سلام.داداشای عزیز آبجیای گل خواهش میکنم بخونید، فقط چند دقیقه از وقتتون رو بذارید و بخونید.


من  "گذشته گذشت" هستم
۲۴سالمه.
یازده ساله که خودارضایی میکردم.
یازده سال توبه کردم و توبه شکوندم. شاید اصلا از بچکی خ ا میکردم چون از بچگی تا تنها میشدم با آ...م بازی میکردم
هی گفتم امروز فردا، امروز فردا، تا اینکه یازده سال گذشت...
توی این یازده سال تموم سایتها و روشها رو دنبال کردم اما نشد
خدا وکیلی کسی فکر نکنه اینا رو مدیرا از خودشون مینویسن تا به بقیه روحیه بدن، نه.
اینا حرفای خودمه خواستم بنویسم تا بدونید اسیر چه بلای خانمان سوزی هستیم و خودمون خبر نداریم.
اگر هم کسی قبول نداره بگه ایمیلم رو میدم خودم این حرفا رو بهش میزنم یا میام رو در رو بهش میگم تا فکر نکنین این حرفا رو مدیرا ساختگی و اغراق کردن.
اوایل که خ ا میکردم اصلا نمیدونستم این کار چیه و اسمش چیه. تا اینکه بعدها توی مدرسه فهمیدم. مدارس به جای اینکه پیشگیری قبل درمان انجام بدن وقتی همه مبتلا شدن بعد میان میگن خ ا خوب نیست، و بلد نیستن در کنار عواقب خ ا آثار ترک شهوت در زندگی هم بگن، بگذریم. سیستم اینطوریه دیگه...

**برای مشاهده کامل این متن زیبا روی ادامه مطلب کلیک کنید**


توی این یازده سال چند تا ترک بلند مدت داشتم، اولیش یه ترک سه ماهه بود که حدود ده سال پیش بود. یعنی همون اوایل راه که مبتلا شده بودم سه ماه ترک کردم. یادم نیست چرا دوباره مبتلا شدم، یکی دیگه از ترکهای  بلند مدتم برمیگرده به ده ماه پیش که ۶۲ روز پاک بودم که به خاطر نصیحت یک مشاور طی این مدت گوشیمو از دسترس خارج کردم یعنی هیچ رقمه به اینترنت دسترسی نداشتم. بعد ۶۲ روز که دوباره گوشیم رو راه انداختم مبتلا شدم. مگه میشه بدون گوشی و اینترنت زندگی کرد اینترنت احتیاج آدم توی زندگیه البته اگه درست استفاده کنیم. روزای قبل ۶۲یادمه به خاطر فکر یکم تحریک میشدم اما میشد با سوره لقمان و شربت آبلیمو و یکم عبادت خفش کرد. اما سستی کردم. تا اینکه روز ۶۲ وقتی ظهر از خواب بیدار شدم دیدم شهوتم رسیده به صد. اما کافی بود از جا بلند بشم و شربت آبلیمو بخورم و یکم تحرک داشته باشم اما هی با خودم گفتم بذار یکم با آ...م بازی کنم، خ ا نمیکنم فقط یکم بازی کنم. که همین حرف که حرف شیطان بود باعث شد شکست بخورم. پنج سال پیش یه ترک۳۹ روزه هم داشتم که روز۳۹ یه عکس خواننده قدیمی با لباس زننده دیدم و شکست خوردم. کلا طی این یازده سال یک ترک سه ماهه، یک۳۹ روزه، یک ۶۲روزه، یک یک ماهه، چندتا ترک پنج روزه  ده روزه یا پونزده روزه و یک  ۱۸ روزه  و یک۲۳ و یک ۲۰ روزه داشتم. اما وقتی توبم رو میشکوندم انقدر خ ا میکردم که جبران اون روزهایی که پاک بودم میشد...  به جز این مدت ها بقیه وقت­ها هروقت که به خ ا احتیاج داشتم انجامش میدادم. هر روز توبه هر شب توبه، چه روزهای گند و سختی بود. همش بدن نجس.. همش استحمام.. همش غسل.. گاهی وقتا از شدت خ ا توی حمام حالم بد میشد و به زور غسل میکردم. واقعا چه روزای بدی بود... مثل یه کابوس بود. انگار بغض داره گلومو میگیره وقتی یاد اون رورای کثیف میافتم. هر دفعه یه چیزی باعث شکستم میشد یبار یه فامیل یا یک رفیق میومد یه عکس نشونم میداد یا از رابطش با دوست دختراش میگفت و من تحریک میشدم. یا میرفتیم خونه فامیل و دختراش با تیپ و لباس زننده جلو من میگشتند و من شکست میخوردم. میرفتم توی خیابون با رفیقام الکی راه میرفتیم و چشممون به دخترای زننده میفتاد و لغزش میکردم. میرفتم توی یه سایتی که اصلا غیر مجاز نبود و مطالب مفید میذاشت اما مثلا تبلیغی که توی اون سایت بود یه دختر با لباس زننده بود و بازم شکست،. اما دیگه اینبار بلند شدم

