به نام خدا 

سلام دوستان عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه و زندگی به کامتون شیرین  ،البته در کنار خداوند متعال!

من احمدرضا هستم و تقریبا 200روزه ک پاکم!!میخوای بدونی چجوری ترک کردم؟؟ادامه مطلب رو بزن!!

خب بریم سر اصل مطلب :منه احمدرضا یه زمانی عییییییین شما بودم!یعنی چی؟یعنی عین شما یه روزی این کار کثیف رو انجام میدادم!نمیدونستم جیه!ضرراش چیه!نمیدونستم با انجام این کار عرش الهی رو میلرزونم!نمیدونستم دله اقا امام زمان از دستم خونه!نمیدونستم با این کار دارم هرررروز به بدنم اسیب میزنم!همه اندامام از این کار به ستوه اومدن!نمیدونستم....متاسفانه 6 ساااال گرفتارش بودم...این چیزارو نمیدونستم تا بعد از یک سال!تا اینکه معلم پروشیه ما اومد راه ترک و ضرراچشو بهمون گفت!بازم خودمو گول میزدم...میگفتم کار من فرق داره و....به نوعی خودمو به خریت میزدم!و انکار میکردم...گذشت.....

بازم این گناه رو ادامه دادم...با این توجیه ک این کاری ک معلم پرورشی گفت با کار من فرق داره....تا اینکه روزی رسید موهام ریزش پیدا کرد...اون موقع بود ک فهمیدم ....فهمیدم ک به دام افتادم!به دام خ.ا !به دام شیطان رانده شده...اسیر عوارض خطر ناک شدم!!!⚠⚠⚠⚠

بازم جدی نگرفتم تا عوارض بیشتر و بیشتر شد!دور چشم سیا تر شد و....افتادم تو فکر ترک!بارها و بارها تو این راه شکست خوردم....مثلا چجوری ترک میکردم...یه توبه میکردم با اراده قویییی و امید زیااااد ک من دیگه تغییر کردم من دیگهههه سمت اینکار نمیرم و...تا دو سه روز توپه توپ بودم انا بعد از دو سه روز ......دوباره....شاید باورتون نشه اینقدری من توبه کردم و شکستم هیچکس نشکسته!!بله....

تا اینکه ناامید شدم و تسلیم شیطون شدم....بعد از مدنها دوباره با یه تلنگر توسط یکی از معلمامون ک خداااا خیرش بده افتادم توفکر ترک!!ایتبار تصمیمم جذی ار بودم ...دوباره توبه و خدا منو ببخش و....اینبار 10روز پاک بودم!میدونین چرا شکست خوردم؟؟خدا شااااهده تا 8 روز عییین خیالم نبود و راحت تو ترک بودم اما همییین ک نماز رو ول کردم به دو روز نکشید ک شکست خوردم!!بخداااا فقط به خاطر نماز بود....اون روز بود ک تاثیر نماز رو حس کردم بازم کم نیاوردم و جا نزدم...شب یلدا پارسال سابت رو پیدا کردم ....تو این شب همهههههههه روشارو خوندم !تو خونه ک رفتم همون کاری ک رضا جان گفته بود رو کردم خلاصه نوشتم شرح حال نوشتم و...هرررررر شب بلا اسثنا تو سایت اعلان پاکی میکردم!و یه جدول واسه خودم داشتم و هنوز هم دارمش ایناهاش👇

تو این جدول هرررررر شب وقتی اینجا ااعلان پاکی میکردم با ماژیک فسفری یک روز رو رنگ میکردم!!شاید باورتون نشه اینننننننننقدر ک به من انگیزه میداد شاید هیچ چیز به اندازه این نمیداد!!!یعنی فوووووووووق العاده بود!!(اینو گفتم برا کسایی ک روحیه میخوان بگیرن!!)

نماز خوندنم چجوری بود؟اینحوری ک همووووون موقع ک اذان میگفتن من وضو گرفته بودم و سر سجاده بودم!!خدا شاهده....

خدااااایش نماز خیلی بهم کمک کرد و نیز نماز شب!روایت داریم تو شب شیطون تو دهن و گوش ادم بول میکنه و به همین دلیله ک ادم انیقد کسله!!بعد از طلوع فجر دیگه میره و ادم شاداب میشه!!میدونید جرا اینکارو میکنه؟؟میخواد ک ادم کسل باشه و دیگه عبادت خدارو نکنه!!و بخوابه.....قصدش اینه!!

بریم سر بحثمون داشتم میگفتم ....

سوره لقمان رو یک بار ظهر میخوندم!و شربت ابلیمو میخوردم همراه ناهار بعد میرفتم سراغ درس ..تا شب!موقع خواب اول پاهامو با اب سرد میشستم بعد یک بار سوره لقمان رو میخوندم و یک بار هم گوش میدادم!بعد دیگه از فرط خستگی تو روز خوابم میبرد!....یعنی هیییچ موقع من تو شب تحریک نشدم!دوستان من روزای چهل سوره لقمان رو حفظ شده بودم و موقع تنهایی میخوندم!تو دوران ترک بعضی شبا نماز شب و روضه از گوگل دان میکردم و گوش میدادم خیلیی رومتاثیر میگذاشت و کش هم همیشه دور مچم بود حتی موقع خواب ....از این کشای فانی باف بود خخ و نیز هر روز ک ن چرا دروغ بگم اما هر دوسه روز یه بار چند صفحه از قران میخوندم.....دوستان بالاخره پیروز شدم!!

تو پست اصلی ذکر شده ک روش هارو مو به مو اجرا کنیم تا به نتیجه برسیم!خب به نظرتون من کدوم رو جا انداختم ؟؟؟ایا مو به مو اجرا نکردم؟؟؟قطعه به یقینو به حرئت میتونم بگم هررررررکس شکست میخوره و میگه ک من روشارو مو به مو اجرا کردم دروغ میگه!!غیییییر ممکنه اصول رو انجام بدی و شکست بخوری!حالا بریم سراغ عوارض...

بعد از چهل روز کم کم همه عوارض خوب شد!!اول ریزش موهام خوب شد بعد کم کم سیاهی دورچشمام و شادبیمو به دست اوردم!!الان ک تقریبا 200روزه هستم همهههههههههههههه عوارضش خوب شده!همههههههه....اینو گفتم برای دوستانی ک نگرانن ایا خوب میشه عوارضش یان!...

ضمنا بعد از چهل روز یه ذره بازم تحت فشار بودم اما کم کم این فشار تموم شد!!از خ.ا متنفرم !!هررر اتفاقی بیوفته سراغش نمیرم!!چدن ازش بدم میاد ....و میلم به خ.ا کاملاااا تموم شده و میتونم بگم یه ذره هم شهوت ندارم هیییچی...

شدم یه ادم عادی!همین!دوستان تا چهل روز از معنویات دور نشید!!تو راه موفقیت سختی زیاد وجود داره !کسی موفق میشه ک باسختی ها بجنگه!منم سختی داشتم!باهاش جنگیدم تا پیروز شدم شالله ک همگی پیروز باشید:-)) 

(میخواستم یه مصاحبه بدم با خودم گفتم اینجوری بهتره)یا حق