون موقع چه شود.

پاکی یعنی سلام به آینده روشن پاکی یعنی سلام به خورشید طبق قانون طبیعت؛ هر عملی عکس العملی دارد.

✔ اگر پاک باشیم در حقیقت یعنی به آینده روشن رو میاریم و به او سلام می کنیم و آن هم برحسب قانون طبیعت به ما جواب میده و نتیجه اون خوشبختی و آینده روشن و روشنایی مسیر حرکتمان .

✔ اما اگر پاک نباشیم دیگر سلامی در کار نیست، پس خورشید آینده هم وجود نخواهد داشت تا مسیر تاریک پیش رویمان را روشن کند و ما را هدایت کند.

6.      در طول دوره ی ترک کدوم کار خودتونو بیشتر دوست داشتید و الان دوست دارید اون کار رو ادامه بدید ؟؟

الف. آبجی خوبم، خواهرم، اینها کلماتی هستند که بعد از ۲۰ سال به خواهر گفتم و خدا رو شکر می کنم.

ب. مهربان تر شدن نسبت به دیگران.

ج. اهل محبت کردن نبودم، اما بد اخلاق هم نبودم، به لطف خدا دارم پیشرفت می کنم تا از حالت " همواره جدی بودن" دور بشم.

7.      دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

 نمره ی ۱۹.۵ میدم، دوره کمی پیچیدگی خودش رو داشت و هم شرایط شکستن توبه، ولی به لطف خدا و شکست ۳۲ روزه که داشتم، موفق به ادامه شدم.

8.      اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.

گناه: غم تلخ

خدا: اشک عشق

توبه ۹۴: آبجی و داداش، خانه برفی

امام زمان(عج): ظهورش در زمان ماست بی شک،66

پاکی: سلام به خورشید 

9.      در زندگیتون بعد از ترک تغییری رو احساس کردید ؟ (از جمله رفتار دیگران)

✔استرس کمتر.

✔ کمتر و محو شدن جوش های صورتم.

✔ درک کردن محبت های خدا.

✔ اعتماد به نفس بالاتر و حضور خودجوش در جمع اقوام و خویشان، کمتر شدن دوستانم.

✔ هزینه کمتر در خرید اینترنت و صرف امور بیهوده نشدن.

✔ توپر شدن صورتم و متناسب شدن وزن بدنم، قبل از ترک لاغر بودم در حد توخالی بودن صورتم.

✔ درک حضور خدا و کمک های خدا در امور روزمره ام.

✔ احساس میکنم دیگران روی من حساب ویژه ای دارند و قدرتی رو از من درک کردند که خودم خبر ندارم، از نوع صحبت و پیام دادنشان کاملا مشخص هست هم خانم ها و هم آقایان اقوام و خویشان .

✔ موفق شدن به خواندن نماز صبح به صورت پیوسته .

✔ پیدا کردن دوستان مومن مجازی .

✔ تلقی شدن ناخودآگاه جمله " ظهور در زمان ماست بی شک" .

✔ سوار شدن بر انواع و اقسام ماشین های باکلاس و شاسی بلند این مورد برای من خیلی عجیب بود.

✔ و...

✔ اینها بعد از ۲ ماه بود، بعد از ۲ سال چه شود \پیروزی از آن ماست بچه ها شک نکنید.

10.   خیلی از کسایی که قبلا باهاشون مصاحبه کردیم اعتقاد داشتند بعد پاکی 40 روزه حضور خدا رو بیشتر حس میکنند ، شما هم اینو حس کردید ؟

بله بالا هم گفتم، درک حضور بیشتر خدا از نتایج توبه هست و برای همه اینطور خواهد بود.

11.   آیا در سایر چله ها شرکت کردید یا قصد شرکتشو دارید ؟؟

چله کنترل فکر، چله ترک عکس و فیلم ناپسند، چله نماز اول وقت رو شرکت کردم.