 دور اون رفیقا رو خط کشیدم و خطمو عوض کردم. خونه اون فامیلها به ندرت میرم.. هروقت خونوادم میخواستن برن دقیقه۹۰ خودمو میزدم به مریضی و نمیرفتم، اگه خیلی مجبور میشدم، میرفتم. وقتیم میخواستم برم قبلش میرفتم به سجده و از خدا میخواستم و التماسش میکردم که خدا نذاره من تحریک بشم. دور خیابون گردی الکی هم خط کشیدم، تا کار واجب نداشته باشم نمیرم بازار. بیرون هم باشم اگه یه دختر زننده جلوم باشه سریع با ذکر خدا ازش فاصله میگیرم و میرم اونطرف خیابون تا اصلا بهش نزدیک نشم چه برسه به اینکه بخوام ببینمش... اگرم نگاهم ناخواسته به جایی میفتاد یا شیطون گولم میزد و به یکی نگاه میکردم سریع تا میرسیدم خونه وضو میگرفتم میرفتم به سجده و به درگاه خدا توبه میکردم و میگفتم خدایا غلط کردم، بعدش سوره لقمان رو میخوندم و گوش میدادم. و ذکر استغفرالله ربی و اتوب علیه رو میگفتم، واسه کنترل فکر ذکر لا اله الاالله میگن خیلی خوبه، من خیلی میگم...

 عوارضی که این کار کثیف به سر من آورد...

 همه عوارضی که توی اینترنت خوندید تک تکش به سر من اومد، ریزش مو.. سیاهی دور چشم..  ضعیف شدن بدنم... زود به زود سرما میخوردم و تا یه ویروس میومد توی ایران من سریع میگرفتم! تمرکزم رو که کلا از دست دادم و درسم رو ول کردم
تبدیل شدم به یک آدم سرد و خشک... کمتر پیش میاد بخندم و از شوخی دیگران خندم بگیره افسردگی خیلی شدید گرفتم و گوشه گیر شدم...

یه معلمی داشتیم میگفت کسی که خ ا کنه آینده ممکنه عاشق یه دختر فاحشه بشه یا عاشق کسی بشه که براش خیلی گرون تموم بشه... وقتی۱۷ سالم بود با یه دختر که پنج یا شش سال بزرگتر از خودم بود دوست شدم 
و عاشقش شدم. دیگه بدبختی روی بدبختی... انقدر به خاطرش اعصاب خوردی کشیدم و خود زنی کردم…
بعد این دختره هم با چند نفر دیگه دوست شدم و دوری و جدایی از همشون برام سخت بود. چون کسی که خ ا میکنه شدیدا احساساتی میشه و نمیتونه به احساساتش غلبه کنه، زود وابسته میشدم، اصلا نمیتونستم با احساساتم کنار بیام و حتی چندبار به زنا کشیده شدم...

داشتم از عوارض میگفتم...
کمر درد و سرگیجه گرفتم، کمرم یه بیماری گرفت و درد میکرد و وقتی رفتم دکتر دکتره گفت چون اهل خ ا هستی حتما باید عمل بشی، نمیدونم از کجا فهمید، شاید اگه خ ا نکرده بودم با دارو خوب میشد... شاید اصلا منظور دکتره این بود که به خاطر خ ا کمرت عفونت کرده، آخه دقیقا همون جایی عمل شد که مایع منی توی کمره، قدرت تصمیم گیری نداشتم و همش دودل بودم و با همه رودربایستی داشتم و قدرت نه گفتن نداشتم...


