1) سلام دوست عزیز
این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.
لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.

سلام به همگی
ممنونم
من هانیه هستم 26سالمه
ازبچگی به این عمل زشت وخانمان سوزمبتلابودم اونقدبچه که هیچی  نمیدونستم شایدکسی به اندازه من مبتلانبوده حدود18سال میشه...😓😓😓

2) مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟

همه مطالب سایت ارزشمندن واقعاازراهکارایی که واسه ترک گفته شده ازراهنمایی مدیران وبخش درخواست کمک بچه ها فیلمایی که توسایت هس همه مطالب مفیدبودن برام واقعا

3) پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟

پاک شدن ازاین بلاواین اعتیادبه اندازه تمااااام دنیابرام ارزشمنده واقعاواقعاتازه دارم میفهمم زندگی یعنی چی تازه خداروباتمام وجودحس میکنم وحاضرنیستم این حس ناب رو باهیچ چیز تودنیاعوض کنم...واقعازیباترین حس دنیاپاک بودنه همه چی بهت میده این حس بااین حس وباحضورخداتوزندگیت ثروتمندترین آدم دنیامیشی.

بفرمایید ادامه مطلب...

4) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

ازوقتی فهمیدم که این کارچقدرگناهه وبااین کارچقدخداروازخودم ناراحت میکنم تصمیم به ترک گرفتم اول فک میکردم آسونه ولی دیدم نه آسون نیست خیلیم سخته اون موقع بودکه فهمیدم اعتیادپیداکردم به این کار...خیلی روزای سختی روپشت سرگذاشتم الان که دارم مینویسم وبه اون روزافک میکنم پرچشمام اشک شده من نهایتاتاده روزدووم میاوردم بعدش باز روز از نو روزی ازنو...هیچوقت فکرنمیکردم بتونم 40 روز این کارونکنم ولی به یاری خداواین سایت زیباوارزشمندتونستم وخداروشاکرم واقعاکه شماهاروسرراهم قراداد...

5) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

تواین دوره متاسفانه یک بارلغزش داشتم وازاین بابتم خیلی ناراحت شدم ولی به قول آبجی نازنین جونم شایداینم یه امتحان بودکه به خودم مغرورنشم وبیشترحواسم باشه ولی خداروشکرلبه پرتگاه خدادستموگرفت به خودم نمره18میدم از20 چون من ازبچگی بااین اعتیاددست به گریبان بودم پس به خاطریه بارلغزش 2نمره کم میکنم

6) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

دلایل اصلی شکستامومیگم به ترتیب:1بیکاری ونداشتن هدف2حرف نزدن باخدا(بچه ها باخداحرف بزنین نامه بنویسین هرچی تودلتونه بگین مخصوصاتولحظات سخت که شهوت میخوادبهتون غلبه کنه بگین خدایاببین دارم بخاطرتواینجوری زجرمیکشم وباشیطان مبارزه میکنم پس کمکم کن ونزاره به درگاهت روسیابشم خودت دستموبگیرهمون لحظه دستتونومیگیره شک نکنین فقط باخلوص نیت وازته دل)3دلیل سوم که الانم یه کوچولوازش واهمه دارم وبایدخیلی حواسم باشه ورودبه سایتای مستهجنه که دوروزه بازتوچله ترکش شرکت کردم ایشالا به یاری خدادیگه چشماموآلوده نمیکنم
راهکارمم تولحظات وروزهای سخت حرف زدن باخداس وقتی باهاش حرف میزنم کلی اشک میریزم بعدش یه عالمه اروم میشم

7) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

انگیزه رو مت ازبچه هایی که ترک کردن وازحسای خوب بعدپاکیشون گفتن گرفتم وهمچنین مدیرای عزیزومحترم این سایت که واقعاااابهمون انرژی میدن هرروزدرجواب اعلام پاکیمون اینابه من انگیزه میده

8) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

به غیرازاین سایت سایتایی مثل 40توبه(داداش رضا)وهمچنین سایت مس به طلا
کتابای توزمینه قانون جذب که خیلی بهش علاقه دارم وکتاب رازکنترل شهوت که 3جلده نویسندش داداش رضامدیرسایت40توبه شدیدااااا به همه توصیه میکنم بخونن
سخنرانی تنهامسیراستادپناهیان

9) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.


خودارضایی:  به قول داداش رضا خودارضایی یعنی خداحافظ خودم


عوارض:   زیبایی جسم و روح رو از آدم میگیره


مرکز نزدیکی به خدا:  بهشت مجازی


پاکی:  زیباترین حس دنیااااااا


نماز:   خشم شیطان و لبخند خدا


چهل:  ناک اوت کردن شیطان

10) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

بله قول دادم روزی حتی شده درحد10آیه قرآن بخونم و نماز صبحم قضانشه

11) بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این دید تغییری داشته؟

نه تنهابخشش ورحمت خداروحس کردم بلکه تودوره ترکم معجزه الهی رو باچشمام دیدم یه مسئله واسمون پیش اومده بودمعجزه وارحل شدواقعارحمت وبخشش وحضورخداروتوزندگیم باتک تک سلولام حس میکنم
تاقبل ترک همیشه خداروحس میکردم ولی نه به وضوح وشفافیت الان الان وقتی باخداحرف میزنم محاله اشک شوق نریزم خیلی حس خوبیه خیلی

12) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

بله حس میکردم همه میدونن و به روم نمیارن واصلااعتمادبنفس نداشتم همیشه یه ترسی همرام بوداماالان میتونم سرموبلندکنم الان اعتمادبنفسم خیلی بیشترشده وبیشترهم خواهدشد

13) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟

چله ترک فیلم وعکس مستهجن شرکت دارم ایشالامیخوام چله های دیگم شرکت کنم

14) فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟

راستش هستن کسایی دوروورخودم ازدوستام که مطمعنم مبتلان به این اعتیادوخیلی دوس دارم این سایت رو بهشون معرفی کنم ولی هرکارمیکنم نمیتونم وخجالت میکشم...

15) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

سوالا به نظرم کامل و جامع بودن ازتون ممنونم

16) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟
میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج کنیم.

راستش تاحالابهش فک نکرده بودم ولی ایشالاچیزی به ذهنم رسیدوقدم خیری ورداشتم حتمادرقالب یه نوشته یاعکسی چیزی واستون میفرستم حتما

17) و کلام آخر ...؟؟؟

کلام آخراینکه هیچ حسی تودنیا مثل حس پاکی نیست هرچی درموردش بگم کم گفتم ازخدامیخوام همه این حس روتجربه کنن و درهای رحمت خداروبه روی خودشون بازکنن باتوبه وپاکی
سخته اما شدنیه
این راهی که ماها میریم جهاداکبره وخدادرازاش هدیه های خیلی زیبایی بهمون میده مثل همین حس ناب پاک بودن وحس حضورخداتوزندگی
ممنونم ازسایت خوبتون
خدااجرتون بده خیلی کاربزرگی میکنین
خدایارویاورهمیشگیتون🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