سلاام به بچه‌های گل توی خونه😁

مصاحبه براتون داریم دبش👌

بدون فوت وقت میریم که داشته باشیم.. 😌✌️

 

سلام و تبریک فراوون بابت پاکی قشنگتون

خودتون رو معرفی می‌کنین؟ 

با سلام خدمت شما و تشکر بابت سایت خوبتون.
من مهسا هستم.الان تقریبا دو سال و نیم میشه که پاک پاکم.

خیلی هم عالی

لطفا سن و مدت ابتلاتون رو هم بهمون بگین

من 19 سالمه.راستش من اولین باری که اون عمل نحس رو انجام دادم تا چندین دفعه بعد اصلا نمیدونستم کاری که میکنم اسمش چیه وحتی نمیدونستم گناه داره یا نه. بعد از یه مدتی فهمیدم که دارم خودارضایی میکنم و این کار گناه کبیره هست.حدود یک سال بهش مبتلا بودم.

برای مشاهده متن کامل مصاحبه بفرمایین ادامه مطلب.. 

 
از چه زمانی تصمیم گرفتین که این عادت رو کنار بذارین؟ 
من تو زندگیم از بچگیم تا حالا سختی های خیلی زیاد و وحشتناکی کشیدم برای همین همیشه خیلی فشار روانی سنگینی روم بوده. یه دوره ای توی زندگیم(از 15 تا 16 سالگی) خیلی داشت اتفاقای بدی برام میفتاد منم حسابی خودمو گم کرده بودم. خدا رو هم گم کرده بودم برای همین برای اینکه یکم برای لحظه ای هم که شده از فشارای روانی که روم بود کم کنم بعد از حدودا یک ماه که ترک کرده بودم دوباره رو آوردم بهش. تعداد دفعات انجام دادنم خیلی زیاد شده بود. دیگه مثل قبل هم عذاب وجدان نمیگرفتم یعنی اصلا بهش فکر نمیکردم.زندگیم به همین کثافت داشت میگذشت که پسر عمم که خیلی دوسش داشتم و اونم خیلی منو دوست داشت و از بچگی پیش اونا بزرگ شده بودم توی سوریه شهید شد. حالم خیلی بدتر شده بود چند باری دوباره اون کارو انجام دادم ولی یه لحظه ازش خجالت کشیدم. اون همیشه عاشق من بود میگفت تو بهترین دختر این خانواده ای. راست میگفت من همه چیزم سر جاش بود نمیدونم این گناه از کجا افتاد وسط زندگیم. چون از اون خجالت میکشیدم تصمیم گرفتم ترک کنم و دیدم که نمیتونم برای همین فقط دفعات انجامم خیلی کمتر کردم. خیلی جلوی خودم وایسادم. هر وقت پسر عمم میومد تو خوابم ناراحت بود حتی گاهی گریه میکرد منم هر کاری میکردم نمیشد ترک کنم. تا اینکه یه روز توی ماه رمضون این کارو انجام دادم پشتش بدترین عذاب وجدان عمرمو گرفتم داشتم گریه میکردم که یهو به سرم زد طعم آتیش جهنم رو به خودم بچشونم. رفتم یه فندک برداشتم و دستمو سوزوندم خیلیم بد سوزوندم که هنوز جاش مونده. دردش غیر قابل تحمل بود تمام تنم میلرزید وقتی دستم داشت میسوخت. گفتم از این به بعد هر وقت فکرش اومد تو سرم به این سوختگی نگاه میکنم. 8 ماه تحمل کردم و بعد از 8 ماه توبه شکوندم ولی حالم بد تر از قبل شد. هوز اون عمل قبیح تموم نشده بود که زدم زیر گریه. دنیا رو سرم خراب شده بود گریه میکردم و از خدا کمک میخواستم. یه خواب خیلی خوب دیدم. از فرداش تصمیم گرفتم رفاقتمو با امام زمان بیشتر کنم گفتم از این به بعد برام میشن یه رفیق که صبح تا شب پیشمن هر وقت هم که خواستم اون کار رو انجام بدم شروع میکنم باهاشون حرف میزنم بعد به خودم میگم الان داشتی با حضرت مهدی(عج) حرف میزدی هنوزم اینجا نشسته حالا دیگه خود دانی اگر روت میشه انجام بده اینجا نشسته و داره مستقیم نگات میکنه پاشو دیگه پاشو اگه روت میشه گناه کن. راستش خیییلییییییییی تاثیر داشت و رفاقتم با امام زمان 1000 برابر شد حس میکردم خیلی دوستم داره و همیشه کنارمه واقعا هم کنارم بود هر لحظه. حتی بعد از یه مدت نیم رخ ایشون رو از یه فاصله خیلی دور توی خواب دیدم(حدودا چند ماه بود که ترک کرده بودم) اینو نگفتم که بگم من آدم خوبیم امام زمان اومده به خوابم نه خدا شاهده فقط اینو گفتم که بگم امام زمان عاشق جوون گناهکاریه که باهاش رفیق بشه و گناهش رو بذاره کنار.لازم نیست آدم خیلی خوبی باشی تا بیاد کنارتو بهت کمک کنه. هنوز هم که هنوزه بعد از دو سال و نیم با همون روشی که گفتم جلوی خودم وایمیسم و دیگه الان فکرشم برام عذاب آور و خجالت آوره