از ناراحتی اعصاب دیگه نگید و نپرسید، اعصابم انقدر ضعیف شده بود که با کوچکترین ناراحتی به شدت بهم میریختم کسی بهم خوبی میکرد بهم میریختم بدی میکرد بهم میریختم اصلا نمیتونستم فرق خوب و بد رو تشخیص بدم. و الآن دو ساله که به خاطر فشارهای عصبی تحت نظر پزشک، دارو اعصاب مصرف میکنم. به همه بدبین شده بودم فکر میکردم همه میخوان دورم بزنن. کسی بهم میگفت بالا چشمت ابروی بهم میریختم، انقدر  با رفیقام و داداشم  دعوام میشد. انقدر محکم توی سر و صورت خودم زدم تا مریض شدم و حالت تهوع و سرگیجه گرفتم که دکتر گفت به خاطر خودزنی­های زیاد پرده گوشم دچار مشکل شده و بیماریم به خاطر همینه. اما خدا را شکر با دارو خوب شد. از خجالتی بودن که دیگه همه­جا میخواستم آب بشم... با همه رودربایستی داشتم. هیچ جا روم نمیشد حرف بزنم حتی هیچ جا روم نمیشد حقمو بگیرم و جاهایی که حق با من بود اعتماد به نفس نداشتم تا حرف حقو بزنم و از خودم دفاع کنم. اعتماد به نفس هیچیو نداشتم همیشه خودمو کمتر از بقیه میدیدم. همه سیستمای بدنم ضعیف شده بود. کمترین سرما و کمترین گرما رو نمیتونستم تحمل کنم، وقتی توی آفتاب راه میرفتم انگار دارم توی جهنم راه میرم طاقت هیچیو نداشتم. شدیدا حواس پرت شده بودم و هیچ چیز توی حافظم نمیموند و همه چیز یادم میرفت، رنگ صورتم همیشه زرد و گرفته بود و بدنم همیشه با کوچکترین خوراکی گرم جوش میزد... بخدا خوبه همینم ازم باقی مونده هرچند اگه ادامه میدادم حتما منجر به مرگم میشد... توی مدرسه بعضی­ها که تیز بودن مسخرم میکردن و بهم میگفتن جقی... منی که شاگرد زرنگ کلاس بودم مجبور شدم درسمو ول کنم. درسم انقدر خوب بود که بعضی معلما برگه­های بچه­ها رو میدادن من تصحیح کنم. اما سال آخر وقتی معلم برگه­ها رو تصحیح میکرد کمترین نمره مال من بود.
کسی که خ ا میکنه خدا نظر لطف و رحمتشو از آدم برمیداره حتی مهر آدم از دل آدمای دیگه هم بیرون میره، من وقتی هم­ کلاسی­های قدیممو میبینم همشون ازم فراری شدن و وقتی منو میبینن بدون سلام علیک از بغلم رد میشن و اصلا تحویلم نمیگیرن. میدونید چرا؟؟ چون خدا مهر منو از دلشون بیرون کرده
و دوستم ندارن..
از عوارض دیگه اینکه گوشام سنگین شده بود اما الآن خدا را شکر بهتر شده.

 آ...م بعضی وقتها درد میگرفت. سوزش ادرار میگرفتم.
انقدر بلا به سرم اومد که نمیدونم کدومشو بگم.. دچار وسواس فکری شدم،
تمام عوارضی که گفتم خدا را شکر الآن بهتر شده و روز به روز دارم تغیر میکنم. حتی خونوادم بهم میگن چرا صورتت داره روشن تر میشه..
و........

 خیلی از عوارض دیگه این کار به سرم آورد که بقیش رو توی اینترنت ببینید. من تموم اون عوارضو گرفتم. این عوارض بهتر شدن اما فکر کنم فقط ده یا بیست درصد بهتر شدن . خوب بعد یازده سال خ ا یکم زمان میبره تا همه چیز مثل اولش بشه
گذشتو گذشت... تا با این سایت آشنا شدم البته کاهلی کردم و از وقتی با سایت آشنا شدم چند بار شکست خوردم تا  اینکه بلأخره خدا رو شکر چهل روزم تموم شد.
اول لطف خدا هست که کمکم کرد و لطف کرد با سایت آشنام کرد چون کار گروهی نتیجش چند برابره و اعلام پاکی واقعا روحیه میده.


