1) سلام دوست عزیز
این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.
لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.

مهدیه سادات (دختر خوبی بودم) که اشنایی با این سایت باعث شد دوباره دختر خوبی بشم😀
19سالمه متاهلم  یکسال و نیم مبتلا بودم.

2) مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟

خیــــلى زیاد ،از همه مطالب اما پاتوقم باشگاه های پاکی هست.😇

3) پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟

حس قدرت چون تونستم با نفسم با خواهشای نفسم بجنگم یه حس عااالی💚

باهیچی حاضر نیستم این حس رو عوض کنم .

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

4) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

نه اصلا فکرشو نمیکردم ک صد روز بتونم باخدا باشم.
قبل اشنایی با اینجا ارزوم بود یک ماه این عمل زشت رو انجام ندم.اما نمیشد😔

5) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

خووووب،به خودم 19میدم چون یه جاهایی نتونستم افکارمو جمع و جور کنم .☺

6) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

شکست نه،اما وسوسه زیاد شدم.خداروشکر که تونستم مقابله کنم😃

7) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

فقط خدا،
دوری از خدا به شدت ناراحت و افسرده میکرد منو.
ازینکه داشتم با هربار انجام دلدن اینکار زشت خدارو ناراحت میکنم به شدت عذاب میکشیدم.😭

8) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

ذکر گفتن برای من خیلی موثر بود،اینکه همیـــشه تسبیحم همراهم بود.به بچه هایی ک میخوان شروع کنن پیشنهاد میکنم یه تسبیح داشته باشین وباهاش دوست باشین😍

9) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.


خودارضایی: مرگ تدریجی ایمان


عوارض :    تاوان یک لذت زودگذر


مرکز نزدیکی به خدا : جایی برای ارامش


پاکی : حس پرواز


نماز: سیم اتصال به سرچشمه خوبی ها و مهربونی ها


چهل :اگه شمار روزای پاکی باشه یکی از بهترین عددها

10) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

قول وقراررررر....
یه نذر کوچولو داشتم که قابل گفتن نیست.😊

11) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟ (اگه آره میتونین درصورت تمایل تعریف کنین)

از روز اولش همش اتفاق جالب بود،
خیلی از دعاهام ک هیچ امیدی ب براورده شدنش نداشتم براورده شده،اینو از خیر و برکت پاکیم میبینم.💚

12) بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این دید تغییری داشته؟

بخشش خدا بی کرانه ست من بعد هر بار انجام این کار زشت درهای امرزش رو به روی خودم باز میدیدم،این از مهربونی امرزندگی خداست.

اما هرکسی تا وقتی قاطعانه ترک نکرده یه نا امیدی تو وجودش هست، که بعد از ترک اصلا این نا امیدی وجود نداره.
برای من هم همینطور بود،بعد از ترک دیدم به رحمانیت خدا عوض شد.
اگه قبل ترک حس میکردم خدا دوسم نداره.
الان یک درصد هم این حس بهم دس نمیده.
یجا شنیدم که خدا مارو خیلی دوست داره حتی وقتی مشکلاتی رو سر راهمون قرار میده یعنی دوست داره ما بیشتر صداش کنیم😇

13) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

من فقط همسرم میدونست ک اینکارو انجام میدم،بی شک دیدش تغییر کرده بود.
اما الان بعد از ترکم دید جفتمون بلکه دنیامون تغییر کرده.❤

14) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟

اره چله ترک فیلم و عکس مستهجن،
از نیمه شعبان شروع کردم.
دعام کنید که موفق باشم.😇✌

15) فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟

سعی دارم اما کسیو نمیشناسم.😰

16) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

نه سوالات کامل بودن.😙

17) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟
میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج کنیم.

سعی دارم یک کارایی بکنم
من عاشق نویسندگی ام
دوتا داستان طولانی نوشتم.
دوس دارم با قلمم حتی شده یک قدم بردارم برا کسایی ک این مشکل رو دارن بردارم.
ان شا الله خدا بخواد و بتونم عملی کنم ایده هامو.

18) و کلام آخر ...؟؟؟

این سایت از طلاست
و آدماش خیلی کم نظیرن.😉
ممنون از همه.
التماس دعا
یاعلی😊✋