سلام بچه ها، طاعات و عباداتتون قبول🤲

ببینم ما رو هم دعا میکنین یا نه؟ 😁

زودی بیاین که یه مصاحبه توپ براتون آوردیم👌

 

سلام، لطفا خودت رو معرفی کن که بیشتر باهات آشنا بشیم. 

سلام. Ho3ein هستم.

١٥سالمه و شاید سه سال باشه ک اینکارو انجام دادم .(میگم چرا شاید)

 

خب آقا حسین، از کی تصمیم به پاکی گرفتی؟ 
فک کنم اولین بارى که اینکارو انجام دادم پشیمون شدم و خواستم دیگه انجامش ندم .

 

بفرمایین ادامه مطلب... 

 

توی این راه ارزشمندی که طی کردی، چه عواملی یا چه افرادی بهت کمک کردن؟ 
نمیدونم .به طور مستقیم فقط توبه ٩٤ و اعضاش.

 

برامون از حس و حال پاکی بگو :) 
تو سوال دوم برا این گفتم شاید چون این چهارمیم باریه که بیشتر از چهل روز پاکم.و باید بگم هردفه ک از مرز چهل روز گذشتم حالم عالی نبوده.دفه اول شاید چون به بلوغ کامل نرسیده بودم ترک کردن خیلى برام سخت نبود و بعدشم فک کنم خیلى حالم فرق نکرد.دفه دومم ترکم بیشتر به خاطرمشغله زیادم بود وبعد از اینکه مشغلم تموم شد دوباره مبتلا شدم و بازم حس خیلى خارق العاده اى نداشت.دفه سوم ولى به نظرم واقعا عالى بود و حس زندگى دوباره داشتم.و باید بگم خداروشکر این دفه هم حالم واقعا عالیه😄😍 و از وقتى دیگ انجام ندادم واقعا همه اتفات خوبى که میتونس برام بیفته افتاده.

 

خدا رو هزار مرتبه شکر🙏

توی این دوره که گذروندی، کدوم کار خودت رو بیشتر دوست داشتی و میخوای ادامه بدی؟ 
من حدودا یکى دوسال پیش با سایتتون آشنا شدم و تصمیم گرفتم همه کارارو انجام بدم.قران خوندن رو شاید هر روز انجام بدم(نه فقط لقمان)فکر و ذهنمم میخوام برا همیشه کنترل کنم و به غیر از خدا و مشتقاتش به هیچى فک نکنم🙂😉 و کلا شاید هر راه کلى که برا ترک عادتاى بد باشه رو ادامه بدم .

 

خیلی هم عالی

به عملکرد خودت توی این چله چه نمره‌ای میدی؟ 
فک کنم ١٥ خوب باشه.چون یکى دوبار پام داشت میلغزید.

 

خدا رو شکر که بخیر گذشت

بهمون بگو با شنیدن این کلمات، اولین چیزی که به ذهنت میرسه چیه؛ 
گناه: دورشدن از هدف
خدا: آخرین مسیر بازگشت.
امام زمان(عج): راه حل همه سردرگمى ها❤️
سوره لقمان: سوره خوبیه.
پاکی: لازمه پیشرفت
نماز: لازمه هدایت

 
 طی این دوره تغییری توی خودت احساس کردی؟ 
بله.واقعا!!!! یه چیزى که در این مورد هست اینه که از وقتى این کارو انجام ندى،شروع میکنى به طور تصاعدى اتفاقاى خوبو جذب کنى که رفتار دیگران یکیشه🙂

 

خیلی از بچه هایی که باهاشون مصاحبه کردیم، میگفتن که بعد از این پاکی، حضور خدا رو توی زندگیشون بیشتر حس میکردن. این اتفاق برای شما هم افتاد؟ 
بله .برا منم حتما همینطور بوده .

 

توی سایر چله ها هم قصد داری شرکت کنی؟ 
الان یادم نیس چله هاتون دقیقا چى بودن . اما سعى میکنم شرکت کنم🙂

 
آقا حسین به نظرت مهم ترین موانع پاکیت چیا بودن؟ 
آزاد گذاشتن نفس و فکرم.

 

به نظرت علت عدم موفقیت بعضی از بچه ها برای ترک خ.ا چیه؟ :(
به نظرم خودشون نمیخوان اگه هم بخوان از ته دل نمیخوان .

 

بعد از این پاکی تصمیم داری کاری برای خوشحالی یک یا چند نفر انجام بدی؟ 
نمیدونم . شاید اگه بتونم برا ادمین شدن سایت درخواست بدم،اگه هم لایق نباشم که نه .

 

باعث افتخاره👌

احساس خوشبختی داری عمیقا؟ 
بله!!!! واقعا احساس خوشبختى میکنم خدارو شکر😍😍 و از زندگیمم واقعا راضیم (مخصوصا از وقتی پاکم😉)

 

امیدواریم این پاکی روزافزون باشه و با اراده قوی که دارین ان شاءالله ابدیش کنین. خیلی ممنونیم از اینکه وقتتون رو در اختیارمون گذاشتین

ان شاءالله موفق و پیروز باشید

به امید موفقیت تک تک عزیزانی که همراهمونن، مواظب پاکی قشنگتون باشین🌻