پرواز

1) سلام، ظاهرا با یه رکورد پاکی روبرو هستیم.
لطفا خودتون رو برای دوستان معرفی کنید؟ چند روزه که پاک هستید؟ (میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.)

سلاااااام دختر مرداب هستم 
200 روزه که پــــاکم😊😉
23 سالمه و حدود 3 سال مبتلا بودم.
 

2) آیا فکرش رو میکردین بتونید اینقدر عالی ایستادگی کنین؟ از قبل هم چنین تجربه ای داشتین؟

واقعیتش نه چون قبلا تلاش میکردم ترک کنم ولی بیشترین مقدار تحملم 4 هفته بود. خداروشــکر الان 200 روزه که پـــاکم و بهترین حس دنیا پــاکی از گناه کبیره ست.

 

3) تاثیر نماز و ارتباطات معنوی رو تا چه اندازه دیدید؟ آیا اینطور موارد در ترکتون موثر بودند؟

نماز که بزرگترین حامی من در ترک بوده و هست فوق العاده تاثیر داشت وقتی نماز میخوندم تا چندساعت اصلا به این عمل زشت فکر نمیکردم ولی شیطان همیشه منتظر بود تا یه لغزشی از طرف من ببینه و دوباره منو به گناه ترغیب کنه ولی من دیگه به لذت زود گذر فکر نمیکردم به فکر پــاکی ابدی بودم.

مشاهده کامل متن در ادامه مطلب

 

4) مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟

فکر کردن به این عمل بود. یه لحظه فکر کل زندگی منو مختل میکرد وقتی دچار لغزش میشدم ذکر لا اله الا الله و صلوات می گفتم و خییییلی کمکم می کرد و آهنگ امام رضا از حامد زمانی گوش میکردم که باعث آرامشم بود و هنوزم هرموقع گوش کنم اشکم جاری میشه.

 

5) اصلی ترین رمز موفقیتتون رو چی میدونید؟ (بیشترین چیزی که کمکتون کرد)

اصلی ترینش عهدی بود که با خدا بسته بودم عاجزانه از خدا خواستم کمکم کنه که بتونم ترک کنم و هر موقع لغزشی داشتم به این فکر میکردم که خدا داره منو نگاه میکنه ( الم یعلم بان الله یری )

 

6) بخشش و رحمت خدا رو تا چه اندازه احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این حس تغییری داشته؟

من در این مدت 2 تا معجزه واسم اتفاق افتاد:
1) یه مشکل حاد داشتم که فقط به دست خدا حل شدنی بود حدود 20 روز از ترکم گذشته بود که مشکلم حل شد و باور کردنی نبود.
2) از وقتی که فارغ التحصیل شدم به دنبال کار بودم ولی باتوجه به اینکه سوابق کاری نداشتم در مصاحبه ها رد میشدم ولی به لطف خدای عزیزم الان دو ماهه که در یک شرکت مهندسی معتبر مشغول به کارم و هرکسی میفهمه میگه تو رو چطوری قبول کردن و مــن چقدر شکرگذار خدای خوبم هستم خیــلی مخلصیم خداجون😍
وعده خدا
 

7) با تجربه ای که الآن دارید، اگر یه موقع با وسوسه ی شیطان روبرو بشید، چه راهکاری دارید که انجام بدید؟

من با ذکر گفتن خییییلی آروم میشم و خیلی تاثیر گذاره. هرچقدر روزهای پاکی بیشتر بشه لغزش های زیادی سراغ ما میاد و چقدر خوبه که بتونیم سربلند از این لغزش ها عبور کنیم. یه نکته جالب بگم الان اتاق من جایی برای خواب و عبادت شده ولی قبلا جایی برای گناه بود این از اثرات ترک و کنترل فکر هست.

 

8) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

یه کنجکاوی که باعث شد مبتلا بشم اگه به عقب برگردم اصلا و اصلا کنجکاوی نمیکنم کلا ما در مورد مسائل منفی اهل کنجکاوی هستیم کاش یکم کنجکاوی هامونو در زمینه علمی و خدا و اهل بیت بالا ببریم نه این مسائلی که باعث میشه زندگیمون نابود بشه.

 

9) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟

وااای عوارض😞 کمر درد شدید ـ گودی زیر چشم ـ جوش صورت و ضعیف شدن چشم که بنده الان عینکی هستم😕 من 3 سااااال دنبال درمان جوشهای صورتم بودم و چقدرررر دارو مصرف کردم ولی خوب شدنی نبود. الان خدارو شکر از جوشها خبری نیست و صورتم مثل آینه صافه صاف شده ، کمردردم خوب شده ، گودی زیر چشم رفع شده ولی چشمهام خیلی تغییری نکرده و تصمیم دارم لیزیک کنم ( هر گناهی یه تاوانی داره خوب نشدن چشمهام به من یادآوری میکنه که داشتم با زندگیم چیکار میکردم ) شاید باورتون نشه ولی چهره ام خییییلی تغییر کرده به حدی که هرکسی منو میبینه میگه چقدرررر تغییر کردی عمل زیبایی انجام دادی😀😃 و من میگم نـــه با خدا دوست شدنم باعث تغییر شده😉💜

 

10) به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟

مهمترین عاملش فکر کردنه و به نظر من به خاطر اینکه کامل خدا رو قبول ندارن و ایمان و اراده ضعیفی دارن فکر میکنن خدا نمیتونه بهشون کمک کنه که البته من خودمم جزء این افراد بودم ولی از وقتی ترک کردم بیشتر به خدا نزدیک شدم و فهمیدم همه کارها به دست خودشه😊

سپاس خدا

 

11) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.
خودارضایی   = مردگی به جای زندگی
بندگی.          = اتصال بین خودم و خدای خوبم
اعلام پاکی    = انگیزه بیشتر برای پــاک بودن
توبه۹۴         = بهترین سایتی که تا حالا باهاش آشنا شدم
روش ترک     = من روش ترک زیادی خوندم ولی به نتیجه نرسیدم ولی این روش بهترین بود

 

12) بخش مورد علاقه ی شما در سایت کدوم بخشه؟

بـاشگاه های پـاکی و تجربه های موفق

 

13) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

من قبلا فوق العاده دختر شاد و پر انرژی بودم ولی بعد از مبتلا شدن منزوی شدم و دوست داشتم تنها باشم و همه فکر میکردن من مغرور شدم که در رشته مهندسی درس میخونم😃 خداروشکر الان همون دختر سابق شاد و پر انرژی شدم😎

 

14) با این پاکی و طهارتی که الآن دارید، میشه ازتون خواهش کنم یه دعا برای همه ی بچه های سایت بکنید؟

از خدا میخوام به همه بچه ها قدرت و اراده مـضاعف بده برای پـــاکی ابـــدی

پاکی ابدی

 

15) و کلام آخر...

ممنون از سایت خوبتون. تشکر ویژه از آقا رضا که موسس این سایت هستن و بقیه دوستان مخصوصا آقا عبدالمهدی، خیلی ارزش داره برای بقیه بی منت وقت گذاشتن و کمک کردن، اجرتون اخروی. و یه صحبت دوستانه با دوستای گلمممم اگر شکست خوردین نا امید نشین یا علی بگین و دوباره تلاش کنید خود من 3 بار شکست خوردم و درک میکنم که چقدررر سخته دوباره تلاش کردن از امام زمان کمک بخواین باور کنید حس پاکــی خیــــلی لذت بخش تر از یک لذت زودگذره... لبخند خدا بدرقه راهتــون یـــا حق ✌