سلام قراره با هم یه سفر مجازی بریم... سفر به بی نهایت...❤️
سفری به دنبال حقیقت؛ برای پیدا کردن جوابای سوالات مهمی که خیلی وقته تو ذهنمونه و تا به حال پاسخشون رو پیدا نکردیم...
قراره اساسی‌ترین اندیشه‌هامون رو دوباره مرور کنیم...




این دوره ویژه نوجوانان دختر و پسر متوسطه اول و دوم (متولد 80تا 87) است. در هفتمین دوره «بی نهایت» اگه تا آخرین مرحله با ما همراه باشی، میتونی از مزایا و هدایای ویژه و متنوعی همانند تبلت، گوشی، اردوی ویژه تفریحی در مشهد + هزاران جایزه بدون قرعه کشی استفاده کنی...

مشاهده متن کامل در ادامه مطلب...

ضمنا در رویداد مجازی بینهایتشو که توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار میشه، بسته اینترنت شما بصورت نیمه بهاء مصرف خواهد شد.

سید بشیر حسینی، محمدحسین پویانفر، امین زندگانی، عبدالرضا هلالی، مژده لواسانی، حاج حسین یکتا، بهرام عظیمی، نجم الدین شریعتی، علی مشهدی و محمد انصاری با رویداد «بینهایت»، شما و استاد دوره همراهند...


🌟 محتوای دوره چیه و چطور باید در مراحل شرکت کرد؟
تمام دوره برای متوسطه اول 20 مرحله و برای متوسطه دوم شامل 50 مرحله است که به‌صورت مجازی، محتوای آن را در قالب فایل‌های فیلم جذاب تدریس حجةالاسلام و المسلمین استاد ابراهیمی و متنی مشاهده می‌کنید:

با شروع هر مرحله، فیلم استاد را می بینید و فایل متنی مرتبط با همان ارائه، نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. در هر مرحله یک سوال مطرح شده که جواب می دهید. در آخر هر کپسول هم آزمون تلفنی و... گرفته شده و کار عملی هم انجام می دهید. با انجام هر کدام از موارد بالا مراحل تصحیح می شود و امتیاز کسب می‌کنید. در همه مراحل یک پشتیبان در مشهدمقدس همراه شماست و به شما در طی مسیر کمک میکند.


🌟 هزینه دوره چقدره؟
این دوره بصورت رایگان و محدود برگزار می گردد و کلیه هزینه های اجرایی آن توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی تقبل شده است.
نکته! محتوای دوره به صورت دیجیتال(فایل کتاب، فیلم و صوت تدریس) می باشد و نیازی به تهیه نسخه مکتوب نیست.


🌟 این دوره چه مزایا و هدایایی دارد؟
با شرکت در دوره و بعد تمام کردن مراحل می‌توانید با توجه به امتیازی که کسب کرده‌اید، از جوایز قرار داده شده در دوره، نظیر: اسکان رایگان خانوادگی در مشهد مقدس، گواهینامه دوره از طرف موسسه جوانان آستان قدس رضوی, دهها هدیه ارزشمند همانند تبلت، گوشی، ساعت هوشمند, اردوی ویژه تفریحی در مشهد مقدس، بسته ویژه و متبرک رضوی استفاده کنید.


🌟 چطور در دوره ثبت نام کنم؟
برای ثبت نام در دوره باید اطلاعات خواسته شده در« سایت
https://bn.javanan.org » را با دقت کامل کنید. پس از ثبت اطلاعات و تایید شدن شماره همراه شما، وارد سامانه خواهید شد. با مراجعه به مرحله «شروع دوره» توضیحات تکمیلی برای شما آورده شده است.


نوجووونای دهه هشتادی شروع کنین :)))