عکس قران مجید

به نام خالق و نازلگر قران مجید

سلام محمد سرباز امام زمان عج هستم

قصد دارم طرحی با عنوان ختم 30 جز قران اجرایی کنم

میدونم که زیاد استقبال نمیکنید چون نمی دونید اون حلال مشکلاتتونه حالا بلاخره این پستو گذاشتم بدونم اگر طرح اجرایی شد هستید یا نه لطفا مدیر ها حد اقل باشند

در ادامه به فواید این کار اشاره کنم : و توضیح بدم در موردش :

به ادامه مظلب برید :                                        

1-خداوند، به قرائت کننده قرآن،پاداشی بزرگ خواهد داد. پیامبر اکرم فرمود: هر کس برای رضای خدا و آگاهی عمیق در دین، قرآن بخواند، ثواب ملائکه و انبیا و رسولان را خواهد داشت.

2-بالا رفتن مقام و درجه قاری در بهشت:«حفص می‌گوید: از امام کاظم شنیدم که میفرمود:درجات بهشت به اندازه آیات قرآن است.به قاری گفته میشود: بخوان و [در مراتب بهشت] بالا برو. سپس می‌خواند و مقامش بالا میرود»

3-امیخته شدن قرآن با گوشت و خون قاری:امام صادق ( علیه السّلام) فرمود: « هر جوان مومنی که قران بخواند، قرآن با گوشت و خونش آمیخته خواهد شد.»

4 -صفای دل: پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: بدون شک این دلها زنگار میگیرد؛همچنانکه آهن زنگ میزند عرض شد:صیقل آن چیست؟فرمود به قرائت قران.

5-اتسجابت دعا: امام باقر (علیه السّلام) فرمود: « دعا را هنگام چهار چیز غنیمت بشمارید : قرائت قرآن و.... »

6-نورانی شدن خانه: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود :«انه هایتان را با تلاوت قرآن نورانی کنید و...»

7-افزایش برکت خانه: امام صادق ( علیه السلام) از امیر مومنان علی چنین نقل میکند:« خانه‌ای که در آن قرآن تلاوت و یادی از خدا شود برکتش زیاد شده ملائکه در انجا حاضر می‌شوند و شیاطین را دور می‌کنند»

8-بهترین عبادت:پیامبر (صلّی الله علیه و آله)فرمود:« بهترنی عبادت امت من، تلاوت قران است».

9-بخشش گناهان،نوشته شدن حسنه و پاک شدن گناهان.

10-تخفیف عذاب از پدر و مادر : امام صادق ( علیه السّلام) می‌فرماید: « هر کس قرآن را تلاوت کند چشمانش روشنایی یابد و از پد ر و مادرش عذاب کم می‌شود هر چند کافر باشند.»

11-باروری ایمان

12- روشنایی چشمان پیامبر اکرم( صلّی الله علیه و اله) می‌فرماید: چشم درد داشتم به جبرئیل شکایت کردم گفت پیوسته به قرآن نگاه کن

منبع :http://quranrahenegat.tebyan.net/post.aspx?postid=313206

دوستان اگر میخوایین  در این طرح اسمانی شرکت کنید باید منتظر بمونیم تا تعداد به حد نصاب برسه و ما بخشی رو در منو با مضمون ختم قران تشکیل میدیم و شما میتونید از اون به بعد در اونجا شرکت داده بشید و هر کس جزِئی رو بر می داره و قران انشالله ختم میشه اگر کسی رو سراغ دارین معرفی کنید تا هرچه زود تر طرح عملی بشه

متشکر

 منتظر بمونین

حالا اگر کسی هست لطفا در بخش پیام ها ( پایین ) عنوان کند .