#حرف‌_های_‌من_‌و_‌مادرم 🖤


🏴دوستان سلاااام🖐
عزاداری هاتون قبول درگاه حق🤲
    🔷🔷🔷🔷🔷🔷
نوبتی هم باشه🤔
نوبت...
مشخص شدن نتایج #مسابقه دلنوشته های زیباتون هست.

🏁 لطفا دلنوشته ها رو بخونید و حداکثر تا 24 ساعت آینده نظراتتونو ثبت کنید.
✔️ برای رای دادن به متن مورد نظرتون، میتونید کد اون متن رو به صورت خصوصی برای ما بفرستید

🔵امیدواریم شما برنده خوش شانس ما باشید😍.

مشاهده متن ها در ادامه مطلب....

 

💌💌💌

 

کد 1👇🏼

نام: رحمت الله دانش؛ افغانستان، کابل

دریافت متن به صورت pdf
حجم: 720 کیلوبایت
توضیحات: دوستان این متن به شکل پی دی اف هست، برای مشاهده این متن زیبا لطفا فایل رو دانلود کنید.

 

💌💌💌

 

کد 2👇🏼

نام: مَنَده باخ

سلام مادرجان دلم گرفته،اخرای خدمت هستم خودت بهتر میدونی چیز زیادی نمونده خیلی غریبم،دور ازخانواده، دور از هیئت. خودت بهتر از همه میدونی تو این مدتی که شاید چند ماه بیشتر نیست چقدر در حق خودم و شما بدی کردم‌. قول داده بودم و هدف گذاشته بودم از یاران واقعی پسرت باشم ،اما الان 😥 نمیدونم چی بگم..... شاید اگه تو کوچه بودم خیلی بدتر از کسایی میشدم که در منزلشان رو زدی اما کمک نکردند و بی اعتنا رفتند داخل خونه هاشون...... دلم آغوش مادرانه میخواهد ،آغوشی که برگردونه به بچگیم. معصومیت کودکی و پاکی ش،،باورش به مادر و مطمئن بودن از روزی و امن بودن از همه ی حوادث،چون یقین داره مادرش ازش محافظت میکنه.

نمیدونم چی بگم یا چی بنویسم ،،بقول شعر حاج مهدی رسولی توی غریبی تو اوج غم ها مدد میگیرم از نام زهرا س

مادر جان دعام کن..... دارم به ۳۰سالگی میرسم و هنوز خبری نشده میگن در شهادت تا۳۰سالگی بازه، میشه با ی گوشه ی نخ چادر نمازت نامه ی مارو امضا کنی ؟؟؟ میشه جنس خرابم رو بخری و بازیافتم کنی؟؟ خودت میدونی چقدر  درتنگم وقتی دختری یتیم میشود تمام زندگی اش و پشتوانه اش را روی همسرش میسازد،و چقدر سختی کشیدی مادر جان و شاید بدترین وسخت ترین لحظه ی زندگی ات بین درو دیوار نبود،کوجه نبود وقتی بود که دستهای  همسرت و مهمتر از همه مولایت را بستند  مادر جان به حق دستهای بسته قسمت میدهم راه را بهم نشون بده و دستم را ول نکن. انشالله تو روز محشر ماروهم سوا کنی و مایه ی افتخارا باشیم .

به امید ظهور امام زمان عج و انتقام تمام سختی هایت و تحقق هدفت یعنی حکومت جهانی تشیع

 

💌💌💌

 

کد 3👇🏼

 نام:علیرضا کاملی

مادر جان !  زمانیکه نعره های بدخواهان، پشت درب خانه به گوش تو رسید، برخاستی و قیام نمودی.

  حتی وجود محسن هم نتوانست تو را از حرکت باز دارد، بر خاستی تا با تمام وجود از حق دفاع کنی. مادر چگونه میتواند  بیحرمتی به علی را تحمل کند؟ ! !  چه خوب فدا شدن را به بچه هایت یاد دادی،  فدا شدن در راه حق، زمانیکه دیگران حتی از حق سر باز میزنند که هیچ ، بلکه پرچم عنانیت و دشمنی با علی(ع ) را برافراشته اند  وچه خوب دست ما را رو کردی و به ما یاد دادی معنای فدایی را!  چه بسا که ما هم خود را فدایی حق زمانه ، پسرت مهدی میدانیم! هنگامیکه پشت در قرار گرفتی و ضربه لگد آن ملعون به درب باعث جراحت پهلوی تو شد حتی درب هم دیگر تاب ماندن نداشت و از درون سوخت.  

کوچکترین محرک کافی بود تا اتش درب خانه گُر بگیرد و تبدیل به خاکستر و دود شود، اری، درب با تمام شعور معنی حق(علی ) را میفهمد. چه انکه بار ها ندای «علی مع الحق و الحق مع العلی» را از شخص برگزیده عالم محمد(ص ) شنیده است و چه کر وکورند انانکه به حقِ علی چشم دوخته اند.  درب منزلت، چگونه میتواند بعد از آن واقعه نگاه های سنگین علی و فرزندانش را هر روز به روی خود تحمل کند؟! و صحنه های جانسوز عامل شهادتت را دوباره تصویر گری کند! اری، سوختن درب منزلت گرچه کار منافقان بود، اما سوختنی اگاهانه بود. 

او میخاست بسوزد و بسوزد و بسوزد و اتش درون خود را از درک این واقعه به فعلیت برساند.

 

💌💌💌

 

کد 4👇🏼

 نام: هدیه 

سلام مادر

سلام مامان قشنگم... دلم برات تنگ شده.... یاد اون روزایی که با نوحه ات اشکام میرخت... یاد اون روزایی که کتابی خوندم که میگفتن شما اصلا بین در ودیوار نبودین... اصن اون موقع در نبوده و.... چقدر دلم میگرفت اشکم سرازیر می شد... اخه غریبی تا کجا...

