سلام به تک تک فرشته های خدا
سلام به نظرکرده های امام زمان(عج)
سلام به داداش آبجیای گلم
سلام بروی ماه تک تکتون
داداش آبجیای مهربون و خوش قلبم اول از همه میخام منو ببخشید اگه اونروز باحرفام و التماسام دل شمارم بدرد آوردم و نگرانتون کردم... 

  

مشاهده متن کامل در ادامه مطلب... (پیشنهاد میکنم حتما بیاید ببینید ^_^) 

  

خیلیاتون یادتون به التماسا و خواهش کردنای اونروز من هست.روزایی که بجای اشک خون گریه میکردم و بعد خدا و امام زمان پناه آوردم به شماها تا با دلای پاکتون دعام کنید تا همه چی بخیر و خوشی تموم شه و از این بلای آسمونی نجات پیداکنم...
بچه ها معجزهههههههههههههههههه شد😍
معجزه شددددددددددددد 😍
الهی صدهزاااااااااااااااااااااار مرتبه شکر😍
قلبا و عمیقا به دعاهاتون.به صدازدناتون ایمان داشتم.به قلبای پاک و نفس حقتون اعتقاد کامل داشتم و مطمئن بودم خدا روی فرشته هاشو زمین نمیندازه و همینطورم شد
چقد بگم ازتون ممنونم که دینمو بهتون ادا کرده باشم؟چقد ازتون تشکر کنم که بس باشه؟چقد بگم حاضرم براتون جونمو بدم؟چقد تشکر کنم بخداقسم زبونم قاصره.خدامیدونه هرچقدددددددددددد تشکرکنم ازتون بازم کمه.باورکنید کمه...چون مشکل کوچیکی نبود،بلای آسمونی بود که رو سرم نازل شد و خدارو هزاران هزار مرتبه شکر رفع شد
بچه ها باورکنید آرامشمو مدیون دعای شماهام.معجزمو مدیون محبت شماهام.حال خوشمو مدیون نابترین بنده های خدام
خیلییییییییییییی ممنونم ازتون🙇
ی دنیا ازتون ممنونم بچه ها🙇
از داداشای خوبم از آبجیای گلم ممنونم که وقت گذاشتین و دعام کردین🙇
اومدم اسم ببرم و تک تک تشکر کنم دیدم خدایی نکرده ممکنه اسمی از قلم بیوفته
یادمه ی جمله ای خوندم که میگفت:چرا ما آدما یادگرفتیم فقط وقتایی که غمی بدلمونه یا مثلا ناراحتی چیزی داریم بهم میگیم و باهم همدردی میکنیم و گاها التماس دعا داریم از همدیگه؟خب بیایم وقتاییم که مشکلی ازمون حل شد و حالمون خوب شدم به همدیگه بگیم و اونارم تو خوشحالی و آرامشمون شریک کنیم اینجوری آدم نمیگه ای بابا همه دنیارو که غم و غصه گرفته)برا همین گفتم بقولم عمل کنم‌ و بیام بگم بچه ها مشکل بزرگی که برام پیش اومده بود با دعای خیر شما ختم بخیر شد و راااااااااااحت شدم
داداش آبجیای خوبم برا جبرانش تا عمر دارم دعاگوی تک تکتون هستم همونطور که پیش از این بودم
برا همتون آرزوی سلامتی،آرامش و موفقیت دارم
به امید حاجت روایی هممون
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  
کاربر بنده خدا(سابق)