به نام خدا

................

دوستی های مجازی هیچ سر و تهی نداره 
میدونید چرا ؟ 


توی دنیای مجازی 
ما دلبسته میشیم به آدمی که برامون حرفای قشنگ میزنه 
به آدمی که تمام خلا های محبت زندگیمون رو پر میکنه 
به کسی حتی فکر میکنیم بهتر از اون تو دنیا وجود نداره 
کم کم این دلبستگی ها آزار دهنده میشه 
نه اینکه دوست نداشته باشیا نه! 
کم کم دیگه نمیتونی جدا بشی 
نمیتونی کنار بزاری 
کم کم کل روزت با این حرفها و قربون صدقه رفتن ها تلف میشه 
تا به خودت میای میبینی شب شده و تو از صبح کل کارات مونده جالب اینجاست که من مطمئنم که اگر ما اون ادم رو تو دنیای واقعی ببینیم حتی از کنارشم عبور نمیکنیم 
چرا ؟ 
چون من نوعی تو ذهن خودم برای اون تکست صدا ساختم 
چهره طراحی کردم 
و یه شخصیت کاملا متفاوت با اون کسی که داره باهام حرف میزنه تو ذهنم ازش ساختم 
و اینکه یه درصد فکر کن 
حاضری آقا پسر 
دختر خانم 
توی زندگیت با این فردی که داری حرف میزنی زندگی کنی؟ 
چقدر شناختیش ؟ 
معیار های تو رو داره؟ 

میدونی اینا رو از رو حرف نمیگمااا که فقط گفته باشم 
تجربس ! 
آدما توی مجازی شخصیت پنهانی رو که دوست داشتن داشته باشن و دنیای واقعی این اجازه رو بهشون نداده نشون میدن 
بهش پر و بال میدن ! 
میدونی یعنی چی ؟؟ 
یعنی طرف تو دنیای واقعی یه فرد کاملا افسرده و ناشاد 
اما دوست داشته شاد باشه دوست داشته پر انرژی باشه 
دنیای واقعی و اطرافیان به هر دلیلی این شخصیتش رو سرکوب کردن و این اجازه رو ندادن که شادی رو تو دنیای امن خودش تجربه کنه 
پس کجا بهتر از دنیای مجازی برای ساختن شخصیتی که دوسش داری؟ 
میاد تو دنیای مجازی شاد و پر انرژی 
جوری که اگه ببینیش باورت نمیشه این همون دختر یا آقاپسر شاد و خوشحاله 

میدونی دنیای کلمااات خیلیییییی گستردس 
خیلیییی هااااااا 
الان شمایی که داری این کامنت رو میخونی 
میتوی هر برداشتی داشته باشی 
و یکی دیگه که میخونه یه برداشت متفاوت از تو ! 
من میتونم کلمات رو جوری باهاش بازی کنم که تو خوشت بیاد 
که ذهن و فکر تو رو درگیر کنه ! 
پس حواست باشه که راحت میشه به کلمات دلبسته شد ! 
دنیای واژه ها قانون نداره هااااا 
من اگر اینجا بگم دوست دارم ؟ 
تو میتونی بفهمی پشت این دوست دارم چه آدمی با چه فکری داره برات تایپ میکنه ؟ 
نمیتونی ! 
آدما تو دنیای مجازی ۲ تا خط موازین ! 
خط های موازی به هم میرسن ؟؟؟؟؟ 
نه نمیرسن 
چرا داریم استثنا هایی که یکی خط مورب شده و اونیکی رو قطع کرده و تو یه نقطه به هم رسیدن ! 
اما این استثنا ها رو بزار کنار 
حاضری از زندگیت بزنی برای کسی که تهش بهش قرار نیست برسی؟؟؟؟ 
به کسی که شاید حتی برات یه ذره هم ارزش قائل نشه ؟؟؟؟؟ 

اگه حاضری که من دیگه حرفی نمیزنم ! 
اگه نه 
بسم الله از دنیای اعجاب انگیر کلمات خارج شو !
توش نمون که گیر می افتی و فرو میری و بیرون اومدنت سخته !
که دنیا و زندگیتو ازت میگیره ! 
که هدف هات دونه دونه دود میشن و میرن هوا و تو فکرت درگیر تکست هایی که تند تند فرستاده میشه ! 

نزار روز و شب فکرت این باشه که تیک دوم پیامم خورد یا نه ! 
فکرت این باشه که اینبار اونه که اول پیام میده یا نه ! 

آقا پسر دختر خانوم 
به نظرت اونی که صبح تا شب آنلاینه و داره با تو چت میکنه بیکار نیست ؟ 
مگه کار و زندگی نداره ؟ 
بعد تو حاضری زندگی رو فدای یه آدم بیکار کنی ؟ 
که کل فکرش اینه از این به اون فوروارد کنه از این خط به اون خط بپره ؟ 

واقع بینانه برخورد کن 

تهش یه حرفه ! 
یه تکست! 
بعدش آزادی

فقط بگو تو آدم رویای من نیستی! 

بعد برای همیشه بشو
last seen a long time ago ...

این فقط برای دوستی های مجازی بود . 

واقع بینانه برخورد کن 
خوشت میاد دنیا و آخرتت رو با این کار از دست بدی ؟ 
روی صحبتم اول با خودمه بعد با شما .. 
لطفا فقط چند ثانیه فکر کن ..

پ ن: نویسنده ی این متن نارین خانوم هستن که بنده به صورت پست گذاشتم گفتم بد نیست همه بخونن