سلام دوستان ،یک مشاور و برنامه ­ریز تحصیلی دانش آموزان گفت: بیش از 80 درصد دانش آموزان درگیر روابط و دوستی با جنس مخالف بوده و حتی نیمی از آنها رابطه جنسی برقرار کرده و حداقل یکبار آن را تجربه کرده­ اند...

👉طبق این امارهاارتباط باجنس مخالف الان کاملارایج شده، امامن یاهرکسه دیگه نمیتونیم خیابون روکامل فرش کنیم!امامیتونیم خودمون کفش بپوشیم،،،دراین زمینه هم هرکس بایدحواسش بخودش باشه تاواردهم چین روابطی نشه چون جداازاین بحث معنویش،واقعااین ارتباط هاانرژی ادم روخنثی میکنن،صبح تاشب درحال چت،شب تاصبح درحال چت!! تاکی؟به چه قیمتی؟؟؟؟ ،،،واقعاچندین باردرربات میبینم دوستان میپرسند،خودم خودارضایی میکنم، جنس مخالف هم که باهاش دوستم ازش استفاده میکنم،درصورتی که کاملابی گناه هم هست،صحبتم اینه که تاوقتی که خودارضایی میکنیددرپی ارتباط باجنس مخالف نباشید،چون شماذهنتون به خودارضایی عادت کرده ودرگیری روحانی دارید وان جنس مخالف هم زمینه گناه رابیشترمهیامیکنه ومحیط رابرای شمابازترمیکنه،حالااینجایسوال پیش میاد،بعضی هامیپرسند:"خب 

چیکارکنیم مامثلادخترخانومودوست داریم وقراره ازدواج هم کنیم ولی فعلاشرایط ازدواج نداریم وعاشق هم هستیم نمیتونیم همدیگررارهاکنیم وعادت خودارضایی هم دارم"،،،خب من درپاسخ سریع میگم اگرگرفتارخودارضایی هستیدوقصدترک وپاکی داریداولین قدم اینه دوراون جنس مخالف روخط بکشید❌،این ازاین کار،،،واگرترک کردیدوواقعاهم طرف مقابل رومیخوایدوقصدتون ازدواجه بعدازاشناشدن خودتون،حتمابایدیکی ازبزرگان خانواده پسرویکی ازبزرگان خانواده دختردرباره این ارتباط واقف باشند،تاارتباط ازاون شکل وشمایل پنهانی خارج بشه،بعدکم کم پسرتلاش کنه وباجورشدن شرایط عقدکنندوزندگیشون روشروع کنند،امااگرارتباطتتون ازاین ارتباط های بدون بیس وپایه است هرچه زودترتاکیدمیکنم" هرچه زودتر"رهاش کنیدبه نفع خودتونه،اصلایه برگه برداریدواین سوالات راازخودتان بپرسید،دوست بودن باجنس مخالف چه فوایدی برامن داره وچه ضررهایی؟؟؟وخواهشم اینه درپاسخ به این سوال صادق باشید،چون دیگه کسی براین برگه شمانظارت نداره که بخوایدحقایق روننویسید،ایاوقتی ارتباط داریدارامش بیشتری داریدیاوقتی که هیچ ارتباطی باجنس مخالف ندارید؟؟ایاوقتی تلفنی باهاش صحبت میکنی یاتاصبح چت میکنی رحمت خداهم درزندگی میبینی؟؟چندباربه خاطراون اقاپسریادخترخانوم دروغ گفتی؟تاحالاشده حس کنیدبدون اون رضایتت بیشتره؟ چندباردعواکردیدوچندروزقهربودیدواوقات تلخی بوجوداومد؟چندبارحس عذاب وجدان داشتید؟چندبارحس کردیددختروپسرخوبی نیستیدوپدرومادرتون شمارااینجوربزرگ نکردن که بخوایدبانامحرم درارتباط باشید؟چندباربه اون دختروپسرگفتی دوست دارم امابه پدرت که برات ازته قلب کارمیکنه حتی نگفتی خسته نباشی وبه اون مادری که جوانیشوپای توگذاشت نگفتی دوست دارم؟