یه کار دیگه هم که میکردم این بود که  قهقهه کثیف شیطان رو در کنار اشکای امام زمان تصور میکردم و خییییلیییییی اذیت میشدم.

 

ان شاءالله زندگیمون پر از یاد آقای مهربونمون باشه

توی این مسیر چه عواملی به موفقیتتون کمک کردن؟ 

اول از همه آقا امام زمانم که بهترین رفیقم بودن و هستن. پسر عمه شهیدم و همه اینا و یاری هایی که بهم رسیده خواست خدای مهربونم بوده
من وقتی تصمیم به ترک گرفتم با سایت شما آشنا نبودم ولی سایتتون بعدا توی تداوم ترکم خیلی بهم کمک کرد.

خدا رو شکر

پاکی چه حسی داره؟ :) 
قبل از ترک حس کثیفی و نجاست و بیهوده بودن زندگیمو گرفته بود. حس خجالت از همه کس و همه چیز داشتم جلوی خدا-اماما- شهیدا سرم خیلی پایین بود.
ولی بعد از ترک حس میکنم خدا و امام زمان خیلی دوسم دارن خیلی دست به سرم میکشن. از وقتی که ترک کردم هر وقت با خدا و امام زمان حرف میزنم تموم تنم تموم سلولام یه جور خیلی قشنگی به لرزه میفتن و حس خیلی خوبی بهم دست میده.

توی این دوره که پشت سر گذاشتین، کدوم کار خودتون رو بیشتر از همه دوست داشتین؟ 
رفیق شدن و صمیمی شدنم با خدا و امام زمان

 به عملکرد خودتون طی این مدت چه نمره‌ای میدین؟ 
نمره 19 میدم
تا یه جایی خیلی ایستادن جلوی نفس و شیطان سخت بود ولی از وقتی که طعم پاکی رو چشیدم و محبت بییییی نهابت خدا و امام زمان رو حس کردم دیگه حاضر نیستم به هیچ قیمتی با این کارم محبتشونو از دست بدم

با شنیدن هرکدوم از این کلمات یاد چه چیزی میفتین؟ 
گناه: عامل عقبب افتادن ظهور آقامون.
خدا: زیبا ترین و مهربون ترین و بخشنده ترین دوست دنیا
توبه94: عامل نجات خیلی از جوونای دل پاکی که افتادن تو دام این مریضیا
امام زمان(عج): مظلوم ترین آقای جهان از بدو خلقت. زیبا ترین و مهربون ترین رفیق.
پاکی: لبریز بودن وجودت از عشق خدا

  

توی زندگیتون بعد از این که ترک کردین تغییری احساس کردین؟ 
بلههه اصلا همه چیز بهتر شده

 

خیلی از بچه‌هایی که باهاشون مصاحبه کردیم میگفتن که توی این ۴٠ روز حضور خدا رو بیشتر حس کردن.. این اتفاق برای شما هم افتاد؟ 
راستش واسه من بیشتر از 40 روز طول کشید تا حضور خدا رو بیشتر حس کردم.
ولی آره واقعا حس محبت خدا نگفتنیه.

 

قصد دارین که توی بقیه چله‌ها هم شرکت کنین؟ 
بله من وقتی توی ترک بودم گاهی وقتی متاسفانه فیلم مستهجن میدیدم برای همین توی چله ترک تصاویر مستهجن شرکت کردن و موفق بودم با یاری خدا
توی چله کنترل فکر هم میخوام شرکت کنم.
اگر بشه برای بانوان چله رعایت حجاب هم بذارین ممنون میشم واقعا.
 
