http://static.ninisite.com/files/users/371967/635981803288685603.jpg

1) سلام دوست عزیز
لطفا خودتون رو معرفی کنین(همین که نام کاربریتون رو بگین هم کافیه، میتونین در صورت تمایل سنتون رو هم بفرمایید)

سلاااام...
کیوان هستم...
متولد 1371

2) چه حسی دارین که تونستین چهل روز رو با موفقیت  پشت سر بزارین ؟

حسی غیرقابل وصف ، حتی میشه حس کرد هر روز که میگذره مثل راه رفتن بین درختانی است که نهر ها از زیرش جاریست...

3) آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترک کرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟


من از 11 سالگی دچار اینکار بودم هیچوقتم بفکر ترک نبودم ، اما همیشه عذاب وجدان شدیدی بعداز خ.ا داشتم تا محرم سال94 کهواقعا از  امام حسین خجالت میکشیدم و دهه اول محرم رو ترک کردم و اولین رکوردم بود ، ولی چون بی برنامه بودم شیطان خیلی بهم فشار میاورد و متاسفانه بعداز ده روز دوباره شروع شد ، اما اینبار همش تا چهار روز رکورد میزدم اما به سختی خیلی شدید...

4) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟
اول از همه ، از خدا دور بودم ، هرچی نماز میخوندم و دعا میکردم مستجاب نمیشد یا به سختی مستجاب میشد، وقتی خدا بصورت خاص به یادت نباشه ، بلاها ، سختی ها ، شیاطین جرأت میکنن بیان سمتت... و از همه بدتر ضعف بدنی ، کبودی زیرچشم ، و مشخصا چهره ی زیبا و معصوم کودکی ازبین رفته بود...
و بعداز ترک:خدارو پیداکردم ، نمازهام سروقت ادا میکنم ، دعاهام بیشتر برای اون دنیاست و اگر برای مسائل دنیام درخواستی میکنم به شکل معجزه آسایی برآورده میشه(بقول یه دوستی معجزه ها بین زمین و آسمون قرار دارن فقط کسی رو میخان که دستشو دراز کنه و یک معجزه رو برداره)و به چشم معجزه هارو دیدم...
ضعف بدنیم به قدرت تبدیل شده و ورزشها جواب مثبت روی بدنم میده ، کبودی چشم برطرف شده و حتی اینکه زیر چشمام از حالت خالی بودن در اومده و پر شده و اینکه چهرم بشاش تر و سرحال تر شده...

5) به نظرتون چه کسی مقصر این کار شما بوده و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

متاسفانه خانواده و مدرسه آموزشهای لازم رو نداده بودن ، فقط گفته میشد که نکنین و در مورد این مسائل هیچ بزرگتری در سن بلوغ بامن حرف نزد و با دیدن اولین فیلم مستهجن کنجکاوی و لذت کار خودشو کرد تا بعد از پانزده سال گناه کردن و تجربه کردن و خراب کردن و شکستای پشت سر هم بتونم گناهمو بشناسمو ، خدامو بشناسمو ترک کنم...
اگه به عقب برگردم قرآن رو با معنی فارسی میخونم، بنظرم تنهاچیزی که درگذشته ازم برمیومدو نکردم همین بوده ، بقیه اش کارایی بود که باید خانواده و مدرسه بهم آموزش میدادن...

