1) سلام دوست عزیز 
این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم. 

لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید: سلام . من ابوالفضل هستم ۱۷ و نیم ساله ۶ و نیم سال مبتلا بودم .

 ادامه مطلب

2) مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟ 

مطالب سایت همشون خوب و مفید هستن اما من به شخصه به دللیل مشغله های درسی که دارم نتونستم زیاد بچرخم تو سایت اما مطالبی که راجب به ترک و روشهاش و دوستی نامحرم رو گذاشته بودید خوندم و با این دوتا خیلی کیف کردم .

3) پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟

سوال با حالیه !! مث اینه که بهت بگن حاضری عزیزتو با ملیارد ها پول عوض کنی ... راستش حس خیلی خوبیه خیلی حس خوبیه . طوری که ادم عاشق خودش میشه و از رفتن جلو اینه و چشم بقیه ترسی نداره اعتماد به نفس و عزت نفس برمیگرده کم کم دیگ شل نیستم ضعف ندارم زود رنج نیستم و و و و و خیلی چیزای دیگه و اینکه واقعا با هیچ چیزی عوضش نمیکنم با هیچ چی ...البته شما ۱ میلیارد و اماده کن حالا راجبش بعدا فکر میکنم ((((:خنده

4)از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

اره چرا فکر نمیکردم . (ببینید تنها چیز که غیر ممکنه غیر ممکنه ) هیچ چیزی غیر ممکن نیست و همه چی انجام شدنیه .. شما به کلمه ی (Impossible) توجه کنید . خود کلمه داره میگه من ممکن هستم (I'm possible) و اینکه تا حالا همچین موفقیتی داشتم یا نه باید بگم خیلی سعی کردم اما نشد ولی الان با روحیه و هدفی متفاوت و با کمک عشقم خداوند تونستم به دو ماهگی برسم و واقعا خوشحالم . مخصوصا حالا که نزدیک به محرمه و قساوت قلبم رفع شده دلم میخواد برم تو هیئت و خودمو خالی کن چون اشک بر امام حسین مطمئنا بی نتیجه نمیمونه .. هر چند امیدوارم وقتی میرم واسه اقا گریه کنم نه مشکلات و گرفتاریای خودم !!! 

اینو گفتم چون حقیقته محضه !!!

5) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

عملکرد من عالی بوده به لطف خدا و به خودم ۲۰ میدم چون واقعا فشار های زیادی رو دارم تحمل میکنم اما .... تحمل میکنم .. چون موفقیت الکی بدست نمیاد و اهداف من اهداف والایی هستن نمیتونم بخاطر نفسم همشو ناک اوت کنم ..

6) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

اگه منظورتون دوره های قبل بوده که من دوره ی قبلی رو تا بیشتر از ۳ ماه ترک کردم اما چه ترکی بذارید واضح جریانو براتون توضیح بدم که مصاحبم یکم از خشکی و جدیت در بیاد 

داستان ترک قبلی از جایی شروع شد که من عاشق دختری شدم و از روز اول اشنایی تصمیم به ترک گرفتم اما ترکم بخاطر اون دختر بود نه خدا نه اصل کاری .. خلاصه چندی نگذشت که به اون دختر ابراز احساسات کردم و اون منو با نشانه های محکمی ضربه فنی کرد و کلا به عنوان یه نوجوون ۱۶ ساله پیر و شکسته شدم بطوری که شهریور پارسال هیچ درسی نخوندم و کلاس ۱۱ م رو کلا خراب کردم خلاصه یک ۳ ماهی ترک بودم اما بعدش خود ب خود برگشتم سمتش و چون هدفم خدایی نبود شکست خورد . حالا بماند که داستان اون دختر چیه . من فقط خواستم یه توضیحی از غایت ترک قبلی داده باشم .

7) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

عشقم عشقم عشقم (خداوند) هدفم هدفم هدفم ...

8) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

اراده ی خودم ، کمک خدا ، کمک بچهای سایت و هدفم که تو زندگیم بالاترین اولویت رو داره .

9) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید. 

خودارضایی : خانمان سوز 
عوارض : تبدیل به مرده ی متحرک شدن  
مرکز نزدیکی به خدا : بهشت  
پاکی : بزرگ ترین دستاورد زندگی  
نماز : پل ارتباطی مستقیم با خدا  
چهل : کیلومتر تا بهشت 

10) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

قول که نه اما مطمئن بودم ترک کنم راحت به هدفم میرسم و خیلی اسوده و با ارامش زندگی میکنم که اینا بزرگ ترین دستاورد ها و اهداف هستن برای من .

11) بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون. و آیا این دید تغییری داشته؟

ببینید رحمت و بخشش خدا مثل یه اقیانوسه که اگر سیاه سیاهم شده باشی از گناه باز پاکت میکنه و میبخشت .. من احساس میکنم خدا همیشه کنارم بوده چه موقعی که معصیتامو میدیده و ابروی منو حفظ میکرده چه الان که باز هم فلتات لسان منو میبینه و چیزی به من نمیگه .. واقعا شرمندتم خدا جون ما رو با مهربونیات شرمنده میکنی .. اما بدون خیلی دوست دارم خیلیییی

12) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟بعد از ترک چطور؟

ببینید من ادمی هستم که دید دیگران از اول هم برام مهم نبوده ، چون نه میتونم جلوی اون دید رو بگیرم و نه اینکه برام مهمه . دیگران همیشه هستن و همیشه حرف میزنن و همیشه یه دید دارن نسبت به ادم . اگر وضعت خوب باشه تحویلت میگیرن وضتم خوب نباشه یه جوری ردت میکنن البته اینایی که گفتم راجع به خونوادم بود نه دوستان 

من به دلیل درسام خیلی کم با دوستام وقت میگذرونم مخصوصا وقتی که ترک کردم باشون بیرون نرفتم ...

13) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟

من فقط توی باشگاه چهل تایی ها تا حالا ثبت نام کردم . انشالا اگر خدا عمری بده بعد ها که سرم خلوت شد توی خیلی از چله ها شرکت میکنم.

14) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟ 

میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج کنیم.

من جدیدا مدیر سایت شدم ( ابوالفضل ۲ ) و حاضرم هر کاری کنم که اونایی که امیدی به موفقیت ندارن رو بکشونم توی مسیر موفقیت و هر مشکلی داشتن در حد توانم بهشون کمک کنم ... این بزرگ ترین دستاورد میشه برا من وقتی که یک انسان نا امید امیدوار میشه و میاد در مسیر پاکی ... 

15) و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.

کاشکی جای این بخش مثل اقای مدیری میگفتید ، احساس خوشبختی میکنی : که من هم در جواب میگفتم بللللله خیلی زیاد و هر روز از روز قبل بیشتر امیدوارم که همیشه حالتون خوب باشه و خوش خرم باشید هر جای دنیا که هستید .. 

مطلب اخر اینکه هیچ وقت از رحمت خداوند نا امید نشید اون همیشه با ماست و نمیذاره یک لحظه یک لحظه تنها باشیم . برای درکش کافیه دنیا رو شیشه رفلکس فرض کنیم ...

امیدوارم که از صحبتای من لذت برده باشید و کمکتون کنه

موفق باشید 

یا حق