سلاااام به شما رفقای گل، عزیزای دل خدا

آخرین روزهای پاییزتون بخیر باشه

خوبین همگی؟ دماغا چاقه؟ 👃

آقا یه مصاحبه داغ آوردم براتون بفرمایین ادامه مطلب تا از دهن نیفتاده😁

سلام دوست خوبم. خودت رو برامون معرفی میکنی؟

سلام با اسم Hosna در سایت هستم.

 

 خب حسنای عزیز، سن خودت و مدت اون عادت بد رو هم بگو

٣ سال و نیم تقریبا. تازه رفتم تو ١۶ سال.

 

 از کی تصمیم به پاکی گرفتی؟

از خرداد ٩٨ تصمیم گرفتم.

 

 توی راه این پاکی ارزشمند چه کسانی و چه عواملی بهت کمک کردن؟

اول از همه خدا خیلی خیلی کمکم کرد بدون اون امکان نداشت موفق بشم. سایت شما باعث شد تا به فکر ترک بیفتم💕 الان ١٣٧ روزه پاکم فکر کنم.

 

آفرین👏🏼👏🏼

پاکی چه حسی داره؟ :)

یه حس آرامش، نزدیک بودن به خدا💞

 

 توی این دوره کدوم کارت رو بیشتر دوست داشتی و دوست داری ادامه‌اش بدی؟

نماز و قرآن خوندن رو خیلی دوست دارم چون واقعا به طور معجزه آسایی کمکم کرد. 😇

 

 به عملکرد خودت توی این چله چه نمره‌ای میدی؟

١٨ میدم چون اوایل خیلی رعایت چشمامو نمیکردم.

 

 بهمون بگو با هرکدوم از این کلمه‌ها یاد چی میفتی؟

گناه: نابودی☹️

خدا: عشق پایدار💛

توبه٩۴: یکی از دلایل ترکم💜

امام زمان(عج): کسی که خیلی دوستش دارم💞

پاکی: حس بی نظیری که با هیچ چیز عوضش نمیکنم💝

 

 توی این دوره تغییری در زندگیت حس کردی؟ مثلا رفتار دیگران باهات بهتر شده؟

بله. رفتار دیگران خیلی باهام بهتر شده همه بهم توجه میکنن. دنیا رو یه جور دیگه میبینم قبل پاکیم اصلا اینجوری نبودم. الان هرجا رو میبینم یاد خدا و عظمتش میفتم و شکرش میکنم.

 

 خیلی از بچه‌هایی که باهاشون مصاحبه کردیم میگن که بعد از پاکی حضور خدا توی زندگیشون پررنگ تر شده، برای شما هم اینطور بوده؟

بله! خیلی زیاد💞 من از بعد روز چهلمم تا الان خیلی خدا رو حس میکنم عاشقش شدم چیزی که من همیشه دنبالش بودم خدا بود 💛

 

 امیدوارم این حضور شیرین رو تا همیشه توی زندگیت حس کنی🌼

قصد شرکت در بقیه چله‌هامون رو هم داری؟

بله چله محبت به والدین^^

 

 چقدر عالی👌

حسنا به نظرت مهم‌ترین موانع مسیرت برای پاکی چیا بودن و چجوری از پسشون براومدی؟

یه گروه پسر کره ای بودن که خیلی منو به گناه کشوند. من خیلی دوستشون داشتم برای همین از خدا دور شده بودم. دقیقا آذر پارسال عاشق این گروه شدم. وقتی میبینم خدا اینقدر بهم کمک کرده در یک سال اینقدر عوض شدم بدجور شرمنده خدا میشم که افراد دیگه ای رو به جای خدا دوست داشتم☹️ من کلی فیلم و عکس ازشون داشتم. مامان بابام خیلی به این گروه گیر میدادن و مجبورم کردن عکساشون رو حذف کنم. اون موقع خیلی عصبانی بودم از دست مامان بابام ولی الان واقعا ازشون ممنونم.

یه چیز دیگه فیلمای... بود من از وقتی عاشق اون گروه شدم خیلی درگیر خ.ا شدم. به طوری که از دی شدیدا معتاد این کار شده بودم. من فیلتر شکنمو حذف کردم و همه راه هایی که میتووستم فیلم ببینمو بستم. اینستا و تلگراممو دیلیت اکانت کردم. اینها خیلی تاثیر روی پاکی من گذاشت.

 

 آفرین به این اراده👏🏼

به نظرت چرا بضی از افراد هرچی تلاش میکنن به نتیجه نمیرسن؟ :(

من چون قبلا اینجوری بودم میتونم به قطع بگم :

خودشون از ته دل نمیخوان! اگه بخوان وقتی تحریک میشن باید فرار کنن ولی نمیکنن پس یعنی نمیخوان ترک کنن هنوز🙅

 

 بعد از این پاکی کاری هست که بخوای برای خوشحالی یک یا چند نفر انجام بدی؟

نمیدونم🙇👈👉

 

 پس من یه پیشنهاد بهت میدم و اونم اینه که اگر دوست داشتی و امکانش رو داشتی، وبلاگمون رو به آدمایی که به نظرت بهش نیاز دارن معرفی کنی :)

احساس خوشبختی داری عمیقا؟

بله خیلی. خدا رو شکر💞

 

 خدا رو هزار مرتبه شکر، حرفی سخنی اگر هست بفرما.

من کلاس پنجم بودم یکی از هم کلاسی هام منو با کل این چیزها آشنا کرد منم که کنجکاو بودم رفتم همه چیو فهمیدم. اون بهم فیلم داد و منو بدبخت کرد. ولی من بعد از پاکیم اونو بخشیدم. الان نمیدونم کجاست و چیکار میکنه. ولی از خدا میخوام ببخشدش. یک چیزی هم به آقا پسرهای سایت بگم. لطفا وقتی بیرون میرید با نگاه های بد بهمون نگاه نکنید. آخه من درک نمیکنم چرا بعضیها به خانم‌های چادری اینجوری نگاه میکنن این منو واقعا اذیت میکنه خواهشا اینجوری نگاه نکنید بذارین ما هم احساس امنیت کنیم. با تشکر از همه🙇

 

خیلی ممنونم که وقتت رو در اختیار ما گذاشتی و باهامون مصاحبه کردی.امیدوارم که توی همه زمینه های زندگی موفق باشی و بدرخشی🌟 و امیدوارم که همه آدمای روی کره زمین حس خوب پاکی رو تجربه کنن.

مواظب پاکی قشنگت باش، درپناه خدا