کارهایی هم که واسه پیروزی کردمو میگم:::
اوایل هرروز شربت آبلیمو میخوردم تا اینکه کم کم هروقت لازم دونستم خوردم شربت آبلیموی طبیعی و خالص اثر چند برابر آبلیموی صنعتیه، سوره لقمانو روزی چند بار میخوندم یا روزی چند بار گوشش میدادم. توی خونه همش هندزفری به گوشمه و گوش میدم. ذکر لا اله الا الله، استغفار،صلوات، لا حول ولا قوت الا بالله العلی العظیم، مدام میگفتم...
موقع فکر و تحریک اعوذ بالله من الشیطان رجیم میگفتم، دور رفقا خط کشیدم. به امام زمان(عج) متوسل شدم. بیاید هرروز که تنها میشیم مدام با آقا حرف بزنیم مثل یه رفیق دردودل کنیم از خوشی هامون بگیم از ناخوشی­ها، همه چی رو به آقا بگیم و باهاشون رفیق بشیم..
موقع تحریک آیت الکرسی و چهار قل رو میخوندم. و ذکر یا الله و اسامی چهارده معصوم رو هرکدوم چهارده مرتبه میگفتم مثلا چهارده مرتبه یا مهدی(عج)..
بعد رفقا من طی این ۱۱سال متوجه شدم که اگر انسان ادرار و مدفوعش رو نگه داره  و دستشویی نره در اثر فشارهایی که به بدن وارد میشه باعث تحریک میشه و هیچ وقت هم ادرار و هم مدفوع را در بدن نگه ندارید و ادرار نواسانی را فراموش نکنید
خلاصه من همه روشهای سایت رو مو به مو انجام دادم.
ایراد ما اینجاست که تا یه مدت پاکیم فکر میکنیم دیگه همه چی ردیف شده اما مراقبت تا آخر عمر لازمه و تا آخر عمر باید دور چیزای تحریک کننده رو خط بکشیم
چند بار که در برابر تحریک مقاومت کنیم دیگه برامون آسون میشه و راحت تر میگذره... من نمازهامم اول وقت میخوندم و توی خونه از همه زودتر نماز میخونم. تا اذان شروع میشه آب دستمه میذارم زمین وضو میگیرم و تا اذان تموم میشه نماز میخونم.

نماز شب و نماز امام زمان هم هروقت میتونستم میخوندم.
گاهی شبها موقع خواب افکار جنسی بهم هجوم میارن به خاطر همین تا میرم توی رختخواب صوت سوره لقمانو انقدر گوش میدم تا به خواب برم. بیرون هم گاهی با هندزفری گوش میدم جاهایی که تحریک زیاده... از غذاهای تند مثل فلفل قرمز و سس تند اصلا استفاده نکردم چون شهوتو چند برابر میکنن.
یه قرآن کوچک هم دارم
شبها که میخوام بخوابم میذارم روی قلبم یا میذارم کنارم و میخوابم اینطوری آدم شرمش میشه گناه کنه. و عکس صفحه گوشیمو عکس شهدا انداختم. همه اینها اولش برای من سخت بود اما یواش یواش خدا شیرینی پاک بودنو میذاره تو قلبمون و از این کارها لذت میبریم اینم بگم من به مدت دوسال قرص کاهش شهوت مصرف میکردم اما موفق نشدم و از وقتی با سایت آشنا شدم قرصا رو کنار گذاشتم و حدود سه ماهه قرص نخوردم.

شبها هم بهتره به جای شام کاهو بخورم هم معده سبکه هم کاهو شهوتو کاهش میده، و فست­فود و کبابو ساندویچ و اینا رو هم کم خوردم و تا میخوردم یه شربت آبلیموی ترش روش میخورم. و چندبار سوره لقمان رو گوش میدادم، مسجد هم خیلی خوبه خیلی خوبه غیرت و حیای آدمو بالا میبره..
من دست به هر کاری میزدم نمیشد همه کارام دیر راه میفتاد، چون خدا دوسم نداشت و کارام به تعویق میفتاد، دست به هر شغلی زدم نشد الآنم که میدونید یه شغل جدیدو شروع کردم و مطمئنم با ترک، کارم رونق میگیره. مگه خدا توی قرآن نگفته هرکس تقوای اللهی پیشه کنه از جایی که گمان نمیبره روزیش میدیم؟
من قبلا انرژی هیچ کاری رو نداشتم حتی حال و حوصله نداشتم برم از یخچال آب بخورم چون یازده سال تمام املاح و ویتامینای بدنمو حروم کردم اما خدا را شکر الآن انرژیم داره بر میگرده. توی همه کارهام عجول بودم و توانایی نه گفتن به هیچ کسو نداشتم...
چطوری بگم یعنی اعتماد به نفس صفر
اخلاق صفر
رفتار صفر
درس صفر
شغل صفر
زندگی صفر
همه چیو از دست دادم
اما دوباره شروع میکنم.
شما که نمیخواید اینقدر صفر بریزه به کلتون.
یادش بخیر یه زمانی باشگاه میرفتیم...
واسه کنترل چشمم هم ذکر یا خیر حبیب و محبوب صل علی محمد و آل محمد. وقتی هم چشمم به یه صحنه تحریک کننده میفتاد هم همین ذکرو میگفتم خیلی اثر داره انگار آدم اون صحنه رو هیچی حساب میکنه.خدا شاهده اینا رو از خودم در نیاوردم همش یا از قسمت روشهای سایته یا قسمت کلیپها یا از پاسخ مدیرا به کامنت بچه ها. کتاب راز کنترل شهوت یک و دو و سه هم از اینترنت دان کنید بعضی بخش­هاش کمک میکنه.
سرکه هم گاهی که شهوتم میرفت بالا دو تا قاشق مصرف میکردم و وقتی خوراکی شهوت­زا میخوردم علاوه بر شربت آبلیمو سرکه هم میخوردم و ورزش دراز و نشست یا پیاده روی میکردم تا خسته بشم و حال و هوام عوض بشه


