سلاااااام خدمت همه ی دوستای خوبم
بعد مدتها مصاحبه داریم که البته این نوید رو بهتون میدم که تو دو هفته ی اخیر خیلی پرکار باشیم
(یه عذرخواهیم از مهدیه خانوم بابت تاخیر در منتشر کردن مصاحبه اشون)
...اتفاقای متفاوتی تو زندگی ما میوفته که سرنوشت زندگی ما رو عوض میکنه این اتفاقای ناخواسته گاهی میشن شیرین ترین اتفاق ممکن و یا

خب میریم که بررسی کنیم یه اتفاق تو زندگی مهدیه خانوم رو 

" یه اتفاق شیرین "

  توجه به ادامه مطلب

سلام دوست عزیز

این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.


1) لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.

سلام من مهدیه هستم 19 سالمه و یه کنکوری رشته هنر.و علاقه شدید به کارگردانی🎥🎬

2) مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟

خیلی زیادددد من با کمک خدا اتفاقی با سایتتون آشتا شدم و بعد از یک سال پاکی که داشتم وقتی از دستش دادم خواستم یجوری به خدا بگم که این دفعه دفعه آخره.

سایتتون خیلی به من کمک کرد تو این پیمان. من بیشتر از چله ها و مطالب روز استفاده میکنم

3) پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟

حس میکنی خدا هر لحظه بیشتر از قبل حواسش بهت هستش. وقتی مدت پاکی بیشتر میشه خودت دیگه دوس نداری گناه رو انجامش بدی مثل تلاش توی یه مسابقس که تا تهشو باید بری.درجا زدن بی معنیه

4) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

بله وقتی چله رو شروع کردم مطمئن بودم تا روز مردنم دیگه از انجام این کار سر باز میزنم.
بله حدود 11 ماه 

5) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

90 درصد درست رفتم جلو:)

6) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

نه شکست نداشتم خدارو شکر

7) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

کسب رضایت خدا و در نتیجه اینکه خیلی میخوام خدا نظرشو همیشه بهم داشته باشه و فکر کردم که ترک این معصیت یکی از راه های نزدیکی به خداست چون خدا گفته که نظرشو برمیگردونه از کسی که این گناهو انجام بده...

8) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

فقط خود امام حسین(ع)

9) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.
خودارضایی
عوارض
مرکز نزدیکی به خدا
پاکی
نماز
چهل

بعد از چهل روز حس کردم نمازام یه حال و هوای دیگه ای دارن...

10) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

نه.من فقط با خدا معامله کردم که اگه کلا یک باره دیگه این گناهو تکرار کنم منو به بزرگترین خواسته و حاجت زندگیم نرسونه و همه چیرو ازم بگیره.این قول بین من و خداس☺

11) بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این دید تغییری داشته؟

من اوایل مهر ماه یه بحران شدید روحی داشتم که تا مرحله خودکشی هم میخواستم برم  نمیدونستم چی کار کنم خیلی حالم بد بود واقعا شکسته شده بودم.بخدا قسم خدا خودش منو از اون بحران سنگین بیرون آورد و اینم میدونم که خدا خیلی کمک کرد وگرنه من له میشدم...
خیلی خودمو الان موظف میدونم.باورتون میشه من دیشب گریه میکردم و خدارو التماس میکردم که نماز صبح بیدارم کنه چون همیشه قضا میشه و بیدار هم شدم💪

12) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

من اینو واقعا نمیفهمم یعنی نمیدونم ربط داره به ترک یا نه ولی خب رفتار مامانم دیدم که خیلی بهتر شد باهام.حتی خیلی دیگه نازمم میکشه😑 

13) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟ احترام به والدین

14) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟

میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج کنیم.

این سایتو به همه دوستام معرفی میکنم☺مطمئنم اگه بخوان همینجا تا ابد ترکش میکنن.(شما هم در این ثواب شریک شین دیگه😅

15) و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.

سوالات کامل بود بنظرم😳 هر کی این مصاحبرو خوند لطفا یه صلوات بفرسته واسم...خیلی دعا کنین واسم دوستان خیلی زیاد😿
مرسی از همه
در پناه خدا و امام حسین✋
پ ن: تشکر میکنیم از صفحه اینستاگرام عطر قرآن بخاطر عکس هایی که زیبایی که قرار میدن و ما هم تو این مصاحبه ازش استفاده کردیم.