بسم الله

قال الرضا علیه السلام: «من لم یشکر المنعم من المخلوقین، لم یشکرالله عز و جل»

امام رضا علیه السلام فرمودند: «هر کسی نعمت دهنده ی از مخلوقین را سپاسگزاری نکند، خداوند عز و جل را نیز شکرگزاری نکرده است.»

سلام و عرض ادب خدمت تمامی عزیزان همراه

خادم این مجموعه، عبدالمهدی هستم.

به رسم ادب، لازم دیدم در این پست، تشکر و قدردانی بکنم از تمامی مدیران و زحمت کشان این سایت، و خصوصا مدیران برگزیده.

برای قدردانی

 

در ادامه مطلب همراهمون باشید

 

در سایر پستها، در خدمت کاربران عزیز هستیم، اما در این پست قصد دارم تشکر کنم از مدیران زحمت کش که دارن بار این مجموعه رو به دوش میکشند و بدون هیچ چشم داشتی، از زمان و انرژی خودشون میذارن برای کمک به خواهران و برادران ایمانی خودشون.

که قطعا جزای این کار خیر رو فقط خود خداوند میتونه به این بزرگواران بده. افرادی که چه بسا خیلی اوقات خودشون در شرایط سخت جسمی یا روحی بودند، ولی باز هم به خدمت در این مجموعه(که میعادگاه بندگان توبه کار خداست) مشغول شدند. و ما هم فقط میتونیم به پاس این تلاشها و مجاهدت ها، تشکر و تمجید کنیم از این کار خداپسندانه. گرچه شاید در هر کاری، ایرادها و نقایصی هم باشه، اما بنده واقعا شاهد تلاش های مستمر این دوستانم بودم(چه در فضای سایت، و چه در فضای مدیریت و پیگیری کارهای بزرگی که شاید به چشم نیان) و این میزان مجاهدت رو خاضعانه تحسین میکنم.

حقیقتا که در این زمانه ی هواپرستی و خودخواهی، وجود چنین گوهرانی، بسیار مغتنم و باارزشه.

البته این سایت تا به حال مدیران زیادی رو به چشم دیده، که خیلی افراد، چند ماه(کمتر یا بیشتر) فعالیت داشتند و باز افراد جدیدی جایگزین اونها شدند. که قطعا نمیشه از همه ی این خوبان اسم آورد. اما بنده اینجا میخوام اسم بیارم از مدیران برگزیده و فعال چند ماه اخیر، و همینطور مدیرانی که گرچه بیشتر فعالیت هاشون در گذشته بوده، اما همچنان ما رو همراهی و کمک میکنن.

تشکر

کمال تشکر رو دارم از مدیران فعال و برگزیده، خانمها یالثارات الحسین، مریم، زینب سادات، پانیذ؛ و آقایان وحید، الیاس، و محمد(سرباز امام زمان عج) که در این مدت بطور منظم کمک رسان و پشتیبان سایت بودند.

همچنین تشکر میکنم از مدیران محترم خانمها نارین خانوم، عسل، سمیه، نازنین، نرگس؛ و آقایان محمد(بسم الله الرحمن الرحیم)، سید احمد، مدیر ناشناس، غریب مدینه، آسمان پاک، کیوان؛ که هر کدوم خدمت رسان این مجموعه بودن.

نیز قدردانی میکنم از مدیران جداول پاکی و ختم، زینب سادات خانم و مائده خانم؛ و آقا یوسف و آقا محمد جواد گرامی.

و تشکر ویژه میکنم از سرکار خانم مصباح، که از ماه ها قبل در مجموعه حضور دارند و در نظارت و سازمان دهی فعالیتها، همواره کمک رسان و حامی بودند.

امیدوارم اسم کسی از مدیران مرتبط فعلی رو جاننداخته باشم. و پیشاپیش هم کمال تقدیر و سپاس رو دارم از مدیران فعالی که در این چند روزه به جمع ما پیوستند، که ان شاءالله از برکات وجودشون استفاده می کنیم.

با این همه از کاربران خوبمون هم میخوام که اگر کاستی ها و نواقصی بوده، ما رو عفو کنند، و در بهتر شدن خدمات سایت، ما رو همراهی و یاری کنند. و در پایان عاجزانه درخواست دارم که موسس سایت، بنده و سایر همکارانم رو از دعاهای خیرتون محروم نکنید.

و من الله التوفیق