خواهش میکنم صادق باشیددرپاسخ به این سوالام،ایاارزش داره؟؟
این ارتباط هاهمشون به وابستگی کشیده میشن وازادشدن هم سخت میشه،اهای دخترخانومی که باپسراارتباط داری، برااپسراخیلی خیلی رفتن راحته هاا🙂 چون ازاول میدونن برای چی اومدن سمت دختر😉،اما خودت چی؟؟روانشناس ابراهیم میثاق میگه ۹۰%پسرابانیت خوب بادختردوست نمیشن وفقط ۱۰%بانیت خوب میان جلو،وجالبه همه میگن ماجز۱۰%هستیم:)،،،خودتونجات بده درهرجای ارتباط که هستی،سخت هست ولی بالاخره عادی میشه به این فکرنکن که وابسته شدم، عادت میکنی،دلبستگی فرق داره باوابستگی، توقبلاهم بدون اون اقاپسریادخترخانوم بودی😎 ،پس بعدازاون هم میتونی،باخدارفیق شو😃،به خدابگودوست دارم، عاشق خداباش❤️،باخداحرف بزن🤝، بنده روول کن☺،بنده ای که توروبه گناه میکشونه ول کن😒،اقاپسری که داری این حرفای منومیخونی✋😊 اگربادخترخانومی دوستی وداری ازش استفاده میکنی ویاس ک س چتی داری،اره باخودتم،یسوال ازت دارم،دوست داری کسی باخواهرت اینکاروکنه🤔؟؟؟پاسخ به این سوالم همون جواب من به شماس،اجازه نده یه بیگناه واردگناهت بشه،بزارحداقل فقط خودت درگیرش باشی،اگرجزاون دسته افرادهستی که خودارضایی میکنی ودخترهم واردش میکنی تواین گناه،اره باخودتم،توکارت خییییلی سخت تره، اگرخودت تنهاباشی میتونی نجات پیداکنی،اماوقتی توبیمارهستی ومیکروارگانیسم بیماریتوبه جنس مخالف هم میدی اون روهم بیمارمیکنی و 
دوتابیمارنمیتونن به هم کمک کنن،❌،،بعضی هاهم میگن" من واقعافلانی رومیخوام ان هم باتمام وجود،ولی خب خودارضایی هم میکنیم"!!برادرمن،خواهرمن،ازخودت بپرس این هوسه یاعشق🤔؟؟پاسخ به این سوال هم جواب من به شماست،،،تودخترومیخوای برارفع نیازات؟، نگاهت جنسیتیه؟اگراینجوره عشقی درکارنیست،توهمه،وسوسه است،بیماریه،،،
دخترخانومی که داریدپیام منومیخونید😊✋،اره باخودتم😊،اگرمیبینی داره ازت سواستفاده جنسی میکنه،داره توروبسمت گناه میکشونه رهاش کن،توابزارهیچ کس نیستی😎،اون شاهزاده بااسب سفیدکه توذهنته این 
اقاپسرنیستاااا،بهت بگماواقعانیست،،،،این توهمه،این اقاپسرکه نگاهش به تونگاه جنسیتی حرفاش جنسیتی،توروبراخودت نمیخوادااا،،،تورومیخوادتارفع نیازکنه،حرفام سنگینه اماحقیقته،،خودتونحات بده، رهاش کن،بهترازتوپیدانکرده اگربکنه توروول میکنه هاا،،،بعضی هاهم میگن" بله ماارتباط داریم ولی ارتباطمون سالمه، وخانواده هامون هم میدونن وخیلی هم راضین که همدیگرراپیداکردن"،خب خداراشکر🙏😊من که مخالف ارتباط نیستم، اماارتباط درست، ارتباطی که یه سرریشه ش به شهوت متصله بدردنمیخوره ازهرجارهاش کنی بخودت کمک کردی،،،،
🌸امیدوارم صحبت هام براتون کاربردی باشه🌸 (صبا)
أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ👈ایاخداوندبرای بندگانش کافی نیست؟!.