به نام خدا

..........

سلام به همه ^_^

خب زیاد توضیحات نمیدم همونطور که از اسم پست پیداست قراره یادبگیریم چجوری سیب زمینی نباشیم!!!

فعلا شما بزن رو ادامه مطلب ببینیم دنیا چند چنده؟!

آقا!

خانوم!

ما چرا انقد علاقه داریم نسبت به خدامون سیب زمینی باشیم هوم؟خجالتم حدی داره

اصن خعلییی مسخرست!!!

خدا مارو خلق کرده! همه روزیمون دستشه مرگ و زندگیمون همه چیزمون مدیون خداست

اونوقت واسه نماز به پا داشتن(با نماز خوندن فرق داره) و عبادت کردن واسش انغلت (انقلت ؟ یا شایدم انقولت!) میایم واسش!

نمازو میزاریم اخر وقت اول به همه کارامون  میرسیم بعد میریم یه نماز هول هولکی میخونیم!!!!

یا وقتی میخوایم بخونیم به هرچیزی فک میکنیم حتی به نگین روی لباس دختر عموی شوهر عمه مامان نرگس اینا(خانوم ها به دل نگیرنا اقایون هم همینجوری هستن^_^)به جز اون چیزایی که داریم میگیم!!

ینی فقط طوطی وار تکرار میکنیم میریم!!!! خودمون اینجاییم فکرمون جزایر هاوایی! 

(حتی به مشکلاتمون فک میکنیم دریغ از این که ریش و قیچی دست خداست)

یا اصن وقتی میخوایم بخونیم انقد سریع میخونیم(که مثلا خیر سرمون به بقیه کارامون برسیم!) که فرشته ها وایستادن یه گوشه با سرعت سنج دارن سرعتمون رو اندازه میگیرن!! ینی سرعتش از موشک های هاپیرسونیک(فراصوت) هم بیشتره!!!

یا درست تلفظ نمیکنیم کلا دکوراسیون نماز رو میریزم بهم!!

(نکته یادگیری تلفظ نماز خیلی خیلی مهمه و هرشخص باید در حد توانش یاد بگیره چرا؟چون اگه اشتباه تلفظ بشه معنیش عوض میشه پیشنهاد میکنم به عکس زیر دقت کنید)

............

خواهر من برادر من چرا قیمه هارو میریزی تو ماستا؟

چرا به نمازت توجه نمی کنی؟گناه کردن ما بخاطر اینه که نمازمون رو خوب نمیخونیم اگه خوب بخونیم مارو از گناه دور میکنه

باور نمیکنی؟؟

ایناهاش!!!

اتْلُ ما أُوحِیَ إِلَیْکَ مِنَ الْکِتابِ وَ أَقِمِ الصَّلاةَ إِنَّ الصَّلاةَ تَنْهى‏ عَنِ الْفَحْشاءِ وَ الْمُنْکَرِ وَ لَذِکْرُ اللَّهِ أَکْبَرُ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ ما تَصْنَعُونَ»؛آنچه را از کتاب (آسمانى) به تو وحى شده تلاوت کن، و نماز را برپا دار، که نماز (انسان را) از زشتی‌ها و گناه بازمى‏‌دارد، و یاد خدا بزرگ‌تر است و خداوند مى‌‏داند شما چه کارهایى انجام مى‌‏دهید!

(عنکبوت ... 45)

قرآن ، ثمره نماز را، باز داشتن از فحشاء و منکر می دونه

نماز ما نماز نیست اگه باشه زندگیمون رو از این رو به اون رو میکنه!(دیدم که میگما)

ببین نماز چیه که آیت الله قاضی میگه

 [آیت‌الله قاضی رحمت‌الله‌علیه] در نجف می‌گفتند: «من ضامنم کسی‌که این نمازهای پنج‌گانه را در اول وقت بخواند، به مقامات عالیه می‌رسد». خیلی کلام بزرگی ایشان گفت، گفت: «اگر نمازهای پنج‌گانه را در اول وقت خواند، باز هم نرسید به آن مقامات عالیه، به من لعن کند!».1

ینی ببین جریان در چه حده!!!!

یه چیز سنگین تر میخوای؟ باشه

ابوثمامه صاعدی در ظهر روز عاشورا به محضر امام(علیه السلام) آمد و عرض کرد: اى اباعبدالله! جانم به فدایت، مى بینم این گروه به تو نزدیک شده اند. به خدا سوگند! پیش از تو، من باید کشته شوم! ولى دوست دارم چون خداوند را ملاقات مى کنم، این آخرین نماز را ـ که وقتش رسیده است ـ با تو خوانده باشم.
امام(علیه السلام) سر به سوى آسمان برداشت و فرمود:
«ذَکَّرْتَ الصَّلاةَ، جَعَلَکَ اللّهُ مِنَ الْمُصَلِّینَ الذّاکِرینَ! نَعَمْ، هذا أَوَّلُ وَقْتِها»؛ (نماز را به یادآوردى، خداوند تو را از نمازگزاران قرار دهد. آرى، اکنون وقت فضیلت نماز است).2

تصور کن امام معصوم برگشته گفته خدا تورا از نمازگذاران قرار دهد!!!!!!!!!!!! بببین چه مقامیه!!!!

من نمیگم نماز نخون! من نمیگم تا زمانی که نمازت درست نشده نماز نخون من تو نماز سختگیری نمیکنم

فقط دارم میگم آقا جان خانوم جان بخون  سعی کن درست بخونی

بیا یک کاری کنیم روزی 10 دقیقه وقت بزاریم واسه بهتر کردن نمازمون فقط و فقط 10 دقیقه واسه اینکه نمازتو بهتر کنیم به خدا نزدیک تر بشیم

فقط 10 دقیقه در مورد نمازت مطالعه کنیم درستش کنیم ایراداتشو بگیریم(جای دوری نمیره اگه کمی از وقتمونو واسه نزدیک شدن به خدا خرج کنیم)

هستی؟؟؟ پایه ای؟؟ اگه هستی بیا زیر همین پست بسم الله ما که نوشتیم بسم الله حالا نوبت شماست....

پ ن:

-راستی دوستاتو هم به این چالش(اگه خواستی)دعوت کن ^_^

-احتمال خیلی زیاد توی پست بعد در مورد تلفظ صحیح نماز براتون مینویسم

-یه احتمال دیگه هم که احتمالش خیلی زیاده وجود داره اونم اینه که تفاوت نمازخوندن و نماز به پا داشتن رو بزارم^_^حالا یا تو سایت یا تو کانال

منابع 

 

1-مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله بهجت

2- سایت جامع سربازان اسلام