دور گروه و کانالای تلگرام حتی مفید هم باشه خط کشیدم، آدم توی یه گروه میره مثلا مطالبش در مورد موفقیته اما عکس پروفایل یه دختر بی­حجابه. همون عکس کم کم فکر آدمو مشغول میکنه و میریم سمت خ ا.دور فیلمهای خارجی و هندی و خواننده زن هم خط کشیدم. من خوراکی گرم مثل خربزه که خیلی تحریک میکنه یا نخوردم یا کم خوردم و بعدشم باز شربت آبلیموی ترش خوردم. مداحی شور هم زیاد گوش میدم موقع تحریک انگار شهوت رو کور میکنه .تلاوت مجلسی عبد الباسط هم خوبه .اینا رو گفتم تا دوستای گلم بدونن چه آینده­ای در انتظارشونه، یه آینده سیاه و تباه، یه آینده وحشتناک. توروخدا ترک کنید شده پیش دکتر و روان پزشک برید و با دارو ترک کنید. عاجزانه ازتون خواهش میکنم به فکر باشید. نذارید زمان بگذره...
آره داداشا آبجیا مضرات خ ا ایناست. فقط خدا میدونه من چی کشیدم وقتی به نقطه زیر صفر رسیدم. چقدر تحقیر میشدم وقتی واسه فیلم پورن رو مینداختم به دیگران، چه روزهای گندی بود.. اما خدا را شکر که گذشت... نباید یادم بره که بعد چهل روز پاکی فقط بدن ریکاوری میشه و شهوت کم میشه اما نابود نمیشه. نباید یادم بره که هیچ وقت طرف عکس و فیلم پورن نرم، هیچوقت نباید با رفیقای نابابم رفاقت کنم، چون اگه به اون اژدها غذا بدم تا شکمش سیر بشه  وحشی میشه و دیگه نمیشه جلوشو گرفت، باید افسارشو دست بگیرم و هرچی من بگم بگه چشم! ما فقط نباید با چشممون گناه کنیم اگه با چشم گناه نکنیم دیگه فیلم و عکس نمیبینیم دیگه چشم چرونی نمیکنیم.

از سایر مدیرا و دوستان هم اگه از من کینه ای به دل دارن حلالیت میطلبم. اینجا رو هم هیچ وقت ترک نمیکنم چون دیدن اعلام پاکی بچه ها و اعلام پاکی کردن واقعا به آدم انگیزه میده.. بازم میگم شما داداشا و آبجیای گل و عزیز این کارو ترک کنید من بعد ۱۱ سال تونستم چرا شما نتونید؟؟ جون پدرمادرتون به فکر باشید. نذارید آینده و موفقیتتون تباه بشه. چشم روی هم بذارید سنتون رفته بالا..
حالا که ترک کردم خیلی برنامه ها دارم، خیلی... با ترک باور کنید ارادتون میره بالا و حس میکنید جنستون از آهن شده.

 من اگه قبلا شکست میخوردم به خاطر کاهلی خودم بود که میگفتم حالا دوتا عکس ببینم یا هر چرت مسخره دیگه ای که باعث میشد باز گول بخورم. دور عوامل تحریک رو باید واسه همیشه خط کشید.. و اینکه نباید هیچ وقت مغرور شد.

