سلام

رضا هستم خادم این مرکز مجازی

دوستان زیادی که در این عمل قرار میگرن اکثرا تا قبل از اینکه به 40 روز برسن سیاهی زیر چشم دارن ! البته نمیشه گفت باید همیشه  زیر چشمتون صاف و همرنگ بقیه پوستتون باشه هااا یعنی اگر یه کم سیاهی داره این طبیعی هست و زیادی حساس نشید ولی درگل میخوام روش هایی بهتون بگم که جواب داده واقعا و نیازی نیست پولتون هم خرج کرم و پودر و... کنید ! با موادی که توی آشپزخونه همه شماها پیدا میشه میتونی به زیبایی خودت کمک کنی و اعتماد به نفست رو افزایش بدی! ابلته سیاهی زیر چشم علل مختلفی هم داره هااا مثل کم خونی /فعالیت نا مناسب غده تیروید /استرس/استفاده زیاد از عینک/بی خوابی وخواب نامنظم /نگاه کردن بیش از حد به مانیتور و .... 

روش اول:

هیچ چیزی بهتر از خیار نمی‌تواند به کمک چشم‌ها بیاید. کافی است هفته‌ای سه تا چهار بار از دو حلقه خیار با پوست یا از پوست خیار به شکل نواری پهن استفاده کرده و در آرامش و به حالت خوابیده روی چشمانتان بگذارید جوری هم بذارید که فقط روی چشم نباشه و زیر چشم هم باشه! ممکنه مجبور بشید دو سه حلقه بذارید روی و مخصوصا زیر چشمتون که خوب اون قسمت رو پوشش بده. پس از 10-15 دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید.البته اگر می‌خواهید برای چشم‌ها سنگ تمام بگذارید، از ماسک خیار و گلاب استفاده کنید. برای تهیه این ماسک کافی است یک خیار را با پوست یا بدون پوست رنده کرده و آن را درون ۳ تا ۴ قاشق غذاخوری گلاب خالص خیس کنید. سپس این ترکیب را روی پلک‌ها، اطراف چشم و گودی چشم بگذارید و اجازه دهید به‌مدت ۱۵دقیقه به همین صورت بماند.(این کار چون خب خیار که رنده میشه و با گلابم قاطی میشه کمی آبدار میشه یه خورده خیستون میکنه و اذیت ممکنه بشید ولی خب زیبایی دردسر هم دارهزبان درازی

برین ادامه مطلبآرام

روش دوم:

تانین ماده‌ای است که در چای‌های کیسه‌ای وجود دارد و می‌تواند به کمک کبودی‌های زیر چشم بیاید. زیرا می‌تواند التهابات و ورم‌ها و تغییر رنگ زیر چشم را تاحد زیادی کاهش دهد. برای این کار باید 2 چای کیسه‌ای را برای تمام شب در یخچال بگذارید تا کامل خنک شود، صبح، دو چای کیسه‌ای را مرطوب کنید ، دراز بکشید و دو چای کیسه‌ای را روی چشم‌ها بگذارید. این کیسه‌ها باید حدود 10 تا 20 دقیقه روی چشم‌های بسته شما بماند. هر روز این کار را تکرار کنید.


روش سوم:

سیب‌زمینی  یکی از موادی است که می‌تواند ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها را از بدن ما بیرون بکشد یعنی تمام ناپاکی‌ها و چیزهای اضافه را به درون خود می‌کشد. به همین دلیل ما می‌توانیم از آن برای کم‌رنگ کردن حلقه‌های کبودی زیر‌چشم استفاده کنیم. برای این کار ابتدا یک سیب‌زمینی را خوب بشویید و برش نازکی از آن را روی سیاهی‌ها و کبودی‌های زیر چشم‌هایتان بگذارید. سیب‌زمینی باید حداقل 20 دقیقه روی صورت بماند. بعد از این مدت می‌بینید که کم‌کم خود سیب‌زمینی هم تغییر رنگ می‌دهد.این کار کبودی‌های زیر چشم را کمی روشن می‌کند و حس خنکی و تازگی خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد.


روش چهارم :

میوه و سبزی زیاد بخورید!!!

نکته اساسی برای موثر بودن این روش ها  که حتمااااا باید رعایت کنید :

زیاد آب بنوشید! آب باعث میشه حتی جوش هاتون هم کمتر بشه چون پاک کننده فوق العاده ای هست و هرکسی که آب زیادی بنوشه در طول روز پوست شفاف و جوان تری خواهد داشت! همچنین سعی کنید تا دیر وقت بیدار نمونید! حدود حداکثر 12 شب بخوابید چون بعدش بدن به شدت دچار افت میشه و تاثیر اولیش روی پوست صورته و وقتی شما بخوابید این بازسازی بهتر انجام میشه و پوست بهتری دارید برای همینه هرچه زودتر بخوابید بهتره! دوم اینکه اینقدر هم ور نرید با گوشیتون یا کامپیوتر! یه نور آبی رنگی داره که شما متوجهش نمیشید و بسیار برای پوست مضر هست خلاصه کمترش کنید! حتی یه دقیقه هم کمتر استفاده کنید بهتر از هیچی هست. مورد بعد دوستانی که پوست چربی دارند به صورت ژنتیکی بهتره در طول روز چنیدن بار صورتتتون رو بشویید با آب و ترجیحا با آب و مایع دست شویی یا شامپوهای ملایم!  یا با آب خالی بشویید و بعد صورتتون رو حتما با یه دستمال کاغذی یا حوله خشک کنید به صورتی که حوله یا دستمال کاغذی رو روی پوستتون بکشید! حتما چربی رو خواهید دید در دستمال کاغذی!برخی افراد که پوست چرب دارن دقیقا بخاطر همین چربی انباشه بر روی پوست هست که جوش میزنن چون راه تنفس پوست با این چربی بسته شده! افراد پوست خشک نیازی به شست و شوی روزانه اونم چن بار ندارن همون وضو که میگید برای شما کفایت میکنه.پوست های معمولی هم سعی کنند پوستشون رو زیاد نذارن چرب بشه!خلاصه اینکه اول پوستتون رو بشناسید و بعد اقدام کنید و صبور باشید ! انتظار نداشته باشید با دو روز انجام این روش های ا هر روش دیگری اعم از کرم و پودر و... سیاهی رفع بشه! حداقل یه هفته اینکارو کنید به صورت البته مرتب! میتونید از چند روش هم استفاده کنید.

موفق باشید