سلام عزیزان

با یک مصاحبه داغ و خواندنی در خدمتتون هستیم

این شما و این مصاحبه قشنگمون ^^

سلام و عرض تبریک برای پاکی ارزشمندتون

خودتون رو معرفی میکنین؟ 

سلام خدمت شما و دوستان زحمت کش سایت توبه 94
محمد هستم که با نام کاربری محمدR داخل سایت فعالیت داشتم.
و 60 روز که پاکم.

..::متن کامل در ادامه مطلب::.. 

بسیار عالی، در صورت تمایل سن و مدت ابتلاتون رو هم به ما بگین
7 سال درگیر بودم.
و 19 سالم هست،یعنی از 13 و 14 سالگی درگیر بودم.

چی شد که تصمیم گرفتین این کار رو ترک کنین؟ 
چند ماه بعد از این که شروع کرده بودم ،تغییراتی داخل خودم
احساس کردم، وفهمیدم که کم کم دارم نابود میشم،و بلند شدم  و برای ترک تلاش های بسیاری کردم.

توی این مسیر چه چیزهایی و چه کسانی کمکتون کردن؟ 
اولی که خواستم شروع کنم گفتم یا امام رضا چند سال درگیرم این بار کمکم کن که پاک بشم.
و اسم خودم رو داخل سایت گذاشتم محمدR
که محمد خودم هستم و Rهم امام رضا.

از شهدا زیاد کمک خواستم مخصوصا شهدای 8سال دفاع مقدسم که من خاک پای همه اون ها هستم.

روش های سایت رو خونده بودم ولی زیاد عمل نمیکردم ،به قولی گلچین کرده بودم و عامل شکست هام هم همین بود.
اما این بار بادقت اجرا کردم و موفق شدم.

خدا رو شکر

پاکی چه حسی داره و اون رو به چی تشبیه میکنین؟ 
شما یک لحظه فکر کن همه دوست دارن با شما رفاقت کنن همه یک جواریی میخوان شبیه شما بشن.
وبه این که مادام رضایت خدا و اهل بیت رو داخل زندگیت حس کنی.
به این که الان امام زمان از دستت راضی هست، و چه حسی بالاتر از این.

در طول این دوره کدوم کار خودتون رو بیشتر دوست داشتین و میخواین ادامه‌ش بدین؟ 
7 سالی که من درگیر خود ارضایی بودم  به قولی تموم احساسات از من گرفته شده بود تبدیل به یک انسان خشک و بی احساسی شده بودم ،زیاد نمی تونستم با کسی رابطه خوبی داشته باشم،یک جورایی گوشه گیری رو بیشتر دوست داشتم.
در طول دوره ترک و الان سعی کردم روی احساساتم و روی دوست داشتم و روی ابراز علاقه ام کار کنم.
و تا الان هم موفق بودم.

بسیار خوب

به خودتون در این دوره چه نمره‌ای میدین و عملکردتون رو چطور ارزیابی میکنین؟ 
به خودم 15 میدم چون یک جورای نتونستم چشمم و فکرم رو کنترول کنم.
اما تلاش میکنم که از 15 به 20 برسم
من میتوانم، من تلاش میکنم، من موفق میشم.
به امید خدا.

توکل بر خدا
با دیدن این کلمات یاد چی می‌افتین؟ 
گناه: روسیاهی، بی چارگی، درماندگی، بدبختی
خدا: آرامش، پشتیبان، هدایت گر، مهربان
توبه94: جایی برای سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت
امام زمان(عج): تنها، بی کس، بی یار

پاکی: لذتی برای زندگی کردن در دنیا و آخرت

در زندگیتون تغییری بعد از ترک احساس کردین؟ 
باید بهتون بگم که من بالای 10 بار ترک کردم و باز شکست خوردم و لی با کسب تجربه بیشتر.
در طول این دوره های پاکی،این رو داخل زندگیم احساس میکنم که دیگران یک جورایی دوست دارن که  بیشتر بامن باشن،این رو احساس میکنم که دیگران جذب من میشون
و دوست دارن که مثل من رفتار کنن.