من همیشه میخوام این متن رو بخونم تا یادم نره چی بودم. به نظر من یه برگه بزنیم یه جایی که هر روز ببینیمش و روش بنویسیم من چی بودم؟؟؟ خدا ببخشتم... خدایا به حق علی اصغر امام حسین(ع) تموم آدما رو از شر گناهان جنسی نجات بده
وقتی میبینید یک نفر بعد چهل روز شکست میخوره روحیتون ضعیف نشه و بگید همه دیر یا زود شکست میخورن... من وقتی بعد 39روز شکست خوردم دلیلش نگاه کردن به عکس خواننده زن بود که توی گوشیم بود و لباسش زننده بود. وقتی بعد 62روز شکست خوردم دلیلش این بود که یکم شهوتی شدم اگه همون روزهای قبلش که شهوت کم بود شربت آبلیمو میخوردم و سوره لقمان رو میخوندم خفه میشد و لغزشی در کار نبود. بقیه لغزش­هامم به خاطر دوستای ناباب بود.

عوامل تحریک رو کلا برای همیشه باید از بین برد تا برای همیشه ترک کنیم. قدیمی ها خوب گفتن : هم خرو میخوای هم خرما رو. نمیشه که هم بخوایم ترک کنیم هم بخوایم عکس پورن ببینیم.. میگن اگه آدم برای همه دعا کنه فرشته ها همون دعا را برای اون آدم میکنن.
سر نماز میگفتم خدایا همه معتادای جنسی و معتادای خ ا را شفا بده... هر دعایی میخواستم واسه خودم بکنم همون دعا را در حق دیگران میکردم و فرشته ها هم برای من دعا میکردن، دعای فرشته اثرش بیشتره تا دعای خودم
شاید بعضی ها بگن من با بقیه فرق دارم و گرفتار این عوارض نمیشم اما داداش گلم خواهر گلم اگه ادامه بدی این عوارض و این جهنم رو میبینی. یادتون نره فرشته ها به آدم سجده کردن پس ما خیلی ارزش داریم، نذارید ارزشمون خ ا و ازدواج با خودمون باشه. به همسر آیندمون فکر کنیم که میخواد بهمون تکیه کنه و قراره ما آینده مرد خونه بشیم و قراره به دختر خانوما بگن مادر بچه ها..

نذارید وقتی به چشمهای بچمون نگاه میکنیم خجالت بکشیم که قبلن خ ا میکردیم. بذارید با افتخار بهش نگاه کنیم و تو دلمون بگیم پسرم من ترک کردم(خخخخ) و بعد ازدواج کردم و بچه دار شدم،
واقعا خ ا جلوی پیشرفت آدم رو میگیره.

بیاید به خدا ثابت کنیم که ما ارزش سجده کردن فرشته ها رو داشتیم. نذاریم خدا پیش فرشته هاش کم بیاره. به قول یه بزرگی فرشته ها عقل دارن بدون شهوت، و حیوونا شهوت دارن بدون عقل، هر انسانی عقلش بر شهوتش غلبه کنه از فرشته ها برتره و...
دست آقا رضا مدیر اصلی سایت که این سایتو راه انداخت و سایر مدیرا داداش احمد رضا. آبجی ستاره.آبجی داروساز، آبجی زهرا.آبجی صبا، آبجی یاسمن. آبجی الهام و داداش یاسین که تازه مدیر شدن و مبارکشون باشه درد نکنه که وقت میذارن و به ما کمک میکنن.
مدیرای سایت نه حقوق میگیرن نه کارمندن. این سایت یه سایت شخصیه و واقعا دستشون درد نکنه که از وقت خودشون میذارن و بی منت جواب ما رو میدن و کمک میکنن. دوره ما سایت توبه و ترک و از این چیزا نبود. یهویی تصمیم میگرفتیم ترک کنیم  بدون هیچ روشی و اصولی، اما حالا که همه چی فراهمه ترک کنید
به امید رهایی همه بندگان خدا از شر گناهان جنسی...
خدا نگهدار.

******

از شما دوست عزیز بسیار متشکریم که این متن بسیار خوب رو نوشتید و تجربیاتتون رو در اختیار دوستانتون قرار دادین، قطعا مفید هست و امیدبخش

برای شما بهترین ها رو آرزو میکنیم و نزدیکی هرچه بیشتر به خداوند متعال و ائمه اطهار(ع)

انشاالله به همه اهدافتون برسید و زندگی شاد و توام با سلامتی، برکت، محبت و پاکی ابدی داشته باشید

یا علی مدد