6) به نظرتون مهم ترین کارایی که کردین یا نکردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟(رمز موفقیتتون چی بوده؟؟؟)
از وقتی به سن روزه گرفتن رسیدم بعداز هربار خ.ا به حرف شیطان گوش نمیدادم که گناهم زیاده و نماز نخونم ، و نمازم رو میخوندم ، هرچند گاهی شیطان موفق به شکستم میشد و به حرفش عمل میکردم و نماز رو پشت گوش مینداختم،گاهی قبل از خواب شب دچار میشدم اما از شدت عذاب وجدان غسل میکردم و از خدا میخاستم خودش برای نماز صبح بیدارم کنه و باورتون نمیشه ، توی خونه با وجود صدای اسپیلت صدای اذان از بیرون به خونه میومد و من بیدار میشدم...
اما رمز اصلی موفقیت یه شکست بزرگ بود ، من پنج سال برای یه دوست همه چیرو گذاشتم ، باهم مثل داداش بودیم ، وقت و بیوقت از من میخاست که برم پیشش و من با دل و جون میرفتم اما در آخر برای کاریکه نکردم بمن تهمت زد و بدون هیچگونه محاکمه ای من رو زدن و من یک هفته در کما بودم ، بعداز به هوش اومدن این رو درک کردم که خدای من با این همه عظمتش ، هرگونه گناهی رو جلوچشمش انجام دادم اما جز مهربانی کاری بامن نکرد ، ترسیدم از محاکمه خداوند ، و خداوند خوبم رو بهترین دوست خودم پیدا کردم و و تمام تلاشم اینه هر وقت که خدا گفت بیا با دل و جون به سمتش برم و با خدا رفاقت کنم ، کاش هممون قبل از اینکه به کما بریم برای خدا رفاقت کنیم...

7) مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟

مهمترین مانع چشمای بی تقوا بود که دنبال زنان بی حجاب میگشت ، بعدش هم گوشی بود و فیلترشکن و فیلم مستهجن...
به نامحرم نگاه نکردم ، فیلترشکن و حتی اینستاگرام رو پاک کردم و تو این چهل روز به مناطق ممنوعه نمیرفتم مگر به اجبار...نمازم رو سروقت خوندم ، قرآن رو با معنی فارسی خوندم تا با ترس از خدا چشمامو کنترل کردم...

8) آیا کتاب، متن یا موسیقی خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟ اگه آره لطفا معرفی کنین

کتاب فقط قرآن اونم با معنی فارسی که درکش کنم ، موسیقی های مذهبی که داخل همین سایت بود ، و فکر و تحقیق زیاد در مورد امام زمان و مداحی هایی که در مورد امام زمان بود رو خیلی گوش میدادم و موقع تعویض فکر فقط به این فکر میکردم که خدا داره نگام میکنه ، فرشته هاش دارن مینویسن ، اینارو شک نداشتم چون وحی منزل بود...

9) به نظرتون چرا بعضیا نمیتونن ترک کنن ؟
باید درمورد خدا تحقیق کنن ، و این تحقیق فقط و فقط ازطریق قرائت معنی قرآن میسر میسر ،.کاهلی تو اینکار موجب میشه نه تنها ترک نکنن بلکه بهش فکرم نمیکنن ، و گاهی باید مثل من بهشون شوک وارد بشه وگرنه بلند نمیشن ، همچی به خود آدم بستگی داره...

10) به نظر شما علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟
خب من وقتی گرسنم میشه میرم سر یخچال یچیزی بر میدارم میخورم ، اما همیشه مامان میگه اون غذارو دست نزن برات ضرر داره ، دندونتو خراب میکنه بس که شیرینه ، اما وقتی شهوتم اوج گرفت میرم سمت فیلمای مستهجن و خ.ا ، اما دیگه کسی نیست بهم بگه نکن برات ضرر داره ، این ناآگاهی علت اصلی اینکاره ، و بعدش هزار عامل دیگه این فرایندو تشدید میکنه...

دستگیری خدا

11) به نظرتون والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟


خانوده اول از همه باید با فرزندش دوست باشه ، به موقع این اتفاقاتو برای فرزندان توضیح بدن ، ضرراشو کامل شرح بدن، و اینکه بزارن بچه ها قرآن بخونن نماز رو اول وقت بخونن ، گاهی به یه کودک نزدیک به سن بلوغ میگم که نمازتو خوندی؟ اما مادرش فورا میگه اذیتش نکن هنوز براش زوده...این زود ها بچه هارو غافل بار میاره و ناشی... و یا اینکه اگه بلد نیستن با فرزندشون ماجرارو در جریان بزارن حتما پیش یه روانپزشک خوب ببرن تا توضیح کامل به فرزندشون بده...

12) انگیزه شما برای ترک چی بود ؟ (مهمترین علتی که به خاطرش ترک کردین چی بوده؟)


مهمترین عامل اینکه کسی رو بهتر از خدا پیدا نکردم ، کلام کسی رو نافذتر از کلام خدا ندیدم ، خدا دیده نمیشه اما از خیلی از کسایی که دیده میشن برام بهتر بود و زیباتر ، پس بعد از شکستای زیاد تو زندگیم در همه زمینه ها فهمیدم خدا نیست ، و براش قیام کردم و اینطوری هم خودمو پیداکردم هم خدارو...

13) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟ (اگه آره میتونین درصورت تمایل تعریف کنین)
من تو امتحانای سختی گیر میافتادم ، مثلا بخاطر بیماری قند مادرم مجبور بودم مادر رو به پیاده روی ببرم و این پیاده روی در مناطق ممنوعم بود ، و درطول مسیر هزاران بار با شیطان میجنگیدم که به نامحرم نگاهی نندازم ، هه تمام شکل سقف ساختمونا و شکل سنگ پیاده رو اون مسیر رو حفظ شدم بس که نگاهمو از نامحرم دزدیدمو به هوا و زمین نگاه کردم ، ویا یکبار دو تا خانوم بدحجاب بامن سوار یه تاکسی پراید شدن ، صندلی عقب بصورت فشرده نشستیم ، هرچقدر خواستم خودم رو جمع کنم بازم نمیشد ، و این اتفاق من رو به قله ی نمودار کشونده بود ولی تسلیم نشدم خیلی کلافه بود به بیرون نگاه کردم با خدا یه معامله کردم گفتم خدایا منم بندتم مثل حضرت یوسف یه دری باز کن ، یهو ماشین داخل یه چاله ی کوچیک افتاد و باورتون نمیشه جوری ما جابجا شدیم که انگار یه نفر دیگه هم بینمون جا میشد و اینطوری خدا از رگ گردن هم بهم نزدییک تر بودو تو این مدت کمکم کرده...

14) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟


خدا که تبدیل شده به رفیقم ، و اگه نباشه زندگیم هیچه ، و همیشه هم شرمندشم ، ائمه رو همیشه دوست داشتم اما از وقت توبه تا بحال به اضافه دوست داشتن به حرفاشون عمل میکنم ، اینکه امام حسین زیر تیربارون دشمن نماز خوند ، اینکه امام علی حتی به نزدیک ترین آشناهاشم پارتی نمیکرد ، همه و همه رو با تمام وجودم شبوروز مرور میکنم تا بتونم عمل کنم تا بتونم امام زمانمو ببینم ، قدیما یه شرایط مالی و یه تن سالم میخاست تا به دیدن امام زمانت بری اما الان فقط نیت خالص میخاد و عمل پاک ، کاش بشه در خدمت امام مهدی هم باشم...

15) خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟
برنامم برای آینده پا پس نکشیدن از تمام مشکلات روزگاره... میرم تو دل همه مشکلات و مطمئنم خدا کمکم میکنه

16) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه

آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟


چله گرفتن بدون آموزش و بدون برنامه فایده ای نداره ، اگر برای موفقیت تو هر چله ای برنامشو بدونم چراکه نه...

17) از اینجا برای ما بگید چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟


سایت خوبیه و بنظرم کامله...
و اگر بشه صوت معنی قرآن رو دردسترس بذارین کمک خیلی خوبی میکنه...

18) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟
اعلام پاکی...

19)فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا ..نحات بدین ؟
بله چراکه نه ، اما اون شخص در ابتدا باید تغییرات من رو بعد از توبه ببینه و تشویق بشه...

20) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟

سوالات بنظرم کامل بود...

21) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟
بله ، و مهمتر ازون جوابی که مدیرای سایت میدن واقعا بهم انگیزه میده و ازینکه دیده میشه خوشم میاد...

22)اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنتون میرسه لطفا بهمون بگین ؟

فقط اینکه قبل از رسیدن روز قیامت خودمون رو محاکمه کنیم ، و واقعا نه تنها خ.ا انسان رو از معنویات دور میکنه بلکه هزاران برابر برای دنیامون ضرر داره ، پس باید ترک بشه...

23) و حرف آخر...
حرف آخر اینکه ان شاء الله خدا همه ی مارو ببخشه و همه رو به راه راست هدایت کنه و ان شاء الله مخصوصا اونایی که کافر هستن رو به راه بیاره...