سلام عزیزان

این متنی که اینجا میبینین نظر یکی از کاربران خوبمونه

ازشون متشکریم و برای ایشون پاکی ابدی و موفقیت در همه اهدافشون رو از خداوند بزرگ خواستاریم

این شما و این متن پربار ایشون...

نتیجه تصویری برای عکس نوشته خدا

 

چند نکته هست که لازم میدونم خدمت دوستان بگم:
1- اولا ب خودمون حالی کنیم ک اگه واقعا و الله وکیلی میخوایم یه اشتباه ((در اینجا منجلاب مهلک)) رو کنار بذاریم باید بابتش وقت بذاریمو هزینه کنیم.. یعنی عمیقا ب این مسئله باور و یقین داشته باشیم ک چندین سال با حماقت هامون زمین خوردیم حالا نوبتی هم باشه نوبت بلند شدن و پاک کردن اون لکه های ننگِ گذشته اس..

مشاهده کامل متن در ادامه مطلب


2- نکته ی دوم اینه ک به تجربه ی سیزده ساله ((تاکید میکنم که به تجربه ی 13 ساله)) دریافتم که این منجلاب مهلک اونقدر فریب کار هست که بهت میگه تو خیلی انرژی داری الان وقت خالی کردن انرژِی هاته!! خالی کنو خودتو خلاص کن!! تا اینکه مغلوب میشی!! اما ب محض اینکه رفتی سراغش باز دوباره اونقد بی رمق میشی ک دلت میخواد دوباره خودتو ب هر طریقی اعم از خوردن و اشامیدن ب اون حالت قبلی برسونی!! یعنی وقتی پری میگه خالی کن راحت شی وقتی خالی میکنی میگه انرژِی بگیرو کیف کن!!! یعنی قشنگ داره ازمون سواری میگیره!! 
3- نکته ی سوم اینکه سبک سنگین کنید! ببینید در ازای چیزایی ک از دست دادید چی عایدتون شد؟ شاعر میگه اگر لذت ترک لذت بدانی/دگر لذت نفس لذت نخوانی..
حدیث داریم ک چه بسا لذتی گذرا ک یک عمر پشیمانی ب همراه دارد.. حالا خودت کلاتو قاضی کن ببین چی از اینکار گیرت اومده.. آیا جز خفت و پستی چیزی عایدمون شد؟؟؟

نتیجه تصویری برای عکس نوشته خدا
4- ببینید دوستان عزیز؛ چند تا کتاب بسیار خوب بهتون معرفی میکنم در رابطه با مسائل روان شناختی و خودشناسی.. یعنی من خودم خوندم ک بهتون توصیه میکنم اثرات معجزه آساشو ک یکی از دلایل ترک من بود به عینه دیدم ک الان دارم این تجربه ی گرانبها رو مفت تقدیم حضورتان میکنم!! و اون کتاب های دکتر پیمان آزاد هستش.. اصلا برید تحقیق کنید راجع بهشون.. اما به ترتیب اولویت ازتون خواهش میکنم ک این کتابا رو از ایشون بخونید. خواهش میکنم..
1- انسان ذهن است و دیگر هیچ
2- بیگاری بس است
3- عاشقی پایان بیگاری.. 
یه کتاب دیگه ام خانم مرضیه افشار نوشته با عنوان چگونه به آرامش برسم.. 
خواهشا این تجربه رو هم از من حقیر ب گوش دل بگیرید و اون اینه ک هیچگاه بین خودتون و مطالعه جدایی نندازید. مطالعه کردن بهتون انرژی و شخصیت میده.
من هر وقت میخوام بخوابم بالای سرم کتاب های مفید خودشناسی مطالعه میکنم یا هر کتاب خوب دیگه..
هر وقت خوابم اومد میذارم کنار و میخوابم.. ب همین راحتی از شر فکرهای بیهوده خلاص میشم.. مولا امیرالمومنین علیه السلام میگه هر که با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست نداده است.

نتیجه تصویری برای عکس نوشته خدا
5- یه چیزی ک خیلی به نظرم مهم میاد اینه ک نگاهامونو ب نامحرم توو نطفه خفه کنیم!! میدونید چرا؟؟ چون هر انچه دیده بیند دل کند یاد.. حرف من نیست حرف خداست ک میگه ب مومنان اعم از زن و مرد بگو ک چشماشونو فرو بندند..
وقتی نگاه نکردیم.. دیگه تصویری از اون توو دلامون مخابره نمیشه ک بشه بعدش با قوه ی تخیله تجزیه و تحلیلش کرد.. یادمون نره هر نگاه بد ب نامحرم مثل ریختن بنزین روو آتیشه ک نه تنها سیرمون نمیکنه ک شهوت رو آتیشی تر میکنه..
حرف واسه گفتن زیاده.. اگه واقعا میخواید موفق شید جلو مبادی گناه رو بگیرید.. ب هر حال واسه خوشبختی خودمون بد نیست از این هزینه ها هم ک بقای عمرمونه بکنیم.. 

نتیجه تصویری برای عکس نوشته خدا
نکته ی بسیار مهمتر و کلیدی تر..
یادمون نره ک تک تک رفتار تکرار آمیز ما میتونه به نوعی به نسل بعدی مون انتقال پیدا کنه.. اونا میان و ما یه روزی از این دنیا میریم.. اگه نتیجه و نبیره ای ب این منجلاب وحشتناک افتادن ما هم بی تقصیر نخواهیم بود.. میدونید چرا؟؟ چون الان و امروز خودمونو با جهالت خراب کردیم و واسه اون روز سرمایه گذاری خیلی کمی فرستادیم.. شما رو به طراوت حقیقت و فطرت نیکتان قسم می دهم ک تا میتونه برا ترک اینکار هزینه شو بپردازید.. من دیگه الان ب جایگاهی رسیدم ک فکر این گناه وجودمو آزار میده و دچار چندش میشم. چون ب این حقیقت رسیدم ک عاقبت منجلاب خودارضایی و لگد کوب کردن سیستم طبیعی خلقت انسان، قطعا، قطعا و قطعا چیزی جز ضرر و پشیمانی نخواهد بود.. سبک سنگین کردم دیدم جز خفت و خواری چیزی عایدم نشد کلی هزینه کردم تاوان دادم تا بالاخره به ساحل آرامش رسیدم. روزگارتان سراسر امید باد.. یا علی.