مادر ،من شیعه خوبی نبودم😭 همش دلتو شکندم همش اشکت رو دراوردم هی قول دادم هی شکستم وهی امروز وفردا کردم... مدت هاست از اون روزایی که حال دلم بهتر بود گذشته.. دیگه چشمم مث قبل ازش اشک نمیاد😭😭😭

مادرررر با من قهر نکن😭😭😭😭 قهرت داغونم میکنه... مادر خواهش میکنم دعام کن.... حال خرااب الان من بخاطر دنیا نیس.. بخاطر اینکه تو نمیخندی.😭😭 ببین الانم داره اشکام میریزه... تو روخدا مادر باهام قهر نکن.. من خیلیییییی تنهام، من میترسم از همه چیز مادر بهم فرصت بده تو که مهربونی نزار بیشتر از این تو منجلاب فرو برم دستمو بگیر مادر، روسفیدم کن ..

کمکم کن تا اشک اقامو در نیارم دلم میگیره مادر وقتی میبینم بخاطر من بدبخت آقام مجازات میشه... از خودم متنفر میشم قول میدم میچنگم واسه آدم خوب شدن اما باز.. اینقدر عهد شکستم دلم سنگی شده اما الان که تو خلوت فکر میکنم, به گذشته ام, به اون روزا وحال خوب حسرت میخورم که چرااااا دور شدم, چراا فریب دنیا رو خوردم دنیایی که فقط بازیچه س وبس, گول میزنه تو رو

منکه لحظه مرگ مادر بزرگم پیشش بودم دیدم همه چیو دیدم همه جمع شدن گریه وزاری میکردن میگفتن با نبودنش میمیریم و... اما همین آدما وقتی گزاشتنش تو قبر ولش کردن و رفتن😔 مراسم میگرفتن نه برای تو, برای حفظ آبروی خودشون منکه دیده بود وفای این آدما رو چراااا گول خوردم؟؟

حلا دیگه حسرت وسرزنش کردن فاید نداره میخام یه عهد واقعی ببندم عهد ببندم تلاش کنم آدم خوبی بشم عهد ببندم دیگه اشکت رو در نیارم سخته ولی اگه تو دعام کن مادر میشه همه چیز آسون میشه همه چیزززززز مادر ،مادر عزیز وغریبم میخوام عهد ببندم  هر کاری که خواستم بکنم قبلش تو دلم بگم مادر توراضی هستی؟؟؟

اگه راضی نبودی انجامش ندم میدونم قول سختیه ممکن بعضی جاها اشتباه تشخیص بدم کاری رو انحام بدم که تو راضی نیستی مادر تو اون لحظات تنهام نزار دعام کن ویادم باش نزار بیراه برم خیلیی دوست دارم مادر... خیلییی دعا کن قلب سنگیم شفا پیدا کنه.. دعاکن یادم نره عهدم رو مادر نفسم میگیره از این قلب سنگی از این حال خراب میشه ظامنم بشی پیش خدا؟؟؟؟ خودمم خسته شدم

مادررررررر  یا من حرف بزن همین الان😭😭  انچنان میفشرد فاصله راه نفسم که اگر زود اگر زود بیایی دیر است  بیا پیشم مادر😭 

به شوق روی تو

به سمت کوی تو 

بگو کجایی....

 

💌💌💌

 

کد 5👇🏼

نام: زینب. آ
سلام بر بانوی پهلو شکسته
بر بانویی که زمین خورد ولی نگذاشت اسلام زمین گیرشود
همسری که درسن کم تنها غمخوار علی بود
مادری چون تو فقط می تواند کسی چون زینب راتربیت کند که با خطبه های غرارش لرزه ورعشه برتن یزیدیان بندازد
چگونه تورا مادر بخوانم وقتی جز گناه وناراحتی برایت چیزی نداشتم
وقتی غریب زهرا چشمانش بخاطر گناهای من گریونه
من شرمنده ام جایی زندگی می کنیم که دم از حسین دم از فاطمه دم از اسلام میزنیم ولی توی حجاب ،حق الناس و...توی ابتدایی ترینها موندیم ،چقد دور شدیم از تو
میشه روزی برسه  دوش به دوش غریب زهرا ،دوش به دوش منتقم خون حسین بجنگم وجز یاراش باشم
مگه میشه تو نامه ایی که اسمی از علی،حسین ،زینب،غریب زهرا برده بشه وتو نخونیش
حالا که داری میخونیش میشه من دعا کنم تو آمین گوی من باشی،مطمئنم دعایی که تو آمین گوش باشی مستجات میشه
خداجونم بحق دعای بانوی پهلوشکسته در ظهور غریب زهرا تعجیل بفرما
 همه مریضا رو شفا بده ،مخصوصا این فامیلمون که تو کماست وپدر سه تا دختر... دختراش به این زودی یتیم نشن ..
طول عمری باعزت به عزیزامون ،بچه دار شدن کسایی که ارزو دارن،پرداخت شدن قرض مقروضین،برطرف شدن گرفتاریهای مسلمین،آزادی زندانیهای بیگناه، سهل شدن ازدواج جوونا،حل شدن مشکلات اقتصادی ورفع بیکاری وریشه کن شدن فقر....
ودیده هایمان بزودی زود به نور دیده امام زمان روشن بشه
وما لحظه ایی ب حال خودمون گذاشته نشیم

 

💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌

منتظر رای های شما هستیم🌻

💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌

97/11/25 اتمام تاریخ نظرسنجی

💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌

برگزیدگان:

نفر اول: کد شماره 2

نفر دوم :کد شماره5

نفر سوم: کد شماره 1