12.   مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟

✔ نداشتن انگیزه، همان بنزینی که حرکت من رو برای ادامه تضمین کنه.

✔ تنها بودن در توبه، " بعضی اوقات برای پیروز شدن، لازم است موفقیت دیگران را ببینیم، پس برای موفقیت دیگران دعا و تلاش کنید، تا موفقیت شما تضمین شود.

✔ نداشتن محاسبه و مراقبت بر ترک. 

✔ تنها بودن در توبه، " بعضی اوقات برای رسیدن به موفقیت، لازم است رفیقی داشت تا در کنار او بودن، سختی راه برایمان تحمل پذیر شود، پس برای پیشرفت و رسیدن به کمال، حتما با کسی ازدواج کنید که هم عقیده و هم مسیر شما باشد.

13.   به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟

✔ندانستن و آگاهی نداشتن نسبت به اینکه؛

✔ شکست پله های موفقیت است.

✔ ساختمان قوی، اسکلت و پایه قوی دارد، پس باید تفکر زیربنایی و علم خودمان را قدرتمند تر و افزایش دهیم تا ساختمان قدرتمندی تکمیل شود و فرو نریزد بر اثر سوانح طبیعی.

 ✔ اعتقاد به غیب و قدرت معنوی یعنی موفقیت در زندگی.

14.   بعد از این پاکی حاضرید چیکار کنید که 1 نفر یا چند نفر خوشحال بشن و اونو ظرف دو هفته برای ما بفرستید تا ما اونو در سایت قرار بدیم ؟ (آرم خندوانه را پنهان میکند)

 در طول دوره یکی از دوستانم رو دعوت کردم، اما نتیجه رو نمی دونم، انشاءالله کسی رو دیدم حتما به اینجا ارجاع خواهم داد.

15.   (بعد از خندوانه به سراغ دورهمی میرود و مدیری طور میپرسد : ) احساس خوشبختی میکنید عمیقا ؟؟

سکوت میکنم...، این سوال ذهنم رو خنثی میکنه سکوت کنم بهتره.

16.   و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.و در اخر از طرف کادر توبه 94 ازتون تشکر میکنم بابت اینکه وقتتون رو به ما دادید برای این مصاحبه و امیدواریم که در تموم مراحل زندگی سربلند باشید.

مطلب جدید؛قرآن یک معجزه بود که باعث شد من موفق به ترک بشماز روز عاشورای سال پیش تا الان مدام در حال قرآن خواندن هستم، نتایج رو بهتون بگم که برای من هم شگفت انگیز بود؛

✔ قبول شدن کارشناسی ارشد✔ تبحر در حرفه دوم خود و افزایش وجه اجتماعی بالا

✔ آزاد شدن ذهنم از درگیر شدن با مسائل حاشیه و به دور از واقعیت 

✔ موفق به توبه ترک 

✔ موفق به خواندن نماز صبح پیوستهقرآن یک معجزه است.

بچه ها مولامون تنهاست، باور کنید آقامون منتظر ماست، امام فقط یک سلام از ما میخواد، یک نیم نگاه، یه دعاى کوچیک، با این وضع اماممون تنها نیست به نظرتون؟ توبه یعنی سلام به خورشیدتوبه یعنی سلام به روشنایی خورشید، مولامون آقا امام مهدی هست، یک یار امام زمان به قدرت چهل مرد است و این واقعیت دارد و از فضل خدا به یاران حجتش وقتی کسی بتواند به قدرتی برسد که تصورش نمی کرده است که بتواند برسد همچون ترک این گناه، مطمئنا می تواند از یاران امام زمان باشد باور کنید اللٌهم عجٌل لولیک الفرج.

خداروشکر خیلی ممنون، انشاءالله که همگی بتونیم از یاران آقا امام زمان باشیم، یک صلوات نثار آقا کنیم.

 ☕ چای خوشمزه بود جدا، من که لذت بردم.

التماس دعا 

در پناه عشق