سلام بر همگی

باز هم رهایی فردی از بین خود شما دوستان، و باز هم معجزه ی درد دل خالصانه با خدا.

شک نکن، نفر بعد میتونی خود شما باشی. پس

همت بلند دار که مردان روزگار

از همت بلند به جایی رسیده اند

بریم پای حرف دوستمون در ادامه مطلب

1) سلام بر شما خواهر گرامی
لطفا خودتون رو معرفی کنین(همین که نام کاربریتون رو بگین هم کافیه، میتونین در صورت تمایل سنتون رو هم بفرمایید)

با سلام
نازنین هستم 26 ساله

2) شما تونستید با تلاشتون چهل روز پاکی رو پشت سر بذارید. الآن چه حسی دارید؟

خیلی خوشحالم بخاطر ترکم میدونید خیلی شادتر شدم ، اون شیطنت دخترونه که تو نگاه دخترا دیده میشه دوباره به وجودم برگشته خیلی دور و برم شلوغ شده جوری که وقت کم میارم کارامو روبه راه کنم و از همه مهمتر خیلی به خدا نزدیک شدم باهاش درددل میکنم مدام شکرش میکنم

3) آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترک کرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟

بله چون از سال 88درگیر این گناه بودم 3 سال پیش مدت 8 ماه ترک کردم اما بعد رفتم سرکار و تو محیطی قرار داشتم که با یه پسر مجرد همکار بودم کم کم بهش وابستگی پیدا کردم بدون اینکه چیزی بدونه همزمان هم یه گوشی لمسی خریدم و برنامه های لاین و واتساپ رو نصب کردم چون اون روزا هنوز تلگرام نبود و متاسفانه همه چیز دست به دست هم داد فکرایه شیطانی هرشب به سراغم اومدن و دوباره مبتلا شدم قبل از این ترک 40 روزه هم 30 روز پاک بودم اما شب تولدم بازم فکرایه ناجور اومد سراغم و همه مرتکب این گناه شدم.

4) چه عامل یا عواملی سبب شد به سمت این عمل کشیده بشین؟، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

مهم ترین عامل انحراف من به سمت این گناه ارتباط با جنس مخالف بود و دومیش هم طبیعتا فکر روابط جنسی با شخص مخالف همینطور فیلمهای مبتذل اگه به عقب برگردم هیچ وقت با جنس مخالف ارتباط برقرار نمیکنم چون خودمو میدونم از کجا ضربه خوردم

5) به نظر شما والدین و بزرگترها چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟

خانواده گناهی ندارن چون اونا همیشه مراقب ما هستن و این ماهستیم که از اعتماد اونا سوء استفاده میکنیم و در تنهایی هامون این عمل رو مرتکب میشیم

6) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و در همین مدت چهل روز با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟

مضراتش برای من این بود که اعتماد به نفس نداشتم پرخاشگر شده بودم چشمام یه کوچولو ضعیف شدن همینطور صاف نمی نشستم و بی حال بودم اغلب اوقات و تو بیکاریام فکرایه بیخود به سرم میزد مثلا میرفتم به گذشته و اینکه مثلا چرا فلانی یه روز درحق من بد کرد اما خدا کارش نداره و از این چرت و پرتا ولی خب خداروشکر الان بهترم صاف میشینم ورزش میکنم خوشحالم چشمام یکم بهتر شدن و انقدر کار دارم که حتما باید برای انجامشون برنامه ریزی کنم

7) جدای از بهبودی عوارض، چه تغییراتی رو در زندگی خودتون مشاهده میکنین، که فکر میکنین به ترک این گناه ربط داشته باشه؟

تو این مدت من خیلی به خدا نزدیک شدم ، اینو واقعا میگم اون روزا از خدا طلبکار بودم میگفتم اگه خدایی چرا این کارو برام نمیکنی و چیزی رو که میخام بهم نمیدی؟ ولی خب از اون روز آخر بعد ازانجام این گناه پشیمون شدم و صبح که میخاستم برم سرکار باهاش حرف زدم و گفتم فقط کمکم ترک کنم 60 روز به من مهلت بده اگه نتونستم هرکاردوست داشتی بکن خودش میدونه که همون روز با سرچ گوگل شما رو پیدا کردم و این همون معجزه زندگیم بود.