مهم ترین موانعی که این مدت سر راهتون بودن چه چیزهایی بودن و چطوری تونستین از پسشون بربیاین؟ 
متاسفانه سایتای مستهجن زیادن این روزا فیلترشکن هم که دم دست همه هست. بدبختانه انقدر استفاده ازشون رو راحت قرار دادن که به نظر من فقط بابد یاد بگیریم به نفسمون نه بگیم.
راستش کنکور خیلی به من کمک کرد من خیلی درس خون بودم  و هستم سال کنکورم خیلی بیشتر یاد گرفتم به نفسم وخواسته هام نه بگم برای به دست آوردن چیزای قشنگ تر.

به نظرتون چرا بعضی از بچه‌ها هرچی تلاش میکنن شکست میخورن؟ :(
ببینین من خودم تجربه شکست رو داشتم میدونم چقدر سخته ولی این کار اراده خیلی قوی میخواد منم هی شکست میخوردم تا وقتی که جلوی خدا وایسادم و گفتم خدایا میخوام استغفار زبونی رو راجب این مسئله بذارم کنار من با عملم ثابت میکنم بهت قصد تعریف ندارم ولی من از بچگی برای هر کاری پشتکار خوبی داشتم به خصوص توی درس که چندین بار شد که شاگرد ضعیفه بودم تو کلاسای کنکورم جلوی استادام وایسادم گفتم من خودمو به شما نشون میدم و واقعا خودمو کردم شاگرد اول کلاسشون

باید تمرین کنیم ارادمون قوی شه پشتکارمون زیاد شه باید بگیم چرا من انسان که انقدر توسط خدا گرامیم و سر نوشت ابلیس که به من انسان سجده نکرده  الان اینه وقتی که خدا ایین همه به من استعداد و سرمایه داده که باهاشون انسان باشم چراااا به یه کار حیوانی بسنده کنم اگه قرار به این اعمال حیوانی بود پس این همه سرمایه و عزت تو وجود انسان چیکار میکنه؟

 این جور افراد مطمئن باشن اگه بخوان میشه. هنوز درست و حسابی نخواستن که نشده.

 

البته حالشونو میفهمما من الان دو سال و نیمه که پاکم ولی از اول مصاحبه دارم تو دلم میگم فکر نکنی الان که دارن ازت راجب ترکت و ارادت سوال میپرسن دیگه در خطر نیستیااااا تو همیشه تو خطری. شیطان در کمین هممون نشسته خیلی باید حواسمون بشه باشه. عجییییییب مهارت داره تو وسوسه کردن و بهونه آوردن. عین آفتاب پرست مدام رنگ عوض میکنه

چه تشبیه جالبی👌

به شکرانه این پاکی ارزشمند، کاری برای خوشحال کردن یک یا چند نفر در نظر دارین؟ اگر دارین به ما هم بگین
 من تمام کتابای کنکورمو که خیلیم زیاد هستن و قیمت همشون با هم تقربا بالای 15 میلیون میشه رو مبدم به ی فردی که بضاعت مالی نداره کتاب کنکور بخره درجریانید که قیمت کتابای کنکور واقعا نجومیه. تا چن هفته دیگه براتون ایمیلش میکنم که چیکار کردم. کتابا چاپ پارسال هستن وخیلی کتابای جدید تغییری نکردن.

بسیار عالی، خدا خیرتون بده

احساس خوشبختی میکنین عمیقا؟ :) 
عمیقا که نه چون بدبختیام زیادن ولی بازم خدا رو شاکرم و حس خوشبختی دارم چون خدا رو بیشتر از قبل دارمش.

 

سوالامون تموم شد🌼

مطلبی هست که دوست داشته باشین بهمون بگین و توی سوالات بهش اشاره نشد؟ 
نه من خودم حسابی مفصل همه چیزو گفتم. چون خیلی افراد به دام افتاده این مریضی رو درک میکنم و دلم میخواد با تمام وجود کمکشون کنم.
امیدوارم مصاحبم بتونه حتی شده به یه نفرم کمک کنه.💖


حتما همینطوره

خیلی ممنونیم که وقتتون رو در اختیارمون گذاشتین و با حوصله به سوالاتمون جواب دادین

ان شاءالله که پاکیتون ابدی باشه

و زیر سایه مولا(عج) هرروز حضور خدا رو در زندگیتون بیشتر حس کنین🌻