دلیلش هم پیدا کردم بخاطر این است که روح انسان رشد میکند و انسان جاذبه بیشتری به دست می آورد.

توی این مدتی که گذروندین، حضور خدا در زندگیتون پررنگ تر شد؟ 
شما یک گناه کبیره ایی را ترک کردید که خدا در قران آن را از گناهان زشت شمرده و عذاب های زیادی برشخصی که این کار را انجام دهد آورده است.
حال شما آن را ترک کرده اید خدا هم وعده داده است
که بعداز ترک گناه من تمام گناهان شما را به حسنه تبدیل میکنم.
این میشود که انسان روحش رشد میکند و حضور خدا را در زندگی بیشتر احساس میکند.

در سایر چله‌هامون هم شرکت کردین؟ 
نه شرکت نکرده ام.
می خواهم اگر شد چله خوش اخلاقی،مثبت اندیشی،
برای خود در زندگی اجراع کنم.
به امید خدا.

ان شاءالله

مهم‌ترین موانعتون در مسیر پاکی چه چیزهایی بودن و چطور تونستید بر اونها غلبه کنین؟ 
موانعی که من درگیرش بودم دو چیز بود.
چشم؛ 
در فضای مجازی در گروه های مختلف عضو میشدم و عکس ها و فیلم های ناجور را نگاه میکردم که یکی از عامل های شکست های من بود.
در فضای مجازی با دختران چت میکردم که یکی دیگر از عامل های شکست من بود.

-تلاش کردم در این مدت ترک که کمتر به سراغ آن ها بروم و کم کم از زندگیم حذفش کنم که تا همین الان هم در تلاشم و موفق میشوم

فکر؛ 
در تنهایی به دنبال افکار های زشت و ناپسند بودم و به قولی زنای ذهنی داشتم.


-سعی کردم از  تنهایی دوری کنم،و خود را مشغول کنم که افکار ناپسند به سراغم نیاید.

به نظرتون چرا بعضی از بچه‌ها هرچی تلاش می‌کنن، باز هم با شکست روبرو میشن؟ :(
اول که این عزیزان باید بدانند این شکست هاست که باعث پیروزی ما میشود.
من بالای هزار بار شکست خوردم
اما درس گرفتم و فهمیدم که از کجا ضربه خورده ام
و با برطرف کردن این نقطه ها پیروز شدم.

کاری برای خوشحال کردن یک یا چند نفر در نظرتون هست که به ما بگین؟ 
سعی میکنم که با هم مهربون و خوش اخلاق باشم
که هم خدا و هم امام زمان از دستم راضی باشن.

اما کاری در خاطرم نیست که بشود انجام داد و برای سایت ارسال کرد.

احساس خوشبختی می‌کنین؟ :) 
الان از دست خودم راضی هستم
و خدا راشکر میکنم
ودر جواب شما باید بگویم که بله خیلی زیاد

الهی شکر

در آخر اگر مطلبی هست که بهش اشاره نشد بفرمایید. 
فقط میخواهم بگویم که زندگی خودتون رو خراب نکنید
بلند شید و تلاش کنید موفق میشود
چطور من ترک کردم پس میشود

امام (ره)میگفت که:
میشد ما میتوانیم.

بلند شو و زندگیت رو دوباره بساز
هر چقدر هم زمین خوردی اشکال نداره پاکی ارزشش را دارد.

درود بر شما

خیلی ازتون ممنونیم که وقتتون رو در اختیار ما و دوستانمون قرار دادین و به این خوبی به سوالاتمون پاسخ دادین. 

ان شاءالله به حق این شب‌های بزرگ، خداوند حافظ پاکی شما و همه دوستانی که دارن برای پاکیشون با جون و دل میجنگن باشه. 

در پناه خدا