معجزه

8) انگیزه شما برای ترک چی بود ؟ (مهمترین علتی که به خاطرش ترک کردین چی بوده؟)

از خدا شرمنده بودم همینطور میدیدم که چقدر پرخاشگر شدم و تو کارام به بن بست میخورم به خودم گفتم بخاطر این گناهه بیا و ترک کن شاید خوب بشی که الحمدلله خوب شدم

9) به نظرتون مهم ترین کارایی که کردین یا نکردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟(رمز موفقیتتون چی بوده؟؟؟)

ارتباطم رو با پسرایه نامحرم خیلی محدود کردم دیگه فکرایه بد نکردم چون مهمترین عامل انحراف من نگاه و فکرم بود به کمک خدا این دوتاروکنترل کردم و تا حالا موفق بودم. همینطور فیلم های مبتذل که با نهیب زدن به خودم اونا رو هم دیگه نمی بینم با وجود اینکه رو کامپیوترمون هست چون فیلما مال من نیست و جرئت ندارم که پاکشون کنم. و مهمتر از همه تلگرام که بعضی وقتا لینکایه بد میزارن ولی به کمک خدا من دیگه روشون کلیک نمیکنم و تو اون کانالا نمیرم.

10) مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟

یه روز فقط مغرور شدم گفتم حالا که خوبه و تحریک نمیشم رفتم سراغ کامپیوتر و فیلما رو یکم دیدم اما بعدش فوری بلند شدم و با کمک راهنمایی سایت رفتم دستشویی و با فشار ادرار کردم تا چند روز این کارو میکردم و فکرمم کنترل کردم و درست شد. یه روزم که یکی از دوستایه داداشم رو بیرون دیدم که خیلی خوش تیپ شده بود و باهام یه سلام و احوالپرسی گرمی کرد شب که اومدم خونه یکم رفتمتو فکرش اما بعد گفتم نازنین مطمئن باش اینی که دیدی دوست علی (برادرم) نبوده شیطون بوده خودشو به این شکل درآورده تا بزندت زمین همون موقع لعنتش کردم و گفتم برو کورخوندی نمیخامت

11) آیا کتاب، متن یا کلیپ خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟ اگه آره لطفا معرفی کنین

کتاب و کلیپ نه ولی برای خودم یه برنامه نوشتم سوره های لقمان ، یس ، الرحمن ، واقعه رو میخوندم زیارت عاشورا میخوندم صلوات میفرستادم و بعد از نماز مغرب و عشا دورکعت نماز امام زمان میخوندم البته چندروزه که بخاطر مشغله ی زیاد و شروع ترم جدید زبانم وقت نکردم انجام بدم اما دوباره با برنامه ریزی شروع میکنم

12) به نظرتون چرا بعضیا انگیزشون رو برای ترک از دست میدن و حس میکنن نمیتونن ترک کنن ؟ آیا این حالت برای شما هم پیش اومده بود؟

نه من انگیزه داشتم که جدا ترک کنم درمورد اونایی که شکست میخورن فقط اینو میگم که ما تو موقعیت اونا نیستیم تا ببینیم چرا این کارومیکنن از طرفی میتونم بگم اونا باید روش صحیح کنترل خودشون رو پیدا کنن من میدونستم فکر مهمترین عامله انحرافمه پس هروقت جرقه اش تو ذهنم میزد فوری سرمو تکون میدادم و میگفتم نه برو پی کارت و میگفتم نازنین فردا باید اعلام پاکی کنیا مراقب خودت باش.

خدا

13) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟ (اگه آره میتونین درصورت تمایل تعریف کنین)

بله جالب ترین اتفاق در این مدت این بود که خواستگارایه خوبی برام اومدن و حتی یکیشون هست که مورد پسند من و خانوادمه و شاید ازدواج کنم چون به خدا گفتم خدایا کمک کن تا دیگه از راه حلال ارضا بشم که تو خوشحال بشی نه ناراحت.

14) خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟

ازدواج کنم ، زبانم رو ادامه بدم و سعی کنم با برنامه ریزی یه زمانی واسه ورزش کردن به دست بیارم.

15) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه
آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟

بله الان من دومین چله رو شروع کردم برای این گناه و میخام چله ی دروغ و غیبتم شروع کنم

16) از اینجا برای ما بگید.
چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟

من این سایت رو تو گوگل پیدا کردم وقتی وارد شدم دیدم نوشته بهترین روش برای ترک استمنا اولش گفتم آیا راسته ؟ اصل روش رو خوندم عالی بود بعدم که به قسمتاش سر زدم و اعلام پاکی رو خوندم کامنتایه بچه ها و جواب مدیرها رو دیدم انگیزه پیدا کردم و مصمم شدم و بعضی روزا به حال مدیرا غبطه خوردم گفتم نازنین ببین اینا چه ثوابی میکنن؟ بنده هایه خداروهدایت میکنن اینا هم این دنیا رو دارن هم اون دنیا رو امیدوارم خودمم یه روز مدیر بشم تا با دعایه خیر یه نفر حداقل گناهان گذشتم جبران بشه درضمن بگم که من همیشه دعاگوی شما هستم.

17) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟

اعلام پاکی چون هرروز با امید و انرژی میومدم و اعلام پاکی میکردم و کامنتایه دوستارو میخوندم و بخش حرف دل

18)فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟

بله الان برادرخودم مبتلاست و من میدونم این مشکل رو داره ولی جنبه ی اون فرق داره زشته که من برم و گناهش رو به روش بیارم و بخام که ترک کنه اما ازخداوند میخام که خودش هدایتش کنه اما اگر شخص غریبه بیاد و بگه من این مشکل رو دارم حتما کمکش میکنم.

19) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

سوالی ندارم

20) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟

صد درصد اصلا من به عشق اعلام پاکی میام و ولتونم نمیکنم

21)اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنتون میرسه لطفا بهمون بگین ؟

بچه ها فقط نگاه و روابطتتون با جنس مخالف رو کنترل کنید و فکرتون رو نزارید بره سمت فکرها و تصاویر تحریک کننده توروخدا عوامل تحریک کننده رو بزارید کنار و حذفشون کنید خودتون می بینید که بعد از یه مدت اونا رو از دست دادید اما چیزایی رو بدست آوردید که ارزش بیشتره مثل همراهی خدا درتمام لحظات و اینکه دستتون رو میگیره.

22) و حرف آخر...

دوستانه عزیزم اونایی که قبل از من اینجا بودید ، اونایی که با من شروع کردید و اونایی که بعد از من اومدید خدا در قرآن میگه شیطان را نپرستید بلکه مرا بپرستید که راه راست است. منم یه انسان گناهکار بودم در خواب غفلت بودم اما خدا منو بیدار کرد و به راه راست هدایت کرد من نماز میخوندم و تاقبل از اینکه برم سرکار همیشه اول وقت نماز میخوندم وقتی مرتکب این گناه میشدم هم نمازمو میخوندم وبه اون حرف پیامبر ایمان داشتم که گفته بود جوان گناهکار چون نمازش رو میخونه روزی بخاطر همین نماز دست از گناهش برمیداره خداروشاکرم که به واسطه ی امید به خدا و ایمان داشتن به قدرتش که بر هرکاری تواناست پا در راه ترک گذاشتم وازش خاستم کمکم کنه و دستم رو گرفت و الان نازنین 42 روزه شده. خداجون همیشه یادت باشه نازنین عااااااااااااااااااااششششششششششششششششققققققته 

عشق خدا
مدیران سایت و آقا عبدالمهدی و آقا رضا و مائده خانوم ممنونم ازتون خداوند اجر کسانی رو بهتون بده که در راه امام حسین شهید شدند و اجر کسانی رو که یار امام زمان هستند امیدوارم هر ارزویی دارید 100 درجه بهترش براتون اتفاق بیفته اونجوری که خدا براتون میخاد چون شاید شما یه چیز کوچیک بخاید اما اون بهتر و بزرگترش رو برای شما در نظر داشته باشه.
کوچیکتون نازنین التماس دعا