1) سلام دوست عزیز
این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.
لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.

سلااااام به همه مدیران و همراهان عزیز سایت مرکز نزدیکی به خدا.

محمد هستم 15ساله.
حدود 2 سال و نیم بود که گرفتار این گناه شده بودم.

مشاهده کامل متن در ادامه مطلب

2) مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟

مطالب سایت برای من بسیار مفید بودند و من تقریبا از همه ی مطالب استفاده کردم ولی قسمت اعلام پاکی و دیدن موفقیت‌ دوستان رو خیلی دوست داشتم

 

3) پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟

حس آرامش خاصی داره و من حسی رو که خداوند عطا کرده باشه رو با هیچ چیزی عوض نمی کنم :)

 

4) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

نه متاسفانه به دلیل شکست های گذشته روحیه خوبی نداشتم و به نظرم فقط خدا و خواست او بود که تونستم به موفق‌ بشم.

5) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

تمام تلاش خودم را کردم و به لطف خدا به هدف رسیدم ولی به خودم از بیست نمره ی 16 میدم تا فکر نکنم همه چیز تموم شده و به کمال رسیدم.
باید بدونم تا لحظه ای که نفس میکشم اعمالم توسط فرشتگان خدا ثبت میشه و این نمره رو دادم تا هیچ وقت دچار غرور نشوم.

 

6) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

بله قبلا شکست هایی داشتم که به نظرم مهمترین عامل آن خلوت و تنهایی بود.
بهترین کاری که بعد شکست انجام می دادم این بود که اجازه نمی دادم ناامیدی به دلم راه پیدا کند و بعد دفترم را جلوی خودم می گذاشتم و بعد فکر می کردم که چه شد که شکست خوردم؟؟! اصلا چه اتفاقی افتاد که همه چیز را زیر پا گذاشتم و فریب شیطان را خوردم؟؟؟!!
و همینطور به بازجویی از خودم ادامه می دادم تا به عوامل شکست می رسیدم و آنها را یادداشت‌ می کردم و برای از بین بردن آنها برنامه ریزی می کردم.

 

7) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

انگیزه زیاد بود؛ نزدیک شدن به خدا و از بین بردن عوارض از مهم ترین انگیزه های من برای ترک بود.

 

8) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

کتاب هایی که خیلی مفید بودند کتاب قرآن و کتاب مقدس و اشخاص مفید مدیران سایت بودند که کمک و راهنمایی های خیلی خوب و زیادی به من کردند.

 

9) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.


خودارضایی:
گناه خانمانسوز.


عوارض: ترس و غم .


مرکز نزدیکی به خدا: بهشت مجازی


پاکی: احساس خاص نزدیکی به خدا.


نماز: زمان ملاقات و عشق ورزیدن به خدا.


چهل: پایان شکست ها و شروع موفقیت‌ها.

10) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

بله قرار گذاشتم در صورت موفقیت‌ چند پست برای سایت خوبتان بنویسم و تا جایی که ممکن بود به کاربران سایت خدمت کنم الان برای کانال پست می نویسم امیدوارم سعادت خدمت به عزیزان در سایت رو هم پیدا کنم:)

11) بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این دید تغییری داشته؟

من معتقدم رحمت و بخشش خداوند همیشه در زندگی همه ما انسان ها جریان داشته.
قبل از ترک اونقدر ستارالعیوب بود که بر روی گناه ما پرده انداخت و صبوری کرد و منتظر بازگشت و توبه ما شد و بعد از ترک هم که دیگه بینظیره.

 

12) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

خداروشکر قبل از ترک رفتار کسی تغییر نکرد و بعد ترک چون رفتارم رو که قبلا کمی عصبی و... بودم تغییر دادم رفتار اطرافیان با دیدن این تغییرات مثبت خیلی بهتر شده یعنی قبلا هم اونها خیلی خوب بودن من کمی عصبی بودم و دچار افسردگی و... شده بودم.

 

13) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟

نه متاسفانه چون از روش کار جدول و نحوه ثبت نام در آن رو نمی دونستم ترجیح دادم با محاسبات‌ خودم پیش برم.

 

14) فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟

حتما اگر در بین دوستان و همکلاسی ها فردی نیاز داشت حتما سایت شما را معرفی می کنم و تمام سعی خود م را برای کمک به فرد می کنم:)

 

15) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

نه سوالات کامل بودند و هرچه لازم بود با هوشمندی ارسال شده بود خیلی ممنون.

 

16) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟
میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج کنیم.

هر کاری که برای رضای خدا باشه.
اگر ممکن بود می خواهم 7000هزارتومان شارژ ارسال کنم به7نفری که نیاز دارند.

 

17) و کلام آخر ...؟؟؟

و در کلام آخر به دوستان عزیز می گویم من هم زمانی مثل شما حالم بد بود حتی گاهی وقت ها گریه می کردم و از اینکه دوباره شکست خوردم خیلی ناراحت و غمگین می شدم ولی نمی گذاشتم این احساس برای همیشه در من باقی بماند.
بعد چشمانم را می بستم و تصور می کردم موفق شدم و مصاحبه من در سایت درج شده و همه عزیزان بخاطر این موفقیت‌ تبریک می گویند و خدا را صدهزار مرتبه شکر امروز آن روز است و ایمان دارم شما هم اگر بخواهید قطعا به این روز می رسید و انشاالله خودم میام و مصاحبه تون رو می خوندم و بهتون تبریک میگم.
فقط یکم تحمل و تلاش کنید به لطف خدا روزهای سخت تموم میشن و روزهای خوب از راه می رسند.
از صمیم قلب برای همه آرزوی موفقیت‌ می کنم :)